איתור נזילות איתור ברור

גילוי מקור רטיבות בתקרה

החשיבות של גילוי מקור רטיבות בתקרה ברורה לכל מי שסובל מתקלות מן הסוג הזה. הניסיון מלמד שאם לא נכנסים אל עובי הקורה כדי לגלות את המקור של הרטיבות, הבעיה רק תלך ותחריף. יתרה על כך, אין שום סיכוי לתקן את הרטיבות בתקרה אם לא בודקים מה גרם לה.
הצוות שלנו יכול לפתור עבורך את הבעיה עם שירותים שונים לגילוי מקורות רטיבות בתקרה של הבית, המשרד, הנכס, חדר השינה, המרפסת ועוד. לא משנה איפה יש כתמי מים, אנחנו כבר נדע להגיע מהר ועם הציוד המתאים. מהרגע שבו נקבל ממך פניה מסודרת, לא יעבור עוד הרבה זמן עד שהבעיה תהיה מאחוריך.
רוצה לקבל הצעה מסודרת שמשלבת בין גילוי מקור רטיבות בתקרה מחיר הוגן ומקצועיות? נשמח לעמוד לרשותך בהקדם.

☑️גילוי מקור רטיבות בתקרה באופן מקצועי ויסודי

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️המחיר הכי טוב בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

גילוי מקור רטיבות בתקרה
גילוי מקור רטיבות בתקרה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

גילוי מקור רטיבות בתקרה של הבית

השירות הנפוץ של גילוי מקור רטיבות בתקרה רלוונטי עבור הבית הפרטי. בין אם מדובר על בית פרטי וצמוד קרקע או על דירת מגורים בבניין משותף, הדרישה היא לגילוי של מקור הרטיבות בלי להסב נזק לתקרה. בשביל להימנע מנזק לתקרה, משתמשים בציוד מתקדם כגון:

  1. מצלמה טרמית
  2. סיב אופטי
  3. איתור נזילות על ידי גז
  4. רובוט זעיר

 

המאפיין המשותף לכל הציוד לעיל הוא שאין צורך לשבור את התקרה כדי לזהות את המקור של הרטיבות והנזילה. באותה הזדמנות, אפשר גם לנצל את הציוד הקיים על מנת להתחקות אחר המקור של הרטיבות כאשר כתמי המים מופיעים על הרצפה, מאחורי הקירות ועוד.

 

מה יכול להיות המקור של הרטיבות?

השאלה המתבקשת לגבי גילוי מקור רטיבות בתקרה היא מה בעצם המקור שלה. בשביל לזהות את המקור של הרטיבות, חשוב למשל לסנן בין האפשרויות ולשלול נסיבות מסוימות. לכן, בשלב הראשון משתמשים במכשור הטכנולוגי הקיים אבל גם בודקים את המאפיינים של הבית מבחינת איטום, בידוד, מצב הצנרת וכן הלאה.

בשלב השני, ניתן לנסות לשער מה המקור של הרטיבות על פי האופי של כתמי המים. אם רוצים להשיג תיקון מקור רטיבות בתקרה ברמה גבוהה, זה קריטי להביא בחשבון את הסיבה וכך למנוע מהבעיה לחזור בעתיד.

 

גילוי מקור רטיבות בתקרה בלי הרס מיותר

החדשות הטובות הן שכיום ניתן לבצע גילוי מקור רטיבות בתקרה בלי שום הרס מיותר. מהרגע שבו מבינים שניתן לתאם תיקון מקור רטיבות בתקרה בלי להרוס אותה ובלי שיהיה אבק בחלל הפנים של הבית או הסלון, קל יותר להזמין בעלי מקצוע.

לשם השוואה, עד לפני מספר שנים היו חייבים בעלי המקצוע שהציעו שירותי גילויי מקורות רטיבות בתקרה להרוס אותה לגמרי. זה קרה כי אי אפשר היה לראות את המקור של הרטיבות, אלא אם חושפים את הצנרת. אבל היום יש מכשור טכנולוגי וציוד מקצועי שמוכיח את עצמו.

 

ציוד מקצועי לאיתור מקורות רטיבות

ציוד מקצועי מאפשר גילוי מקור רטיבות בתקרה ברמה גבוהה ובאופן מדויק. בציוד הזה משתמשים על מנת לזהות את הסיבה לכל סוגי הנזילות בבית הפרטי, בדירת מגורים או בבניין. במקרים של דירות חדשות שנמסרות על ידי קבלן, ניתן להשתמש בציוד המקצועי עוד לפני שבכלל מופיעים סימנים לכך שיש בעיה – כדי להטיל עליו את האחריות לתיקונה.

 

כמה עולה גילוי מקור רטיבות בתקרה?

מבחינת מחיר גילוי מקור רטיבות בתקרה יש כמה פרמטרים שצריך לשים לב אליהם. הפרמטרים האלה פחות או יותר קבועים, אבל חשוב בכל זאת להתייעץ עם בעלי מקצוע. ברוב המקרים, התייעצות עם בעלי מקצוע תראה למשל את החשיבות של פרמטרים כגון מיקום מדויק של הנזילה, מצב הצנרת, סוג המבנה, גובה התקרה וכן הלאה.

 

מחירון גילוי מקור רטיבות בתקרה כללי

גילוי מקור רטיבות בתקרה מחיר מ-₪1200
גילוי מקור רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
גילוי מקור רטיבות בקירות מחיר מ-₪1200

 

לגילוי מקור רטיבות בתקרה חייגו 055-978-0890 ☎️

לפי כתמי הרטיבות וחשבון המים.

ירידה בערך הנכס, עובש, פטריות וטחב.

באמצעות פתרונות איטום ובידוד.

עם מכשור מתקדם בבעלותם של מאתרי נזילות.

דילוג לתוכן