איתור נזילות איתור ברור

גילוי מקור רטיבות בתוך הבית

השירות של גילוי מקור רטיבות בתוך הבית מבוצע על ידי בעלי מקצוע ובאמצעות מכשור טכנולוגי מתקדם. השימוש במכשור טכנולוגי כמו מצלמה טרמית, סיב אופטי או רובוט זעיר מאפשר כיום להתחקות אחר מקור הנזילה והרטיבות בצורה מדויקת. בנוסף, התיקון של הרטיבות מתבצע עם המכשור המדויק כדי למנוע הרס מיותר לנכס.
לצוותים שלנו יש את כל ההסמכה הנדרשת על מנת לרכז עבורך סוגים שונים של שירותי גילויי מקור רטיבות בתוך הבית. אם חשוב לך לגלות את המקור של הרטיבות אבל גם למנוע מהתקלה לחזור בעתיד, אנו נשמח לעשות זאת עבורך בצורה מקצועית.

☑️גילוי מקור רטיבות בתוך הבית באופן מקצועי ויסודי

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️המחיר הכי טוב בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

גילוי מקור רטיבות בתוך הבית
גילוי מקור רטיבות בתוך הבית
תוֹכֶן הָעִניָנִים

גילוי מקור רטיבות בתוך הבית הפרטי

הדרישה העיקרית לשירות של גילוי מקור רטיבות בתוך הבית מגיעה מצד בעלי נכסים צמודי קרקע. בבית פרטי יש יותר סיכוי לבעיות של נזילות מים ורטיבות, כמו למשל בגלל משקעים או גשמים שמגיעים מבחוץ. אז אם אין בבית ניקוז אפקטיבי או שהקירות לא מספיק אטומים, לא יעבור הרבה זמן עד שניתן יהיה לראות את כתמי המים.

 

רטיבות מים בבית לעומת בדירה

כמובן שיש הבדלים מסוימים בין שירותי גילוי מקור רטיבות בתוך הבית לבין כאלה שמבוצעים בדירות של בנייני מגורים משותפים. בבנייני מגורים גבוהים לדוגמא, תיקון מקור רטיבות בתוך הבית עשוי לדרוש שימוש בציוד הרמה לגובה. לעומת זאת, גילויי מקורות רטיבות בתוך הבית הפרטי מבוסס בדרך כלל על עבודה מהקרקע.

 

גילוי מקור רטיבות בתוך הבית בגלל בעיות איטום

ליקויי הבנייה הנפוצים שמעלים את הצורך בשירות של גילוי מקור רטיבות בתוך הבית קשורים לאיטום. בעיות איטום עלולות לגרום להופעת כתמי רטיבות מים בכל חלקי הבית, בקומות התחתונות והגבוהות כאחד וגם לכל אורך השנה.

כך למשל בית לא מספיק אטום יסבול מרטיבות בגלל השקיה של הדשא או על רקע פערי הטמפרטורות בין עונות המעבר. מסיבות אלה ואחרות, חשוב מאוד לדעת איך למנוע את הרטיבות ואת הבעיות שלהן היא גורמת.

 

כך מונעים בעיות רטיבות בבית

הדרך למנוע מלכתחילה את הצורך בהזמנת שירותי גילוי מקור רטיבות בתוך הבית היא לשפר את האיטום. את האיטום אפשר לשפר באמצעות יישום חומרים ביטומניים, החלפת יריעות האיטום שיש על הגג או שיפוץ החלק החיצוני. במידה וחושבים שבעיות הרטיבות מגיעות ממה שקורה בתוך הצנרת ובתוך הבית, הפתרון יהיה להחליף את הצינורות שסובלים מבלאי, שחיקה או פיצוצי מים.

 

כמה עולה גילוי מקור רטיבות בתוך הבית?

גילוי מקור רטיבות בתוך הבית הוא שירות שמתומחר לפי אופי הפרויקט והצרכים שעולים מהשטח. לרוב, מחיר גילוי מקור רטיבות בתוך הבית ייקבע לפי הנגישות ולפי היקף הבעיה. במקרים אחרים, ניתן לקבל על גילוי מקור רטיבות בתוך הבית מחיר הוגן בלי להתפשר על תקופת אחריות.

אבל בשביל שהמחיר יהיה הוגן ושתקופת האחריות תהיה כמה שיותר ארוכה, זה קריטי להזמין בעלי מקצוע מנוסים. אם בעלי מקצוע מנוסים מעורבים בפרויקט, ניתן יהיה לחסוך בהוצאות על גילויי מקור רטיבות בתוך הבית בלי להתפשר על התוצאות.

 

מחירון גילוי מקור רטיבות בתוך הבית כללי

גילוי מקור רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
גילוי מקור רטיבות בתקרה מחיר מ-₪1200
גילוי מקור רטיבות בקירות מחיר מ-₪1200

 

לגילוי מקור רטיבות בתוך הבית חייגו 055-978-0890 ☎️

רטיבות בבית אפשר לזהות לפי ריח טחב, הופעת פטריות וכתמי עובש. אם יש רטיבות בבית, הכי חשוב להזמין מוקדם בעלי מקצוע כדי להתחקות אחר המקור לבעיה.

נזילות מים פוגעות באיכות החיים, מסכנות את הציוד ומורידות את הערך של הנכס. במקביל, נזילות מים בצנרת מנפחות את חשבון החשמל.

הדרך לאתר את מקור הרטיבות בתוך הבית היא להשתמש במכשור מתקדם. באמצעות מצלמה טרמית למשל אפשר לראות איפה הנזילה מתחילה ולפתור את הבעיה.

התשלום על תיקון מקור רטיבות בשטח המשותף הוא לרוב באחריות הוועד.

דילוג לתוכן