איתור נזילות איתור ברור

גילוי מקור רטיבות בקירות

שירות של גילוי מקור רטיבות בקירות מבוצע על ידי בעלי מקצוע ברמה גבוהה ועם תקופת אחריות ארוכה. למרות שהנתונים האלה נחשבים כיום מובנים מאליהם, זה לא תמיד היה ככה. בפועל, עד לפני מספר שנים ניתן היה לגלות את המקור של הרטיבות רק אחרי שבירת הקירות. במקרים כאלה, התוצאה הייתה הרס מוחלט של הקיר והמון לכלוך.
אבל היום זה כאמור מיותר, כל עוד פונים אל בעלי המקצוע הנכונים. צוות מומחים שלנו מתמחה בשירותי תיקון מקור רטיבות בקירות ומזמין אותך להצטרף אל משפחת הלקוחות המרוצים. אם חשוב לך ליהנות מהדור הבא של פתרונות גילויי מקורות רטיבות בקירות של הבית או המשרד, אנו כבר נעמוד בסטנדרטים המבוקשים.

☑️גילוי מקור רטיבות בקירות באופן מקצועי ויסודי

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️המחיר הכי טוב בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

גילוי מקור רטיבות בקירות
גילוי מקור רטיבות בקירות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

גילוי מקור רטיבות בקירות בצורה מקצועית

השלב הראשון בתהליך של גילוי מקור רטיבות בקירות הוא שימוש בציוד מתקדם ומשוכלל. באמצעות ציוד מתקדם אפשר לזהות את המקור של הרטיבות ולשלול או לאושש השערות מסוימת.

ברוב המקרים, הרטיבות בקיר תיגרם בגלל בעיות בצנרת – החל מפיצוצי מים ועד נזילה קטנה אך עקבית. במקרים אחרים, יכול להיות שסימני הרטיבות על הקירות יתגלו בתור כאלה שנובעים מבעיות איטום במבנה או בבניין.

 

סוגי קירות שבהם עלולה להופיע רטיבות

גילוי מקור רטיבות בקירות רלוונטי בכל סוגי המבנים, הדירות, הבתים, המשרדים, המחסנים ועוד. הסיבה לכך היא שנכון להיום, כתמי רטיבות עלולים להופיע על כל סוגי הקירות והתקרות. זה נכון שיש לוחות גבס עמידים בפני לחות ומים, אבל הם לא מונעים את עצם הסיבה שבגללה יש נזילה או רטיבות.

הדבר החשוב הוא לתאם שירות של תיקון מקור רטיבות בקירות באופן שמביא בחשבון את הסוג המדובר. כך מוצאים פתרון יעיל עבור קירות גבס ופתרון אחר לקירות בטון. במידת הצורך, אפשר גם לשלב מחיר גילוי מקור רטיבות בקירות יחד עם תיקון ושיפוץ כללי.

 

הבדלים בין שירותי גילוי מקור רטיבות בקירות

השירות של גילוי מקור רטיבות בקירות חייב להיות מקצועי על מנת שהתיקון יחזיק מעמד. בהרבה מאוד מובנים, ההבדלים בין השירותים נמדדים בתועלת שלהם לטווח הארוך ולא רק לטווח הקצר. אבל בהקשר הזה, הקושי הוא לזהות מראש שאכן בוצע תיקון מקצועי ושהמקור של הרטיבות התגלה במלואו.

בבחירת שירות מהסוג של גילוי מקור רטיבות בקירות מחיר הוא לפיכך רק חלק מתוך מערכת שיקולים רחבה יותר. במילים אחרות, זה לא חוכמה למצוא את השירות הכי זול – אבל לגרום ללקוחות לסבול מתקלות חוזרות ונשנות. במקום זה, צריך למצוא שירות במחיר הוגן שמציב את שביעות הרצון של הלקוחות בראש סדר העדיפויות.

 

בידוד קירות רגילים וקירות גבס

יש הרבה אנשים פרטיים ובעלי דירות שמבינים כיום את החשיבות של גילוי מקור רטיבות בקירות ולכן מנסים למנוע את התקלה מראש. בשביל למנוע בעיות כאלה, משקיעים למשל בבידוד של קירות רגילים ובוחרים את לוחות הגבס העמידים בפני מים.

לאחר מכן, מבצעים בידוד ואיטום מחדש של המבנה ושל הגג. בנוסף, אפשר להחליף את החיפוי של המבנה כדי למנוע מהמים לחדור פנימה וניתן גם לשקול החלפה של צנרת ישנה בצנרת חדשה.

 

כמה עולה גילוי מקור רטיבות בקירות?

העלות של גילוי מקור רטיבות בקירות נקבעת לפי פרמטרים שונים והיא אינה אחידה. בכל מקרה מדובר על הוצאה מינימאלית של כמה מאות שקלים בלבד, כמו גם בהשקעה משתלמת ביחס לתועלת שהיא מביאה. חוץ מזה, צריך לזכור שמשתלם יותר לשלם על תיקון מקור רטיבות בקירות אם רוצים לשמור על ערך הנכס ואף להשביח אותו.

 

מחירון גילוי מקור רטיבות בקירות כללי

גילוי מקור רטיבות בקירות מחיר מ-₪1200
גילוי מקור רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
גילוי מקור רטיבות בתקרה מחיר מ-₪1200

 

לגילוי מקור רטיבות בקירות חייגו 055-978-0890 ☎️

חומרי הגלם שבהם משתמשים קובעים את אופי הקירות ועמידותם.

נזילת מים עלולה להופיע בכל מקום שבו יש צנרת.

באמצעות כתמי רטיבות ועובש.

נזילות מים, בעיות בידוד ואיטום לקוי גורמים להופעת כתמי רטיבות בכל הבית.

דילוג לתוכן