איתור נזילות איתור ברור

גילוי מקור רטיבות במרתף

שירות של גילוי מקור רטיבות במרתף חייב להיות מקצועי ומדויק. אם לא מגלים במדויק את המקור של הרטיבות או לא יודעים מה קרה לנזילה, לא תהיה שום אפשרות לפתור את הבעיה. כאשר לא פותרים את הבעיה בצורה יסודית, הרטיבות של המים עלולה להתגבר – עד כדי נזקים בלתי הפיכים למרתף, לקירות של המבנה, לציוד האישי, לרצפה, לרכוש וכן הלאה.
אנחנו מתמחים בשירותים שונים של גילויי מקורות רטיבות במרתפים ומזמינים אותך להצטרף לרשימה ארוכה של לקוחות מרוצים. לנו יש את הניסיון הנדרש על מנת להציע לך גילוי מקור רטיבות במרתף מחיר טוב – אבל בלי שזה יבוא על חשבון מקצועיות וסטנדרטים בלתי מתפשרים.

☑️גילוי מקור רטיבות במרתף באופן מקצועי ומקיף

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️המחיר הכי טוב בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

גילוי מקור רטיבות במרתף
גילוי מקור רטיבות במרתף
תוֹכֶן הָעִניָנִים

גילוי מקור רטיבות במרתף של בית פרטי

הביקוש העיקרי הוא לשירות של גילוי מקור רטיבות במרתף של בית פרטי. בבתים פרטיים וצמודי קרקע עם מרתף, אפשר לזהות את הצורך בהזמנת שירות כזה על פי מספר אינדיקציות בולטות:

  • הופעת כתמי רטיבות על הקירות
  • הופעת כתמי רטיבות בחיבור שבין הקירות והתקרה
  • הופעת כתמי רטיבות על הרצפה
  • הופעת כתמי רטיבות בלי קשר למזג האוויר – כמו למשל בקיץ או בעונות המעבר

 

סיבות לרטיבות במרתף

השאלה המעניינת היא למה בכלל יש צורך בשירות מקצועי של גילוי מקור רטיבות במרתף. על פניו, המרתף אמור להיות מקום מוגן שבו אין חשיפה ישירה אל נזקי מים או בעיות איטום. בפועל, דווקא המרתף הוא זה שבו יש את הסיכוי הכי גבוה להופעת כתמי רטיבות: כמו למשל בגלל בעיות בצנרת, פיצוצי מים, היעדר עיבוי, חוסר באוורור וכן הלאה.

 

גילוי מקור רטיבות במרתף ציבורי

האחריות על גילוי מקור רטיבות במרתף ביתי לא דומה לאחריות שיש על השירות הזה במרתף ציבורי. במרתפים או מקלטים שנמצאים תחת תחום האחריות של העירייה, מי שבדרך כלל מגלה את הצורך בשירות גילוי ואיתור נזילות הם נציגים של הרשות המקומית. לעומת זאת, ההזמנה של שירותי גילויי מקורות רטיבות במרתפים פרטיים מגיעה מטעם בעלי הנכס בעצמם.

 

מה עושים אם הרטיבות הופכת להצפת מים?

הטעות הנפוצה היא לחכות עם גילוי מקור רטיבות במרתף ולהמתין שהבעיה תיפתר מעצמה. המציאות בשטח היא שאף בעיה כזה לא נפתרת בעצמה, אלא להפך: היא רק הולכת ומחריפה. לכן, אם לא מגלים בזמן את הסיבה לרטיבות ולא מתחקים אחר המקור, נגרמת הצפת מים.

אבל בעוד הצפת מים במפלס של קומת הקרקע עוד אפשר לנסות לפנות בצורה עצמאית, הצפת מים במרתף כבר מחייבת את המעורבות של ביובית או משאבה. מהבחינה הזו, משתלם יותר לשאת בהוצאות על מחיר גילוי מקור רטיבות במרתף מאשר להתמודד עם נזקי ההצפה.

 

כמה עולה גילוי מקור רטיבות במרתף?

מה שרבים לא מביאים בחשבון זה את העלות האטרקטיבית של גילוי מקור רטיבות במרתף של הבית. בגלל שהמחיר אינו קבוע אלא משתנה לפי סוג הבעיה ואופי התקלה, אפשר לקבל הצעה מסודרת ולבחון כל מקרה לגופו. כמו כן, צריך לחשוב על השירות הזה בתור השקעה ולא בתור הוצאה רגילה. הרי בסופו של דבר, האיתור של מקור הרטיבות הוא תנאי לשמירה על ערך הנכס ועל המרתף.

 

מחירון גילוי מקור רטיבות במרתף כללי

גילוי מקור רטיבות במרתף מחיר מ-₪1800
גילוי מקור רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
גילוי מקור רטיבות בתקרה מחיר מ-₪1200

 

לגילוי מקור רטיבות במרתף חייגו 055-978-0890 ☎️

רטיבות במרתף עלולה להיגרם מאיטום לקוי או מפיצוץ מים בצנרת. בנוסף, רטיבות במרתף נגרמת כאשר אין אוורור ולכן אין תהליך תקין של סירקולציה.

נזילת מים מזהים לפי חשבון המים, כתמי הרטיבות והעובש על הקירות או בתקרה.

פינוי מים מהמרתף אפשרי עם ביובית או משאבה טבולה.

הזמנת ביובית תהיה כרוכה בתשלום של כמה מאות שקלים.

דילוג לתוכן