איתור נזילות איתור ברור

גילוי מקור רטיבות בחניה

שירות של גילוי מקור רטיבות בחניה יכול להתאים לקהל יעד מגוון. קודם כל, צריך לזכור שהרכב הפרטי הוא כיום אמצעי התחבורה הנפוץ בישראל. כפועל יוצא מכך, כמעט כל מי שגר בבית צמוד קרקע מחזיק גם חניה צמודה. לצדם, יש בעלי דירות שכורות שמשלמים על חנייה בבניין מגורים משותף. שנית, נזקי רטיבות בחניה עלולים לפגוע גם ברכב – לכן עדיף לפתור ולתקן את הבעיה כמה שיותר מוקדם.
אנחנו מתמחים בשירותים שונים של גילויי מקורות רטיבות בחניות. אצלנו מעמידים את שביעות הרצון שלך בראש סדר העדיפויות, כדי שמקום החניה יישאר יבש לכל אורך השנה. חוץ מזה, לנו חשוב לתאם עבורך במסגרת גילוי מקור רטיבות בחניה מחיר הוגן שיעניק לך שקט וביטחון.

☑️גילוי מקור רטיבות בחניה באופן מקצועי ומקיף

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️המחיר הכי טוב בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

גילוי מקור רטיבות בחניה
גילוי מקור רטיבות בחניה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

גילוי מקור רטיבות בחניה – סיבות ופתרונות

הסיבה העיקרית לכך שצריך לתאם שירות מסודר ומקצועי של גילוי מקור רטיבות בחניה היא הופעת הבעיה מחוץ לעונת החורף. בעוד בחורף כמעט בלתי אפשרי להפריד בין כתמי רטיבות שנגרמים בגלל תנאי האקלים והגשם לבין כתמי רטיבות שנגרמים בגלל סיבות אחרות, בעונות המעבר ובקיץ זה יחסית קל.

אם רואים שיש סביב החניה כתמי רטיבות לא מוסברים, צריך לבדוק מה גרם להם. במקביל, רצוי לעקוב אחר חשבון המים כדי לזהות מוקדם נזילות ופיצוצי צנרת.

 

כך מונעים רטיבות בחניה

חלק גדול מהשירות של גילוי מקור רטיבות בחניה תלוי בשיתוף פעולה עם הלקוחות. בעלי חניות צריכים למשל לגלות אחריות מסוימת בכל הנוגע לתחזוקה של מקום החניה, לקירוי שלה ולהחלפת צנרת עם בלאי ושחיקה.

בנוסף, חשוב לבצע אחת לתקופה מסוימת איטום מחדש של החניה ובמידת הצורך גם לשלב בידוד. פעולות כאלה ימנעו את הרטיבות שיש בחניה ויעזרו לשמור על הערך של הנכס ושל הרכב כאחד.

 

דרכים ושיטות של גילוי מקור רטיבות בחניה

שירות של גילוי מקור רטיבות בחניה יכול להיות מתואם בהתראה קצרה כדי למנוע את המשך הנזקים לנכס ולרכב. כאשר מתאמים שירותים כאלה של גילויי מקורות רטיבות בחניות, נהנים למעשה ממעורבות של בעלי מקצוע שמשתמשים במכשור מתקדם כגון:

  • מצלמה טרמית
  • סיב אופטי
  • רובוט זעיר

 

במקרים ובהם החניה נמצאת בתוך המבנה או הבית, צריך לשקול איתור נזילות על ידי שימוש בגז. היתרון כאן הוא שאפשר לזהות גם נזילות בצנרת המים הקרים וגם נזילות בצנרת המים החמים, כמו גם לעקוב באופן בטיחותי אחר המקור של הבעיה.

 

הבדלים בין חניה פרטית וחניה משותפת

יתרון נוסף בריכוז שירותים שונים של גילוי מקור רטיבות בחניה תחת קורת גג אחת הוא שניתן להתייעץ עם בעלי מקצוע לגבי הבדלים בין מקומות החניה עצמם. מטבע הדברים, יש הבדל בין האופן שבו אפשר וצריך לאתר את מקור הרטיבות בחניה פרטית לבין האופן שבו עושים את זה בחניה משותפת.

כמו כן, מי שמשלם על גילויי מקורות רטיבות בחניות משותפות הוא בדרך כלל ועד הבית של הבניין -בעוד בחניה פרטית התשלום הוא באחריות בעל הנכס והדירה.

 

כמה עולה גילוי מקור רטיבות בחניה?

הפרמטרים העיקריים שקובעים כמה יעלה להזמין שירות של גילוי מקור רטיבות בחניה הם סוג המכשור שבו משתמשים, היקף הנזילה והנגישות אל האזור. אם החניה נמצאת במקלט תת קרקעי או בחניון, סביר להניח שיהיה צורך להשתמש בציוד מיוחד ולכן המחיר יהיה יחסית גבוה. אבל אם החניה נגישה, המחיר יהיה זול יותר. בכל מקרה, מחיר גילוי מקור רטיבות בחניה אמור להיות משהו שיודעים עליו מראש.

 

מחירון גילוי מקור רטיבות בחניה כללי

גילוי מקור רטיבות בחניה מחיר מ-₪1200
גילוי מקור רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
גילוי מקור רטיבות בתקרה מחיר מ-₪1200

 

לגילוי מקור רטיבות בחניה חייגו 055-978-0890 ☎️

נזקי מים, איטום לקוי, היעדר בידוד והיעדר קירוי.

ירידה בערך הנכס ובלאי מואץ של הרכב.

נמנעים מהשלכת פסולת ונייר אל צנרת המים.

מתחזקים את האיטום של המבנה והחניה אחת לכמה שנים.

דילוג לתוכן