איתור נזילות איתור ברור

גילוי מקור רטיבות בחדר מדרגות

גילוי מקור רטיבות בחדר מדרגות הוא שירות שמבוצע על ידי מקצוענים. כאשר בעלי מקצוע לוקחים אחריות על השירות הזה, המשמעות היא קודם כל שימוש במכשור מתקדם. בין היתר, המכשור המתקדם מאפשר לאתר את המקור של הרטיבות ולא רק את הסימנים שמופיעים על הקירות, מתחת לרצפה של המדרגות או על התקרה. בנוסף, מעורבות בעלי מקצוע מבטיחה תיקון אפקטיבי.
אנחנו יכולים לקחת אחריות גם על שירותי גילויי מקורות רטיבות בחדר מדרגות וגם על התיקון. אם חשוב לך להשיג שירות תיקונים ואיתור נזילות או רטיבות ברמה גבוהה, יש לנו צוות שיכול להגיע אליך במהירות.

☑️גילוי מקור רטיבות בחדר מדרגות באופן מקצועי ויסודי

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️המחיר הכי טוב בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

גילוי מקור רטיבות בחדר מדרגות
גילוי מקור רטיבות בחדר מדרגות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

גילוי מקור רטיבות בחדר מדרגות של בניין מגורים

השירות של גילוי מקור רטיבות בחדר מדרגות נפוץ מאוד בבנייני מגורים משותפים. בגלל שחדר המדרגות הוא חלק בלתי נפרד מבנייני מגורים כאלה, יש משמעות גדולה לאופן שבו מגלים את מקור הרטיבות ומטפלים בנזילה.

חשוב לזכור שהשירותים של גילויי מקורות רטיבות בחדרי מדרגות רלוונטיים גם אם בבניין יש מעלית. אפילו אם מדובר על בניין מגורים עם מעלית, סביר להניח שנעשה שימוש כלשהו בחדר המדרגות. חוץ מזה, הרטיבות לא מבחינה בין מי שמשתמש במעלית לבין מי שמשתמש רק במדרגות – כי היא פוגעת בערך של המבנה באותה מידה.

 

גילוי מקור רטיבות בחדר מדרגות של בניין משרדים

לשם השוואה, שירות אחר של גילוי מקור רטיבות בחדר מדרגות נועד עבור בנייני משרדים. כאן הזמנת שירותי גילויי מקורות רטיבות בחדרי מדרגות היא בדרך כלל יוזמה של חברת אחזקה, אך לא של העובדים או הלקוחות. במקרים מסוימים, יכול להיות שבעלי העסקים ששוכרים משרדים בבניין יתעקשו על תיקון מקור רטיבות בחדר מדרגות מן הסוג הזה.

בכל מקרה, השקעה חד פעמית על מחיר גילוי מקור רטיבות בחדר מדרגות משתלמת לבעלי משרדים ועסקים. בגלל שבעת גילוי מקור רטיבות בחדר מדרגות מחיר טוב יכול להחזיר את ההשקעה מהר מאוד, כדאי לבחור שירות מקצועי.

 

מניעת רטיבות שנגרמת בגלל איטום לקוי

גילוי מקור רטיבות בחדר מדרגות נועד לכל סוגי התקלות. ברוב המקרים, זה נובע מאיטום לקוי של המבנה. קירות חיצוניים לא מספיק אטומים גורמים לעיבוי בחדר המדרגות, לחדירת מי גשמים בתקופת החורף ולפערי טמפרטורות גם בקיץ ובעונות המעבר. עם הזמן, נוצרים כתמי רטיבות על הקירות ויחד איתם מגיעים נזקים עקיפים ובהם:

  • ריח של טחב
  • עובש
  • פטריות
  • חיידקים
  • ירידה בערך הנכס

 

מניעת רטיבות שנגרמת בגלל נזילות מים

סוג אחר של שירותי גילוי מקור רטיבות בחדר מדרגות נועד על מנת לטפל בבעיות שקשורות לצנרת. אם למשל הרטיבות בחדרי המדרגות נגרמה בגלל פיצוץ מים או נזילת מים, הפתרון יהיה אחר לגמרי. כאן, הפתרון הנפוץ הוא להחליף את החלק התקול של הצנרת.

במקביל, אפשר לאתר את המקור של נזילת המים ולנסות להחליף רק את הצינור השבור או המפוצץ. אם לא יודעים איפה הנזילה מתחילה, מתאמים שירות של גילוי מקור רטיבות באמצעות מצלמה טרמית.

 

כמה עולה גילוי מקור רטיבות בחדר מדרגות?

שירות מקצועי של גילוי מקור רטיבות בחדר מדרגות מתומחר לפי נגישות, היקף הפרויקט, גודל חדר המדרגות, הסיבה לבעיה ועלות חומרי הגלם שבהם משתמשים. נכון שיש המון פרמטרים שמשפיעים על המחיר, אבל אפשר לקבל הצעה מסודרת מראש. עם הצעה מסודרת שמגלמת בתוכה את השיקולים השונים, ניתן להשוות בין שירותי גילויי נזילות ולבדוק באיזה מהם לבחור.

 

מחירון גילוי מקור רטיבות בחדר מדרגות כללי

גילוי מקור רטיבות בחדר מדרגות מחיר מ-₪1200
גילוי מקור רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
גילוי מקור רטיבות בתקרה מחיר מ-₪1200

 

לגילוי מקור רטיבות בחדר מדרגות חייגו 055-978-0890 ☎️

בבנייני מגורים משותפים, ועד הבית משלם מהתקציב המשותף. בבנייני משרדים, זו אחריות של חברת האחזקה.

השיטה לתיקון הרטיבות נבחרת לפי הסיבה לבעיה.

נזילת מים סטנדרטית אפשר לתקן תוך כמה שעות בלבד, או מקסימום יום עבודה אחד.

החל מ-₪1200 לאיתור נזילה. תלוי בשיטת ומורכבות האיתור.

דילוג לתוכן