איתור נזילות איתור ברור

גילוי מקור רטיבות בדירה

המטרה של גילוי מקור רטיבות בדירה היא להבין איפה הבעיה מתחילה. אם רוצים לתקן את הבעיה, לא מספיק להסתכל רק על כתמי הרטיבות שיש על הרצפה, על הקירות או בחיבור שבין הקירות והקיר. במקום זה, מה שעושים זה להיכנס אל עובי הקורה – תרתי משמע – ולהתחקות אחר המסלול של נזילת המים. אם עושים את זה כמו שצריך, פותרים את הבעיה באופן שימנע ממנה לחזור בעתיד.
המומחיות שלנו היא בגילוי וגם בתיקון של רטיבות בדירה. אנחנו יודעים היטב באיזה ציוד להשתמש על מנת לבצע גילויי מקורות רטיבות בדירות ויש מאחורינו ניסיון, לקוחות מרוצים והמלצות. מבחינתך, בתיאום של שירות גילוי מקור רטיבות בדירה מחיר טוב שווה גם שקט נפשי.

☑️גילוי מקור רטיבות בדירה באופן מקצועי ומקיף

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️המחיר הכי טוב בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

גילוי מקור רטיבות בדירה
גילוי מקור רטיבות בדירה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

גילוי מקור רטיבות בדירה שכורה

שירות של גילוי מקור רטיבות בדירה מבוצע באמצעות ציוד משוכלל ומתקדם. אבל מבחינה בירוקרטית, עלולים להתעורר קשיים באופן שבו מגלים את מקור הרטיבות בדירה שכורה לבין האופן שבו עושים את זה בדירה שהיא בבעלות המזמין של העבודה.

במקרים של דירה שכורה, לא תמיד ברור למשל מי אמור לשלם על השירות של הגילוי והתיקון. לכן, מה שעושים זה לבדוק מה כתוב בחוזה ולתאם בהתאם את התשלום על גילויי מקורות רטיבות בדירות מכל סוג.

 

מי משלם על תיקון של מקור רטיבות בדירה?

התשלום על גילוי מקור רטיבות בדירה שכורה הוא באחריות בעל הנכס, כל עוד הנזילה נגרמת בגלל בעיות בתשתית. אם לעומת זאת הנזילה או הרטיבות נגרמו בגלל חוסר אחריות או התנהגות מסוימת של השוכר, יכול להיות שהוא יצטרך לפי החוזה לשלם גם על האיתור וגם על התיקון.

בכל מקרה של דילמה או התלבטות, אפשר לשקול לערב עורך דין ולהשתמש בממצאים של גילויי מקורות רטיבות בדירות שכורות כדי לבסס את הטענה בפני בית המשפט.

 

גילוי מקור רטיבות בדירה לעומת בית פרטי

שאלה לא פחות מעניינת היא האם יש הבדל בין האופן שבו מבצעים גילוי מקור רטיבות בדירה שנמצאת בתוך בניין מגורים, לבין הדרך שבה מגלים את מקורות הרטיבות בנזילת מים שנגרמת בבית פרטי וצמוד קרקע. על פניו לא אמורים להיות הבדלים בין השירותים הללו, אבל בפועל הם יכולים להתעורר בגלל כמה סיבות מרכזיות:

  • דירה בבניין מגורים דורשת עבודות בגובה, בעוד בבית צמוד קרקע אין בהן צורך.
  • האחריות על תיקון הרטיבות בבניין מגורים יכולה להיות של כל בעלי הדירות, בעוד בבית פרטי יש רק גורם אחראי אחד.
  • התשלום על תיקון הרטיבות בבניין מגורים הוא מצד הוועד, בעוד בבית פרטי מי שמשלם הם בעלי הנכסים.

 

דרכים לגלות את מקור הרטיבות

החדשות הטובות הן שהמכשור הקיים כיום מאפשר לבצע גילוי מקור רטיבות בדירה ברמה גבוהה ובצורה מאוד מדויקת. בין היתר, ניתן למשל להשתמש במצלמה טרמית כדי להתחקות אחר הצנרת ולזהות איפה הנזילה מתחילה.

במקרים אחרים, יכול להיות שבעלי המקצוע ימליצו על שימוש ברובוט זעיר או בסיב אופטי. כך או אחרת, מחיר גילוי מקור רטיבות בדירה הופך להשקעה משתלמת אם עושים את זה כמו שצריך ועם המכשור המתקדם.

 

כמה עולה גילוי מקור רטיבות בדירה?

הפרמטרים המשפיעים על המחיר של גילוי מקור רטיבות בדירה הם נגישות, סוג הנזילה, היקף הרטיבות וסוג התיקון. בהקשר הזה, חשוב לתאם את השירות מול אנשי מקצוע שיודעים גם לאתר את המקור של הרטיבות וגם לתקן את הבעיה. בריכוז שירותים כאלה תחת קורת גג אחת, אפשר גם לקבל אחריות ארוכה יותר על התוצאות.

 

מחירון גילוי מקור רטיבות בדירה כללי

גילוי מקור רטיבות בדירה מחיר מ-₪1200
גילוי מקור רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
גילוי מקור רטיבות בתקרה מחיר מ-₪1200

 

לגילוי מקור רטיבות בדירה חייגו 055-978-0890 ☎️

סתימות ופיצוצי מים בצנרת.

לפי סימני המים וכתמי הרטיבות.

בעלי הנכסים או שוכרי הדירות, בהתאם לאחריות ולחוזה.

באמצעות מכשור מתקדם ומשוכלל.

דילוג לתוכן