איתור נזילות איתור ברור

גילוי מקור רטיבות בגינה

גינה היא מטבע הדברים מקום שבו יש סיכוי גבוה להופעת רטיבות, נזילות מים ופיצוצי צנרת. בין אם מדובר על גינה גדולה או קטנה, השימוש במים הוא בדרך כלל חלק בלתי נפרד ממנה. אז כפועל יוצא מכך, חשוב מאוד להבין כיצד מתבצע גילוי מקור רטיבות בגינה ולפנות במהרה אל בעלי המקצוע הרלוונטיים.
למזלך, לנו יש את ההתמחות הנדרשת בגילוי ובפתרון של רטיבות בגינה. אם חשוב לך לרכז שירותים שונים של גילויי מקורות רטיבות בגינות מול חברה מקצועית ואמינה – אנו ניקח אחריות על כל הפרויקט. אצלנו בתיאום גילוי מקור רטיבות בגינה מחיר טוב פוגש מקצועיות ברמה גבוהה, כך שאין לך מה לדאוג.

☑️גילוי מקור רטיבות בגינה באופן מקצועי ומקיף

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️המחיר הכי טוב בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

גילוי מקור רטיבות בגינה
גילוי מקור רטיבות בגינה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

גילוי מקור רטיבות בגינה של הבית

הדרך הנכונה להבין את החשיבות של גילוי מקור רטיבות בגינה היא לחזור אחורה אל האופן שבו מבצעים אותה. במילים אחרות, הדרך אל פתרון מקור רטיבות בגינה הוא כמובן לדעת איך מגלים אותו. רק אם מבצעים גילויי מקורות רטיבות בגינות ברמה גבוהה ומדויקת, יש סיכוי טוב למצוא פתרון אפקטיבי.

הטעות הנפוצה היא להתמקד רק בכתמי הרטיבות שמופיעים על הדשא, בחצר או סביב הגינה הפרטית. בגלל שזה רוב מה שהאנשים הפרטיים רואים, הם טועים לחשוב שזה מספיק כדי לפתור את הבעיה. בפועל, אי אפשר לפתור אף סוג של רטיבות בלי לדעת איפה באמת היא מתחילה ומה גרם לה.

 

ממה נגרמת רטיבות בגינה של הבית?

רטיבות בגינה של בית פרטי ייחודית בגלל שהיא עלולה להיגרם מסיבות שונות. הנה למשל כמה סיבות שדורשות מעורבות של אנשי מקצוע לצורך גילוי מקור רטיבות בגינה ברמה גבוהה:

  • פיצוץ מים במערכת ההשקיה
  • נזילת מים בצנרת של הבית
  • מערכת ניקוז או מרזבים סתומה
  • בלאי ושחיקה של צינורות

 

גילוי מקור רטיבות בגינה ציבורית

דרך אחרת ליהנות מהיתרונות של מכשור מתקדם ומקצועי היא לתאם שירות של גילוי מקור רטיבות בגינה ציבורית. בניגוד לאנשים פרטיים שמזמינים שירות כזה רק כאשר הבעיה מחמירה וכבר רואים סימנים לנזילה על פני השטח, לעירייה מקומית יש את היכולת לזהות אותה מוקדם יותר.

מצד שני, גם עירייה מקומית לא יכולה בדרך כלל לטפל בבעיה בעצמה. במקום זה, מה שעירייה מקומית שאחראית על גינה ציבורית עושה זה לתאם שירותים מסודרים של גילויי מקורות רטיבות בגינה ציבורית.

 

ממה נגרמת רטיבות בגינה ציבורית?

הסיבות לרטיבות בגינה הציבורית לא בהכרח דומות לסיבות שבגללן עלולה להופיע רטיבות בגינה פרטית. בכל מקרה חשוב לתאם שירות של גילוי מקור רטיבות בגינה ברמה גבוהה, אבל כדאי גם לשים את האצבע על סיבות נפוצות ובהן:

  • פיצוץ בצנרת המים העירונית
  • סתימות מים בגלל השלכת חומרי בניין או פסולת
  • הצפות מים בגלל ניקוז לקוי

 

על אף האמור לעיל, יש מקרים שבהם האזרחים והתושבים הם אלו שחושפים את הרטיבות. במקרים אלו, צריך לתאם פתרון רטיבות בגינה ציבורית שמי שמשלמת עליו היא העירייה – אבל מי שנהנה מהפירות הם התושבים.

 

כמה עולה גילוי מקור רטיבות בגינה?

מחיר גילוי מקור רטיבות בגינה משתנה ואינו קבוע. בכל מקרה חשוב לתאם שירות מסודר של גילוי מקור רטיבות בגינה כדי למנוע מהבעיה להחמיר, אבל צריך להבין שיש פרמטרים שונים שמשפיעים על העלות המצטברת.

הפרמטרים העיקריים שקובעים כמה יעלה השירות של גילוי מקור הרטיבות הם נגישות אל האזור, סוג הרטיבות, גודל השטח וסוג הבעיה. כמו כן, התמחור של שירותי גילוי ואיתור נזילות מים או רטיבות משתנה לפי סוג המכשור שבו משתמשים. ככל שמשתמשים במכשור מתקדם יותר, כך עלות השירות תעלה אבל גם התוצאות יהיו מדויקות.

 

מחירון גילוי מקור רטיבות בגינה כללי

גילוי מקור רטיבות בגינה מחיר מ-₪1800
גילוי מקור רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
גילוי מקור רטיבות בתקרה מחיר מ-₪1200

 

לגילוי מקור רטיבות בגינה חייגו 055-978-0890 ☎️

בעזרת תחזוקה קבועה של הצנרת.

עם מכשור מתקדם, בבעלותם של בעלי מקצוע.

עם חומרי איטום.

לפי מחיר וניסיון.

דילוג לתוכן