איתור נזילות איתור ברור

גילוי מקור רטיבות בגג

הדרך שבה מבצעים את הפעולה של גילוי מקור רטיבות בגג תשפיע על התוצאות. אם פעולת הגילוי היא מקצועית, יסודית ומבוססת, סביר להניח שהתיקון עצמו יחזיק מעמד זמן רב – או אפילו שהרטיבות לא תחזור.
אנחנו יכולים לעמוד לרשותך בשלבים שונים של גילוי או תיקון מקור רטיבות בגג. בגלל שאנחנו גם מגלים וגם מתקנים את הבעיה, המשמעות מבחינתך היא חיסכון עצום בזמן ובהוצאות. כמו כן, אצלנו הוגנות של מחיר גילוי מקור רטיבות בגג לא באה על חשבון מקצועיות ואמינות.

☑️גילוי מקור רטיבות בגג באופן מקצועי ויסודי

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️המחיר הכי טוב בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

גילוי מקור רטיבות בגג
גילוי מקור רטיבות בגג
תוֹכֶן הָעִניָנִים

גילוי מקור רטיבות בגג של בניין

גילוי מקור רטיבות בגג מבוצע באופן שמתחקה אחר שורש הבעיה. כאן לא מספיק לבדוק איפה הרטיבות נמצאת, כי מה שמנסים לעשות זה לברר מה גרם לה. אם הנזילה נגרמה כתוצאה מנזילת מים למשל, צריך להחדיר מצלמה טרמית אל עומק הצנרת. אבל במידה והרטיבות נגרמה כתוצאה מבידוד לקוי או מחוסר איטום של הגג ושל המבנה – התיקון יהיה אחר לגמרי.

 

מה גורם לרטיבות בגג?

יש סיבות שונות שבגינן כדאי להזמין שירות של גילוי מקור רטיבות בגג. הנה למשל כמה דברים שעלולים לגרום לרטיבות בגג וסימנים שמעידים על הצורך בהזמנת שירות של תיקון מקצועי.

 

מרזבים סתומים

הדרך הכי יעילה לנקז מים מתוך הגג היא להשתמש במרזב. היתרון של מרזב הוא שבאמצעותו ניתן לנקז כמויות גדולות של מים ישירות אל תשתית הביוב והצנרת, אך החיסרון הוא שהיעילות היא רק בחורף ובעונת הגשמים.

 

איטום לקוי

כל סוג של איטום על הגג עלול לסבול מנזקים של בלאי, שחיקה ומפגעי מזג האוויר. עם הזמן, האיטום הופך להיות לא אפקטיבי ולכן כתמי המים והרטיבות מצטברים. במקרים כאלה, הפתרון הוא לתאם שירותים שונים של גילויי מקורות רטיבות בגג על ידי מכשור מתקדם.

 

ליקויי בנייה

השירות של תיקון מקור רטיבות בגג תקף גם בבתים חדשים וגם בדירות ישנות. אבל בעוד בבתים ישנים הבעיות כאמור נגרמות בגלל בלאי טבעי, בדירות חדשות הסיבה לכך היא ליקויי בנייה של הקבלן. בכל מקרה, שירות של גילויי מקורות רטיבות בגג עם ציוד מתקדם מאפשר להשיג חוות דעת מקצועית כדי להטיל את האחריות ואת עלויות התיקון על הקבלן ולא על הדיירים.

 

גילוי מקור רטיבות בגג של בית פרטי

כיום ניתן לתאם שירות של גילוי מקור רטיבות בגג של בית פרטי. למרות שקל יותר להגיע לגג של בית פרטי מאשר לגג של בניין מגורים משותף, עדיין עדיף שמי שייקח על עצמו את המשימה יהיו בעלי מקצוע שמגיעים מהתחום. למעשה, הטעות הנפוצה היא לנסות לגלות את מקור הרטיבות לבד – אבל זה גם מסוכן וגם לא יעיל.

 

שיטות למניעת הצטברות של מים על הגג

בעלי בתים פרטיים או דירות יכולים לנסות למנוע את הצורך בהזמנת שירותי גילוי מקור רטיבות בגג כך:

  • ניקוי מרזבים לקראת החורף
  • פינוי גג
  • איטום תקופתי
  • שיפור הבידוד והאיטום של המבנה

 

כמה עולה גילוי מקור רטיבות בגג?

גילוי מקור רטיבות בגג הוא שירות שניתן על ידי בעלי מקצוע. כתוצאה מכך, בשירות של גילוי מקור רטיבות בגג מחיר מסוים הוא למעשה שקלול של מספר גורמים. טווח המחירים באופן עקרוני נע סביב כמה מאות שקלים בלבד, אבל הוא מושפע מפרמטרים ובהם גודל הגג, היקף העבודה, מורכבות הגישה אל הגג חומרי הגלם שבהם משתמשים כדי לתקן את הבעיה ועוד.

 

מחירון גילוי מקור רטיבות בגג כללי

גילוי מקור רטיבות בגג מחיר מ-₪1200
גילוי מקור רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
גילוי מקור רטיבות בתקרה מחיר מ-₪1200

 

לגילוי מקור רטיבות בגג חייגו 055-978-0890 ☎️

רואים את כתמי המים על הקירות ובתקרה.

באמצעות מכשור מתקדם כמו מצלמה טרמית.

בעיות איטום, נזילות מים, בידוד לקוי, פיצוצי צנרת ועוד.

דילוג לתוכן