איתור נזילות איתור ברור

גילוי מקור רטיבות בבניין משותף

שירות של גילוי מקור רטיבות בבניין משותף מייצג אינטרס של כל הדיירים. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא כל התקלות או הבעיות שיש בבניין משותף הן באחריות כלל הדיירים. אם למשל קיימת בעיית רטיבות או נזילת מים שנגרמת בגלל צנרת תקולה בתוך דירה אחת, סביר להניח שרק הבעלים שלה יצטרכו לשלם על התיקון. אבל אם התקלה היא במבנה עצמו או בבעיות איטום שקשורות אל הגג המשותף, האחריות היא של כולם יחד.
הנציגים שלנו ישמחו לעמוד לרשותך בשלבים שונים של גילויי מקורות רטיבות בבניינים משותפים. אם חשוב לך לרכז גם את השירות של הגילוי ואחר כך גם את השירות של התיקון מול אותו גורם, אנו נעשה את זה בצורה מקצועית ומסודרת.

☑️גילוי מקור רטיבות בבניין משותף באופן מקצועי ומקיף

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️המחיר הכי טוב בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

גילוי מקור רטיבות בבניין משותף
גילוי מקור רטיבות בבניין משותף
תוֹכֶן הָעִניָנִים

גילוי מקור רטיבות בבניין משותף וגבוה

ברמה הטכנית, הקושי העיקרי עם שירותי גילוי מקור רטיבות בבניין משותף בא לידי ביטוי כאשר יש כמה קומות. ככל שהבניין גבוה יותר, כך המשמעות היא שנדרשת הפעלה של ציוד מתקדם לעבודות בגובה. בין היתר, הציוד שבו אפשר להשתמש על מנת לאתר את כל סוגי מקורות הרטיבות והנזילות גם בבניינים גבוהים הוא זה:

  • מצלמה טרמית
  • סיב אופטי
  • כבל נחושת
  • רובוט זעיר
  • איתור נזילות על ידי גז

 

מה ההבדל בין רטיבות בתוך או מחוץ למבנה?

היתרון של גילוי מקור רטיבות בבניין משותף הוא שניתן להשתמש בממצאים על מנת להתחקות אחר שורש הבעיה. אם מגלים את המקור של הרטיבות, יודעים אם הבעיה קשורה אל הצנרת שיש בתוך המבנה – או שמא אל בעיות איטום שיש בחוץ. בנוסף, שירותים של גילויי מקורות רטיבות בבניינים משותפים הם הדרך היחידה לדעת מי אחראי לשלם על התיקון.

 

אחריות על גילוי מקור רטיבות בבניין משותף

ממצאים מדויקים של גילוי מקור רטיבות בבניין משותף מאפשרים להטיל את האחריות על הגורם הנכון. אם מגלים שמקור הרטיבות הוא בפיצוץ מים של הצנרת שעוברת בכל הבניין, סביר להניח שלא תהיה בעיה להשיג את הסכמת הדיירים להשתתפות בעלות התיקון.

אבל במקרים אחרים, מגלים שהבעיה בקומות התחתונות נובעת מפיצוץ מים בדירה אחת ספציפית שיש בקומה העליונה. אז בנסיבות כאלה, לא סביר שכולם ירצו לשלם על התיקון – אלא רק מי שהתקלה התרחשה בתחום של הנכס שלו.

 

השוואה בין שירותי איתור רטיבות ונזילות

חשוב מאוד להביא בחשבון את המורכבות של שירותי גילוי מקור רטיבות בבניין משותף עוד לפני שמזמינים אותם. אם לא רוצים לגלות מאוחר מדי שהדיירים לא מוכנים לשלם על התיקון למרות שהם אחראיים עליו, צריך לוודא שמי שאמור לגלות את המקור של הרטיבות אכן עושה את זה בצורה מקצועית. בנוסף, רצוי לתאם גם את הגילוי של מקור הרטיבות וגם את התיקון של הבעיה מול אותם בעלי מקצוע.

 

כמה עולה גילוי מקור רטיבות בבניין משותף?

העלות של גילוי מקור רטיבות בבניין משותף משתנה לפי המורכבות של הפרויקט וסוג התקלה. בקביעת מחיר גילוי מקור רטיבות בבניין משותף לוקחים בחשבון למשל את היקף הרטיבות, את הקומה שבה התקלה נמצאת, את סוג המכשור שבו משתמשים ועוד.

כמו כן, בהשוואה בין שירותי גילוי מקור רטיבות בבניין משותף מחיר גבוה יהיה פונקציה של זמינות – בגלל תוספת מחיר לעבודות דחופות בלילה או בסופי שבוע.

 

מחירון גילוי מקור רטיבות בבניין משותף כללי

גילוי מקור רטיבות בבניין משותף מחיר מ-₪1500
גילוי מקור רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
גילוי מקור רטיבות בתקרה מחיר מ-₪1200

 

לגילוי מקור רטיבות בבניין משותף חייגו 055-978-0890 ☎️

בעלי מקצוע מענף האינסטלציה. לאחר מכן, הם גם יכולים לתקן את הבעיה.

באמצעות מכשור מתקדם ומשוכלל כמו מצלמה טרמית וסיב אופטי.

בגלל בעיות איטום או נזילות מים.

תקלה בצנרת של המבנה או של אחת הדירות.

דילוג לתוכן