איתור נזילות איתור ברור

בדיקת שיפועים במערכת ביוב

עם הזמן מסתבר שלהיות בעלי בית זה לא רק לשבת על הספה ולצפות בטלוויזיה, תוך אנחת רווחה שסוף סוף יש לכם בית משלכם. נוסף לפינוקים ולשגרה בית נוכחות בגאון עבודות הבית כדוגמת שטיפת הכלים, ניקיון הרצפה והברקת החלונות. כל אלה עוד משימות פשוטות אשר אפשר לשנס מותניים, להגביר את הרדיו ולבצע אותן ביעילות ובמהירות, אולי גם אפילו בכיף. בניגוד לעבודות אלו, אשר ניתן לעשות ממש בעצמכם, ישנן משימות אשר מחייבות הזמנת בעל מקצוע כך שאתם כנראה אפילו לא מבינים את השם של התקלה או הבדיקה שיש לבצע. קחו לדוגמא בדיקת שיפועים במערכת ביוב.

☑️בדיקת שיפועים במערכת ביוב באופן יסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

בדיקת שיפועים במערכת ביוב
בדיקת שיפועים במערכת ביוב
תוֹכֶן הָעִניָנִים

מטרת בדיקת שיפועים במערכת ביוב

מערכת הביוב הביתי בנויה בעיקר מצינורות אשר מטרתם לנקז את כל מי השופכין מהאסלה, הכיור או כל מתקן מים אחר מנוקזים ממנו מים מלוכלכים, מהבית אל הביוב העירוני או הציבורי. בעוד מטרתו של הביוב להוביל את המים בכיוון מסוים לפעמים נוצרות בביוב סתימות או נזילות ועל כן נדרש לבצע בדיקת שיפועים במערכת הביוב או באופן כללי בדיקה מעמיקה של הביוב הביתי שלכם.

בדיקות אלו, כאמור, כדאי להשאיר לאנשי מקצוע אשר מנוסים בתחום וחשוב מכך, לא נגעלים ממנו. הבדיקה מוודאת כי מי השופכין זורמים בכיוון ובעוצמה המתאימה על מנת לשמור על ניקוז מיטבי.

 

ביצוע בדיקת שיפועים במערכת ביוב

באם אתם או בעל מקצוע אשר בדק את הבית שלכם סבור כי יש בעיה בשיפועי מערכת הביוב שלכם כדאי לכם לשלם בעבור בדיקת שיפועים במערכת ביוב מחיר סביר בהתאם למחירים בשוק (מפורט בהמשך). הבדיקה כמובן אמורה לתת חיווי מדויק על שיפוע החלקים במערכת הביוב כדי לוודא שהכל מונח כמו שצריך או לעלות על פערים בהנחה ובהרכבה של מערכת הביוב.

ביצוע הבדיקה יכול להיות בעקבות המלצה של בעל מקצוע שכדאי לבדוק את מערכת הביוב או לחילופין כאשר נדרש ביצוע בדיקת שיפועים במערכת ביוב על מנת לאשר מבנה של בית או מפעל.

 

כמה עולה בדיקת שיפועים במערכת ביוב?

מחיר בדיקת שיפועים במערכת ביוב הוא 1200 שקלים. רוב הפעמים, כאשר תזמינו את הבדיקה רק על למנת לוודא את תקינות מערכת הביוב כדי לאשר את המבנה, לא יהיה צורך בתשלום נוסף מכיוון שרוב הסיכויים שהביוב אכן תקין והבדיקה רק תאשר זאת.

כאשר דווקא בעל מקצוע ימליץ לכם על הבדיקה סיכוי גבוה יותר שאכן ימצא נזק. במקרים אלו תיאלצו להוסיף כסף על שירותים נוספים. לדוגמא, החלפת שוחת ביוב תעלה לכם 2500 שקלים, גילוי תשתיות ביוב גם כן 1200 שקלים ועל סתימות במשאבת ביוב תיאלצו להוסיף 800 שקלים נוספים.

 

מחירון בדיקת שיפועים במערכת ביוב כללי

בדיקת שיפועים במערכת ביוב מחיר מ-₪1200
תיקון צינורות ביוב מחיר מ-₪1000
אבחון סדקים בקו הביוב מחיר מ-₪800

 

לבדיקת שיפועים במערכת הביוב חייגו 055-978-0890 ☎️

שני המקרים העיקריים הם טרם אישור מבנה (בית, מפעל או כל מבנה אחר), הבדיקה נדרשת לצורך אישור שהמבנה תקין ומתאים לאכלוס. מקרה שני הוא כאשר בעל מקצוע (או אתם אם אתם מביני עניין מעט) סבורים כי שיפוע לא טוב במערכת הביוב גורם לנזק בשאר המערכת או בבית.

בגלל שהמערכת עוברת מתחת לקרקע ותפקידה להוביל מים אל הביוב הציבורי היא בנויה בצורה מסוימת אשר "מעודדת" את מי השופכין לזרום לכיוון הביוב הציבורי, הצינורות מונחים בשיפוע ספציפי אשר הוא המיטבי להובלת המים.

אם בעקבות בדיקת שיפועים במערכת ביוב עלה כי ישנו חלק בשיפוע לא מתאים יש לבצע תיקון לחלק על ידי הזזתו או הרכבתו מחדש בזווית המתאימה.

בגלל שהביוב מוטמן ומסועף לא תצליחו לבצע את הבדיקה בעצמכם. בעלי מקצוע בעלי ניסיון בתחום אשר מוסמכים בעבודה עם ביוב יבצעו עבורכם את הבדיקה.

דילוג לתוכן