איתור נזילות איתור ברור

בדיקת רטיבות מתחת לרצפה

החלטתם ליתר בטחון לעבור על כל חלק בבית שלכם ולחפש סימנים לנזילה או לתקלה. השקעתם בבדיקת כל שקעי החשמל, מכשירי החשמל ומתקני המים בבית. לאחר שסיימתם את הבדיקה בכל הבית כנראה שעדיין לא תרגישו בטוחים שאין בו שום תקלה וגם אם אפילו זיהיתם משהו מוזר יהיה לכם קשה לקבוע מה מקור המצב ולמה בעצם הופיע הסימן. בדיקת רטיבות מתחת לרצפה היא בדיקה מקצועית של בעל מקצוע אשר מוסמך לאתר נזילות, רטיבות ולחות ברצפה ובכל רחבי הבית על מנת להבטיח כי מצב הצנרת טוב וגם כן האיטום מפני הגשם.

☑️בדיקת רטיבות מתחת לרצפה על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

בדיקת רטיבות מתחת לרצפה
בדיקת רטיבות מתחת לרצפה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

נזקים מגשמים והשקיה

מעבר למים הזורמים בצנרת שלכם הנמצאת מתחת לרצפה, מים מגיעים לבית שלכם או סמוך לבית שלכם גם ממי הגשמים או מההשקיה בחצר שלכם. בעיקרון הבית שלכם בנוי כך שהוא אטום לחדירה של כל סוג של מים ולכן לא יהיה צורך בתשלום מחיר בדיקת רטיבות מתח לרצפה, אך איטומים אלה יכולים להינזק, במיוחד לאורך השנים וליצור רטיבות.

 

בדיקת רטיבות מתחת לרצפה ועליה

בכל מבנה בו ישנם מתקני מים חייבת להיות גם צנרת אשר מובילה מים בכל רחבי הבית. ישנם מבנים בהם הצנרת עוברת מתחת לרצפה כך ששם היא מוגנת מפני פגיעה ולא אמורים להיווצר בה נזקים אשר יגרמו למים לנזול החוצה מהמערכת. רטיבות אשר מופיעה על פני הרצפה גלויה לעין וכנראה נגרמת כתוצאה מנזילה תת קרקעית אשר מרטיבה את הרצפה. בדיקת רטיבות מתחת לרצפה יותר בעייתית לזיהוי אך אפשרית בהחלט.

 

סיבות להזמין בדיקת רטיבות מתחת לרצפה

כנראה שבחיי היום יום שלכם לא תזמינו בדיקת רטיבות מתחת לרצפה במיוחד אם אין שום סימן ברור לרטיבות כמו מים אשר נראה כי זורמים מהרצפה. ישנם סימנים נוספים אשר מרמזים על קיומה של רטיבות מתחת לרצפה וחשוב להכיר אותם. באם זיהיתם אחד מהסימנים או הסיבות חשוב להזמין בדיקת רטיבות מתחת לרצפה ולא להזניח את המצב.

 

סיבות להזמין בדיקת רטיבות מתחת לרצפה

  1. שתילים או צמחים קטנים הצומחים מהרצפה
  2. סימנים כהים על הרצפה
  3. לחות באזור הרצפה
  4. חשבון מים גבוה המרמז על נזילה
  5. שבירה או נזק ברצפה

 

כמה עולה בדיקת רטיבות מתחת לרצפה?

להזמנת בדיקת רטיבות מתחת לצרפה מחיר קבוע אשר עומד על 1200 שקלים. בעצם בשלב זה בעל המקצוע היגיע לביתכם יחפש רטיבות ברצפה שלכם וגם מתחתיה. במידה ואכן יאתר רטיבות או אפילו נזילה יגבה מחיר נוסף בעבור בדיקה של הצנרת שלכם ובתיקון מקור הנזילה או הרטיבות. שלבים אלה חשובים לא פחות ולכן העריכו מראש כי המחיר הסופי יהיה גבוה מ- 1200 שקלים.

 

מחירון בדיקת רטיבות מתחת לרצפה כללי

בדיקת רטיבות מתחת לרצפה מחיר מ-₪1200
בדיקת רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
בדיקת רטיבות בתקרה מחיר מ-₪1200

 

לבדיקת רטיבות מתחת לרצפה חייגו 055-978-0890 ☎️

אמנם הרטיבות היא מתחת לרצפה ולכן נסתרת אך ישנם מכשירים אשר מאפשרים לבעלי מקצוע לראות ולבדוק רטיבות מתחת לרצפה מבלי לגרום נזק לרצפה.

קודם כל כדאי להתקשר להזמין בדיקת רטיבות מתחת לרצפה על מנת לאתר את מקור הרטיבות. באם זוהה נזק לצנרת או פער באיטום יש להשקיע גם בתיקון מקור הרטיבות כדי למנוע החמרה לנזילה.

כל בעל מקצוע בעל תקן מתאים מוסמך לבצע עבודה זאת. שימו לב כי תוכלו לחפש רטיבות או סימני זיהוי גם לבדכם אך אין זה מספיק או ודאי שלא פספסתם כלום.

רטיבות  היא כנראה סימן לנזילה, שתי תופעות אלה יוצרות נזקים ברצפות ובקירות. נזק נוסף הנגרם על ידי פירוק הרצפה לצורך הבדיקה או התיקון הוא כן נמנע ועל כן כדאי להיוועץ בבעל מקצוע.

דילוג לתוכן