איתור נזילות איתור ברור

בדיקת רטיבות בתוך הבית

ישנם לא מעט גורמים אשר עלולים לגרום לרטיבות בקירות ובתקרת הבית. אנחנו אולי נוטים לשכוח מכך, אך קירות ותקרות הבית מרושתים ברשת של תשתיות שונות ובניהם צינורות מים וביוב אשר עלולים לסבול מפגיעות ונזקים שונים אשר יובילו לרטיבות. הרטיבות היא כמובן רק סימן אחד של הנזק הנגרם מצנרת תקולה אשר יכול להיות גדול מאוד. על כן, בכל זיהוי של סימני רטיבות, מומלץ לבצע בדיקת רטיבות בתוך הבית בהקדם האפשרי על מנת לזהות את מקור התקלה ולבצע את התיקון המתאים מוקדם ככל האפשר.

☑️בדיקת רטיבות בתוך הבית על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

בדיקת רטיבות בתוך הבית
בדיקת רטיבות בתוך הבית
תוֹכֶן הָעִניָנִים

בדיקת רטיבות בתוך הבית באופן מקצועי

את הסימנים לבעיות רטיבות כל אחד יכול לזהות – כתמים בצבעים שונים על הקירות, הופעה של עובש או פטריות, קילוף של הצבע, התנפחות של הקיר, נפילה של אריחים וכמובן הופעה של טיפות מים על גבי הקיר או התקרה. אך על מנת לזהות בצורה מדויקת את המקור לבעיה, נדרשת בדיקת רטיבות בתוך הבית של מומחה לבדיקות רטיבות אשר יוכל לספק בדיקה מקיפה ומקצועית.

הסיבה לכך, היא שעל אף שניתן לזהות את סימני הנזילה בקלות, הסיבה לנזילה היא נסתרת מהעין ולא תמיד נמצאת בדיוק במקום בו יופיעו הסימנים. מים נוטים לחלחל ולנזול בין אריחי הקיר ושכבות האיטום ולעיתים סימני נזילה במקום אחד נובעים מתקלה במקום אחר.

 

בדיקת רטיבות בתוך הבית – איך עושים את זה נכון?

הדרך הטובה והנכונה לבצע בדיקת רטיבות בתוך הבית היא באמצעות מומחה לבדיקות רטיבות אשר מחזיק בידע ובניסיון הדרושים לביצוע בדיקה כזו וכן מסוגל לעשות שימוש במכשירי בדיקת רטיבות מתקדמים המאפשרים זיהוי של תקלות בצנרת ללא פגיעה בתשתיות הבית. ישנם מספר כלים עיקריים המשמשים עבור בדיקת רטיבות בתוך הבית:

  • מד לחות – מכשיר המאפשר מדידה של אחוזי לחות באזורים שונים ובכך זיהוי של רטיבות עוד לפני שהיא מובילה להופעה של סימנים שונים בקירות הבית.
  • מצלמה תרמית – אחד הכלים המתקדמים והשימושיים ביותר כיום עבור בעיות של רטיבות בבית הוא מצלמה תרמית. באמצעות מצלמה זו, ניתן לזהות שינויים בטמפרטורה בקירות הבית ובכך לזהות מעבר של נוזל חם או קר ולראות באילו מקומות קיימת נזילה או פגיעה בצנרת.
  • סיב אופטי – עוד כלי מתקדם לזיהוי בעיות רטיבות הוא סיב אופטי בעל ראש מצלמה רובוטי. מדובר במכשיר המוחדר אל תוך הצנרת הביתית ומאפשר למבצע הבדיקה לראות בצורה ברורה את המתרחש בתוך הצנרת. לעיתים, זיהוי של מיקום הנזילה אינו מספיק ונדרשת תמונה ברורה יותר של הגורם לנזילה על מנת להציע את הפתרון המתאים ביותר.

 

מתי כדאי לבצע בדיקות רטיבות בבית?

הזמן המתאים ביותר לבצע בדיקת רטיבות בתוך הבית הוא כמובן בעת זיהוי סימנים המעידים על רטיבות כמו כתמים, עובש, לחות או נזילה. בנוסף לפשטות ויעילות הבדיקה בשלבים המוקדמים של הבעיה, גם מחיר בדיקת רטיבות בתוך הבית יהיה זול יותר כאשר מדובר על בעיה קטנה וראשונית. ככל שהזיהוי והטיפול יהיה מאוחר יותר, כך גם המחיר יעלה.

כמו כן, ישנם מקרים בהם לא נראית כל בעיה בצנרת הבית אך בכל זאת מומלץ לערוך בדיקות רטיבות. מקרים אלו הם בעת מעבר דירה, במיוחד אם המעבר הוא לדירה מיד שניה. כיוון שבעיות בצנרת הן נסתרות, לעיתים לא נוכל לזהות אותן בהתחלה ורק לאחר כמה חודשים בנכס יהיה אפשר להבין כי קיימת תקלה.

במצבים כאלו, עלות הבדיקה והתיקון יהיו על הדיירים החדשים, על אף האפשרות הסבירה כי הבעיות בצנרת היו קיימות עוד לפני המעבר לדירה.

 

כמה עולה בדיקת רטיבות בתוך הבית?

לכל בדיקת רטיבות בתוך הבית מחיר שונה בהתאם לסוג הבדיקה, סוג הציוד, היקף הבדיקה ומורכבות הבעיה. להלן מחיר בסיסי למחירים עבור בדיקת רטיבות בתוך הבית.

 

מחירון בדיקת רטיבות בתוך הבית כללי

בדיקת רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
בדיקת רטיבות בתקרה מחיר מ-₪1200
בדיקת רטיבות בקירות מחיר מ-₪1200

 

לבדיקת רטיבות בתוך הבית חייגו 055-978-0890 ☎️

מחיר הבדיקה הוא משתנה ותלוי בגורמים שונים, כמו סוג הקיר, סוג הבדיקה, היקף הבדיקה ואופי התקלה. מחירי בדיקה מתחילים ב-1200 ₪ ועולים בהתאם למאפיינים שונים.

בעזרתנו תמצאו מומחים לבדיקות רטיבות בכל רחבי הארץ.

בכל זיהוי של סימן לרטיבות וכן במקרים של מעבר לנכס חדש.

לרוב בודק רטיבות הוא גם בעל מומחיות בתיקוני צנרת ויוכל לבצע את התיקון הנדרש. מחיר התיקון אינו כלול במחיר הבדיקה ותלוי כמובן בסוג ובהיקף התקלה.

דילוג לתוכן