איתור נזילות איתור ברור

בדיקת רטיבות בקיר גבס

קיר הגבס המוכר והאהוב הוא השילוב המושלם לצרכים הביתיים שלכם. קל לצבוע אותו, הוא מעמעם רעשים בצורה מספקת, קל לבנות אותו ולעבוד איתו ובעצם, נראה שאין בו חסרון. בדיקת רטיבות בקיר גבס מותאמת לקיר הנהדר הזה, כך שבעלי המקצוע יודעים היטב, כי בהתאם לנוחות שלו הוא גם חשוף הרבה יותר לנזילות מאשר קירות העשויים בטון או מחומרים אטומים הרבה יותר. מקיר הגבס הנפוץ.

☑️בדיקת רטיבות בקיר גבס על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

בדיקת רטיבות בקיר גבס
בדיקת רטיבות בקיר גבס
תוֹכֶן הָעִניָנִים

בדיקת רטיבות בקיר גבס באמצעות מצלמה טרמית

כאמור, כתם כהה יכול להצביע על רטיבות אך לעיתים תפגשו במצבים בהם ישנה רטיבות סמויה. היתרון בביצוע בדיקת רטיבות בקיר גבס על ידי בעל מקצוע היא היכולת שלו להשתמש במצלמה טרמית לצורך גילוי וזיהוי של רטיבות סמויה בתוך הקיר.

בגלל שמדובר בקיר אטום (גם אם פחות מבטון אבל עדיין) לא ניתן לראות מה קורה בתוך הקיר, כן, גם לא עם זכוכית מגדלת. לצורך גילוי מעמיק יותר של רטיבות בתוך הקיר יבצע בעל המקצוע שימוש במצלמה טרמית.

 

מצלמה טרמית

המצלמה הטרמית מבוססת חום, כלומר מספקת תמונה אשר צובעת בצבעים את הפריטים שצילמה על פי הטמפרטורה שלהם. כך, תמונה טרמית של הקיר אשר נערכה במהלך בדיקת רטיבות בקיר גבס, תצבע אזורים בקיר אשר רטובים בצבע שונה משאר הקיר, בגלל שהם הופכים את הקיר לטמפרטורה שונה. במידה ובמהלך הצילום התגלתה רטיבות יש לאתר את המקור שלה ולדאוג להפסיקה.

 

בדיקת רטיבות בקיר גבס לעומת בטון

יש כל הרבה הבדלים בין קיר בטון לקיר גבס כך שנראה שהדבר היחיד המייחד אותם היא ששניהם קירות. קיר הבטון, או לחילופין כל קיר אשר אינו עשוי גבס, וודאי תוכלו למצוא בממ"ד שלכם. בעיקרון הדירות והבתים הפרטיים שאתם מכירים רובם בנויים מקירות גבס לגמרי (למעט הממ"ד) אך ישנם גם כמה יוצאים מן הכלל אשר ביתיהם עשוי עץ, בוץ או פשוט חומרים שאינם גבס.

כאשר מדובר בקיר בטון הוא בהכרח אטום יותר ועל הסיכוי שמים עוברים בו ויוצרים רטיבות חיצונית על הקיר כמעט אפסי, לעומת זאת, בדיקת רטיבות בקיר גבס נפוצה הרבה יותר מכיוון שהגבס הוא חומר פחות אטום ויותר סופג.

 

כמה עולה בדיקת רטיבות בקיר גבס?

לאחר שזיהיתם רטיבות באחד מקירות הגבס שלכם לא תוכלו להחליט בוודאות באם מדובר ברטיבות מסוכנת או אפילו סתם בהתזה שהרטיבה את הקיר. לצורך ביאור המצב להחלטה בדיקת רטיבות בקיר גבס מחיר הוגן אשר יענה לכם על הספק. מדובר בכמה מאות שקלים.

הסיבה שרטיבות יכולה להיות מסוכנת היא שיכול להיות שהיא נוצרה בגלל בעיית איטום או נזילה. במקרים אלו, מחיר בדיקת רטיבות בקיר גבס יעלה בהתאם למקור הרטיבות ולטיפול שתרצו לעשות בביתכם.

 

מחירון בדיקת רטיבות בקיר גבס כללי

בדיקת רטיבות בקיר גבס מחיר מ-₪1200
בדיקת רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
בדיקת רטיבות בתקרה מחיר מ-₪1200

 

לבדיקת רטיבות בקיר גבס חייגו 055-978-0890 ☎️

כל מבנה בעל קיר גבס כשיר לעבור בדיקת רטיבות בקיר גבס, גם אם מדובר בדירה וגם אם מדובר בבית פרטי.

בגלל שלא ניתן לאתר רטיבות סמויה בקיר גבס על ידי ראייה, ניתן לבצע שימוש במצלמה טרמית אשר מספקת תמונה פנימית של הקיר על פי הטמפרטורה של האזורים בו.

קודם כל כי קיר גבס הוא יחסית לקירות אחרים פחות אטום וגם כי בתוך הקיר עוברת הצנרת. במצב בו יש נזק או נזילה מהצנרת היא מרטיבה את הקיר ויוצרת רטיבות חיצונית או פנימית בו.

לא מומלץ בכלל, כנראה שהרטיבות גם לא תתייבש כי מדובר במקור כלשהוא אשר גרם לה, חשוב להזמין בדיקת רטיבות בקיר גבס על מנת לאתר את המקור לרטיבות ולהפסיק אותה.

דילוג לתוכן