איתור נזילות איתור ברור

בדיקת רטיבות בדירה

☑️בדיקת רטיבות בדירה על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

בדיקת רטיבות בדירה
בדיקת רטיבות בדירה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

רטיבות – סכנה או שגרה?

רטיבות היא תופעה מעניינת מאוד. לעין לא מקצועית כנראה תראה הרטיבות כפשוט מים אשר הרטיבו את הקיר או את התקרה אשר עליהם פשוט להתייבש ואפשר להמשיך הלאה בחיים ללא דאגות. בעל מקצוע אשר יבצע עבורכם בדיקת רטיבות בדירה דווקא יחשוב את ההפך הגמור.

רטיבות דווקא יכולה להוות סימן זיהוי לנזילה חמורה או לכל נזק אחר בצנרת או באיטום מפני הגשם אשר גורם למים לזרום בבית שלכם למקומות אשר הם לא אמורים.

 

התקרה שלכם היא הרצפה שלהם

כלל אשר חשוב לזכור במגורים בדירה היא שהבניין משותף ועל כן התקרה שלכם היא הרצפה של הדיירים מהקומה מעל. ניתן לשייך את החוק הזה לכל צורה של מגורים, כך שגם יכול להיות שיש לכם קיר משותף עם דירה אחרת. בגלל שמדובר בשיתוף של קירות או תקרות יכול להיות מקרה שרטיבות בדירה שלכם בעצם מצביעה על נזילה או ליקוי בדירה אחרת לגמרי.

באם זיהיתם רטיבות עליכם להזמין בדיקת רטיבות בדירה אך מאוד יכול להיות שהתיקון או המשך הבדיקה יגלוש לחזקת הדירה השכנה מלמעלה, למטה או מהצד.

 

מיקוד בדיקת רטיבות בדירה

לא משנה מה גודל הדירה שלכם אתם יכולים להזמין בדיקת רטיבות בדירה אשר תוודא את תקינות הצנרת ומוכנות הדירה לחורף וכן תאבחן רטיבות אשר כבר גיליתם בעצמכם. בגלל שמדובר בחלל גדול כדאי למקד בדיקת רטיבות בדירה למוקדים ספציפיים כדי לנצל את בעל המקצוע עד תום ולקבל חוות דעת מקצועית בכל מקום אשר נדרש.

 

מיקוד בדיקת רטיבות בדירה

  1. חדר האמבטיה או המקלחת
  2. המטבח, בדגש על אזור הצנרת והכיור
  3. קירות הבית
  4. חדר כביסה או סמוך למכונת הכביסה
  5. תקרת הבית
  6. אזורים אשר גובלים עם קיר חיצוני ועל כן חשופים לחדירת גשם

 

בדיקת רטיבות בדירה בעקבות חשד

הזמנת בדיקת רטיבות בדירה חייבת להיות בעקבות זיהוי של רטיבות בבית או חשד לרטיבות. כמובן שניתן, וכדאי גם כן, להזמין בדיקת רטיבות בדירה גם בשגרה. לאחר שזיהיתם רטיבות בדירה אתם אינכם מוסמכים להחליט ולקבוע מה מקור הרטיבות וגם כן האם זאת בלבד הרטיבות או שישנו נזק נוסף אשר סמוי לעין, זאת יוכל לעשות בעבורכם בעל מקצוע.

גם אם אתם חשים לחות מוזרה או כתמים כהים על הקיר אשר הם אינם רטיבות לשמה, כדאי להזמין את הבדיקה כדי לוודא את מקור התופעה.

 

כמה עולה בדיקת רטיבות בדירה?

להזמנת בדיקת רטיבות בדירה מחיר אשר מתחלק בין כמה שלבים כך שלבסוף תקבלו עלות כוללת של הבדיקה בהתאם למה שבוצע בה. מחיר בדיקת רטיבות בדירה, כלומר הבדיקה הראשונית אשר לשמה הוזמן בעל המקצוע עולה 1200 שקלים אך במידה ותמצא רטיבות או סימן לנזילה תשלמו מחיר נוסף בהתאם.

 

מחירון בדיקת רטיבות בדירה כללי

בדיקת רטיבות בדירה מחיר מ-₪1200
בדיקת רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
בדיקת רטיבות בתקרה מחיר מ-₪1200

 

לבדיקת רטיבות בדירה חייגו 055-978-0890 ☎️

בכל הסוגים! כל דירה, מבלי קשר לגודלה או לקומה בה היא ממוקמת מתאימה לביצוע בדיקת רטיבות בדירה, כך שאם אתם מתגוררים בדירה, לא משנה באיזו, אתם יכולים להזמין בדיקה כזאת.

קודם כל במקום או באזור בו זוהתה הרטיבות, אך גם באזורים אשר מכסים את הצנרת או סמוכים למתקני המים בדירה כדוגמת חדר האמבטיה.

התשובה היא כמובן לא, בכל חדר או קיר בבית יכולה להיות רטיבות, אך בחדר האמבטיה הסבירות הגבוהה ביותר שתגרם רטיבות ובהתאם גם נזילה.

בעצם בחדר זה ממוקמת מקלחת ולרוב גם אסלה ועל כן מוטמנת מאחורי קירותיו, רצפתו או תקרתו הצנרת אשר מובילה את המים. נוסף על כך, בגלל המים החמים, נוצרת בחדר לחות גבוהה אשר יכולה לגרום גם כן לרטיבות.

דילוג לתוכן