איתור נזילות איתור ברור

בדיקת רטיבות בגינה

הגיעה שעת אחר הצהריים, הילדים חוזרים מבתי הספר והצהרונים ואתם אחרי יום ארוך בעבודה יוצאים איתם לגינה לשחק בכדור או סתם לשכב על הדשא ולנוח. בעודכם מסתובבים בגינה אתם מזהים רטיבות מוזרה בשולי המדשאה, באחד מחלקי דק העץ או לרגלי אחד מכיסאות הנוח. לא כל כך מודאגים אתם ניגשים לבדוק את הממטרות או את פתח הצינור ומחליטים כי כנראה מדובר באחד משניהם. תרחיש זה יכול להיות אכן דק אשר איחר להתייבש אחרי הגשם וגם יכול להיות רטיבות המעידה על נזילה חמורה בצנרת הגינה. לצורך ביאור הנושא קיימת עבורכם בדיקת רטיבות בגינה.

☑️בדיקת רטיבות בגינה על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

בדיקת רטיבות בגינה
בדיקת רטיבות בגינה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

השקיית גינה

בחלק מן הגינות ודאי תוכלו למצוא דשא או צמחים אשר שתולים בגינה ועל כן זקוקים למים. ישנן גינות אשר מתוספקות במים ממערכת השקיה מפותחת וגם גינות אשר בעליהן משקיעים בהשקיה ידנית של הגינה. במקרה של מערכת השקיה מפותחת ובהתאם גם צנרת מפותחת חשוב לוודא את תקינותה ולבצע בדיקת רטיבות בגינה על מנת לוודא שאכן היא לא גורמת נזק לגינה ולצמחים בה.

 

בדיקת רטיבות בגינה ציבורית ופרטית

המילה גינה היא שם כולל הן לגינות ציבוריות והן לגינות פרטיות. בעוד ישנה גינה בחצר ביתכם אותה עיצבתם ואתם מכירים, ישנן גם גינות ציבוריות אשר בנויות באופן דומה אך שייכות לעירייה או למועצה כך שמונגשת לכל תושבי העיר או האזור.

במידה ואתם בעלי בית עם גינה בדיקת רטיבות בגינה תתמקד באיזורים בגינה שלכם אשר סמוכים לצנרת וכן למפגעי שמש וגשם, ובעוד אתם עובדי עירייה ותשתיות גם כן מומלץ לבצע בדיקת רטיבות בגינה באופן תכוף על מנת לשמור על תקינות הגינה לרווחת הציבור.

 

בדיקת רטיבות בגינה כתוצאה ממתקני המים

הגורם העיקרי אשר מבדיל את הגינה שלכם משאר ביתכם הוא שהגינה חיצונית לבית ועל כן חשופה לכל "איתני הטבע" ותופעות אשר מתרחשות בחוץ. חשבו על כך כי כאשר יורד גשם, ללא מערכת ניקוז מתאימה הגינה שלכם יכולה להיות ממש מוצפת, לעומת הבית שלכם, שעם איטום מתאים לא יחווה כלל את הגשם.

נוסף על הגשם הגינה שלכם חשופה לשמש חזקה ועל כן מכשירי ההשקיה ומתקני המים יכולים להישחק ובהתאם לגרום לנזילה אשר תגרום לרטיבות.

 

כמה עולה בדיקת רטיבות בגינה?

ודאי תשמחו לשמוע כי בעבור בדיקת רטיבות גינה מחיר קבוע אשר עומד על 1,800 שקלים. הזמנה של בדיקה זאת יבטיח לכם מציאת סימנים לנזילה ומשם תוכלו לבחור להמשיך למיגור הרטיבות ובהתאם למה שנמצא גם ביצוע תיקון נזילה בגינה או כל פעולה אחרת בהתאם למקור הרטיבות. לבסוף תסוכם עלות שכרו של בעל המקצוע, בהתאם לכל מה שעשה, ישוכלל בתום ההליכים כך שתשלמו מחיר על כל שלב בנפרד.

לרוב, כל שלב בתהליך עולה כמה מאות שקלים כך שאם אכן תמצא רטיבות שנגרמה על ידי נזילה כנראה שכרו יסוכם בכמה אלפי שקלים בודדים.

 

מחירון בדיקת רטיבות בגינה כללי

בדיקת רטיבות בגינה מחיר מ-₪1800
בדיקת רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
בדיקת רטיבות בתקרה מחיר מ-₪1200

 

לבדיקת רטיבות בגינה חייגו 055-978-0890 ☎️

כאשר זיהיתם רטיבות שאינכם בטוחים מהיכן הגיעה או גם אם ברצונכם פשוט לוודא את תקינות הגינה שלכם ומוכנותה לאירוח ולפנאי.

לכל הסוגים! באם מדובר בגינות של בית פרטי, גינות ציבוריות או חצרות ללא דשא כלל. בדיקת רטיבות בגינה מותאמת לחיפוש רטיבות בחלל חיצוני ושליטה היכן ומדוע יכולה להיווצר רטיבות.

התשובה היא לא, בגלל שמדובר בגינה הגיוני שתהיה בה רטיבות בעקבות גשם או השקיה, אך לעיתים ישנה רטיבות אשר לא נגרמה בגלל גורמים אלו והיא רטיבות אשר לרוב תצביע על נזילה.

התשובה פשוטה, כי אתה כנראה לא בעל מקצוע. רטיבות יכולה להיות גם סמויה ועל כן יש צורך ממשי בשימוש בכשירים מיוחדים אשר בודק רטיבות בגינה כשיר ומחזיק בהם לשימוש.

דילוג לתוכן