איתור נזילות איתור ברור

בדיקת רטיבות בגג

כנראה שאם תתבקשו לצייר בית סטנדרטי תציירו ארבעה קירות וגג רעפים אדום. אכן ישנם בתים שכאלה ובמקביל ישנם גם בתים אחרים אשר בנויים בצורות שונות ומחומרים שונים. כל בית פרטי בנוי מקירות ומגג אשר מובנה על ראש הבית. כל חלקי הבית חייבים להיות יציבים ועמידים בפני כל אשר יפגוש בהם ובמיוחד הגג אשר חייב להיות אטום בפני גשם ומשקעים אחרים. למרות שהגג בנוי להיות מחסה אטום לבית, בנייה או איטום לא טובים ואיכותיים שלו יכולים לאפשר נזילה של מים אל הבית. בדיקת רטיבות בגג מקיפה תמצא אזורים אלו על מנת להשיב את הגג להיות מחסה אטום עבורכם.

☑️בדיקת רטיבות בגג על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

בדיקת רטיבות בגג
בדיקת רטיבות בגג
תוֹכֶן הָעִניָנִים

תקלות וליקויים בגג

בדיקת רטיבות בגג מתבצעת על ידי בעל מקצוע ועל כן הוא מוסמך לחפש תקלות וליקויים נוספים בגג. הרטיבות בגג בהכרח נגרמת בעקבות ליקוי אחר באיטום הגג או בבנייתו.

 

סימנים שניתן למצוא בעת בדיקת רטיבות בגג

  1. רטיבות או לחות בגג הבית
  2. חורים בגג
  3. פערים באיטום הגג מפני מים
  4. רעפים בלויים וישנים
  5. ליקויים בבניית הגג ובהתקנת הרעפים

 

במידה ואכן יזוהה במהלך בדיקת רטיבות בגג איזה שהוא ליקוי או תקלה, יש צורך מהותי גם בתיקון של הגג על מנת לוודא שלא יחדרו מים אל פנים הבית במקרה של גשם.

 

בדיקת רטיבות בגג ואיטום חלקי הגג

מחיר בדיקת רטיבות בגג מתייחס לרטיבות אך במקביל לבדיקת הגג וחיפוש הרטיבות יש לבצע גם בדיקה מעמיקה של איטום חלקי הגג. בדרך כלל גם ליקוי באיטום הגג יוביל לרטיבות בגג בעקבות כך שהליקוי מאפשר למים לנזול על הגג, להיספג בגג וליצור את הרטיבות אשר בדיקת רטיבות בגג מחפשת.

 

בדיקת רטיבות בגג רעפים

לרוב הבתים הפרטיים יש גג רעפים או גג רעפים חלקי. בעצם ההבדל הוא באם הרעפים מובנים על גג שטוח הבנוי בדומה לשאר קירות הבית, כך שהרעפים לא באמת אוטמים את תקרה הבית אלא הגג הבנוי עושה זאת. בגג רעפים אמיתי ומלא האטימה של תקרת הבית היא בנויה לגמרי מרעפים, מצד אחד מדובר באיטום טוב ויתר מכיוון שהוא בצורת משולש המים זורמים מקצה הגג אל התחתית.

לעומת זאת יכול להיות מקרה של איטום לא טוב בחיבור בין הרעפים ועל כן תהיה רטיבות ובעקבות כך גם שחיקה של הרעפים.

 

כמה עולה בדיקת רטיבות בגג?

להזמנת בדיקת רטיבות בגג מחיר קבוע בסך 1200 שקלים. המחיר כולל חיפוש על ידי בעל המקצוע של נקודות רטובות בגג הבית. בשלב זה, במסגרת הבדיקה היסודית של הגג, הבודק יכול למצוא נזילות קיימות בגג או חורים ופערים באיטום הגג. במידה ואכן יהיה צורך בתיקון הגג, או בבדיקה מעמיקה יותר בעזרת מכשיר מיוחד, תיאלצו להוסיף כסף לעלות הכללית, כל שלב כזה עולה גם כן כמה מאות שקלים.

 

מחירון בדיקת רטיבות בגג כללי

בדיקת רטיבות בגג מחיר מ-₪1200
בדיקת רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
בדיקת רטיבות בתקרה מחיר מ-₪1200

 

לבדיקת רטיבות בגג חייגו 055-978-0890 ☎️

רטיבות בגג היא סימן מובהק לנזילה או ליקוי בגג. מטרתה של בדיקת רטיבות בגג לוודא את מוכנות הגג לגשם ובאופן כללי את האיטום והגימור שלו.

באם מדובר בגג של בניין או בית פרטי אכן יש הבדל בסיכון הגג ובחשיפה שלו לגשם אך בכל מקרה יש צורך בבדיקה על מנת לוודא שהגג תקין.

סימן לנזילה או לליקוי בגג אשר מאפשרים למים לחדור את הגג ועל כן יש צורך לבצע בדיקה מעמיקה ולתקן את מקור הרטיבות.

בעיקרון אכן כל גג חשוף או בסיכון לנזקים בעקבות גשם מסיבי אך לא כולם באותה הרמה. מומלץ להזמין בדיקת רטיבות בגג על מנת לאמוד את מידת מוכנות הגג.

דילוג לתוכן