איתור נזילות איתור ברור

בדיקת רטיבות בבניין

בבניין שלכם ודאי יש קירות מבוססים ותשתיות מורכבות אשר אתם סומכים עליהם בעין עצומות. אכן כך הדבר ובגלל זה גם אושר הבניין למגורים, אך אין זה אומר שנזקים לא יכולים להתעורר תוך כדי המגורים בבניין, ומכאן על דיירי הבית לדאוג לאחזקה השוטפת של הבניין על ידי הזמנת בעלי מקצוע כדוגמת בדיקת רטיבות בבניין. ההחלטה להזמין בדיקה זאת בעצם חייבת להגיע לאחר זיהוי של רטיבות לא מוסברת בבניין או באחת מדירות הדיירים.

☑️בדיקת רטיבות בבניין על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

בדיקת רטיבות בבניין
בדיקת רטיבות בבניין
תוֹכֶן הָעִניָנִים

ביצוע בדיקת רטיבות בבניין

בדיקת רטיבות בבניין מתבצעת על ידי בעל מקצוע כך שהוא מחפש רטיבות סמויה וגלויה על מנת לקבוע באם ישנה נזילה או חשד לנזילה בבניין. כמובן שהוא יתרכז באזורים בהם סבירות גבוהה יותר לרטיבות סמויה.

 

שיטות לביצוע בדיקת רטיבות בבניין

  1. צילום טרמי של קירות הבניין.
  2. הזרמת מים בצנרת המקובלת על מנת לראות היכן מתפתחת רטיבות.
  3. הזרמה בשיטות אחרות כדוגמת לחץ מים וגז.
  4. חיפוש ראייתי למציאת נזילות גלויות.
  5. בדיקת רטיבות בבניין תוך התמקדות בחדר המדרגות, המעלית או דירות הדיירים.

 

על מנת לבחור את השיטה המתאימה לביצוע בדיקת רטיבות בבניין יש לבחון את הסיבה שלשמה הוזמנה הבדיקה על מנת להתמקד באזור החשוף. בכל מקרה בעל המקצוע יבחר בשיטה המתאימה בהתאם לכל שינוי או גילוי אשר יתעורר במהלך הבדיקה.

 

בדיקת רטיבות בבניין משותף

חשוב לזכור כי כאשר מדובר בבניין משותף ההחלטות בהקשרו חייבות להיות משותפות גם כן. בעצם מרגע גילוי רטיבות יש לעבור כמה שלבים עד להזמנת בדיקת רטיבות בבניין.

 

שלבים בתהליך הזמנת בדיקת רטיבות בבניין

  1. זיהוי רטיבות או רצון לבצע בדיקת רטיבות בבניין שגרתית.
  2. בדיקה ראשונית על ידי הדייר המזהה שהרטיבות אכן לא מוסברת ולא כתוצאה משפיכת נוזל חיצונית.
  3. שיתוף דיירי הבית במצב והן את ועד הבית.
  4. קבלת הסכמה על ידי הרוב לאישור לתשלום בדיקת רטיבות בבניין מחיר שיתבקש.
  5. הזמנת בדיקת רטיבות בבניין או לחילופין בדיקה ממוקדת יותר (לדוגמא בדיקת רטיבות בחדר מדרגות).

 

כמה עולה בדיקת רטיבות בבניין?

מחיר בדיקת רטיבות בבניין הוא 1,500 שקלים אשר הם לטובת בדיקת הרטיבות שנמצא. באם תצטרכו לבצע גילוי של הנזילה בבניין באופן כללי תדרשו לשלם 1200 שקלים. במידה ובעל המקצוע סבור כי הרטיבות מובילה לנזילה שאינה נראית לעין יהיה שימוש במצלמה טרמית לאיתור נזילה וגם באיתור הנזילה באופן כללי וכל הליך כזה הוא בעלות של 1200 שקלים נוספים על הבדיקה הראשונית.

בפועל לא ניתן לסגור על מחיר מראש בגלל שלא ניתן לדעת מה גודל הנזק או מה מקור הרטיבות. ישנם מקרים בהם הנזק גדול ועל כן תיאלצו לשלם גם על תיקון נזילה בבניין.

 

מחירון בדיקת רטיבות בבניין כללי

בדיקת רטיבות בבניין מחיר מ-₪1,500
בדיקת רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
בדיקת רטיבות בתקרה מחיר מ-₪1200

 

לבדיקת רטיבות בבניין חייגו 055-978-0890 ☎️

בעצם מדובר בשם כללי לחיפוש רטיבות בבניין כתלות היכן זוהתה רטיבות או חשד לרטיבות. ישנן גם בדיקות מותאמות לחדר מדרגות או לדירות הבניין עצמן.

רטיבות לרוב נראית ככתם כהה על קיר אך יכולה להופיע בתצורות נוספות כדוגמת ריקבון או פטריה של חלק בבניין. ישנה גם רטיבות סמויה אשר לא ניתן לזהות ללא צילום טרמי או שיטות נוספות.

צילום טרמי מאפשר לקבל תמונה של אזורים סמויים בבניין, מאחורי קירות, תקרות ורצפות. הצילום מתבסס על חום ועל כן יכול לזהות מקורות מים, רטיבות, בבניין.

בשל שמדובר בבניין קודם כל יש להתייעץ עם שאר הדיירים וכדאי להחליט על הזמנת בדיקת רטיבות בבניין כדי לקבל חוות דעת מקצועית בנושא ומציאת מקור הרטיבות ועצירתה.

דילוג לתוכן