איתור נזילות איתור ברור

בדיקת רטיבות בבניין משותף

מגורים בבניין משותף לא תמיד רק "פיקניק". לאור הצורך בקבלת החלטות משותפות, חלוקה בנטל ותשלומי ועד הבית, מגורים בבניין משותף יכולים להיות לא פשוטים. מחלוקות אשר מתעוררות בעקבות ליקויים בבניין חייבות לעלות על הפרק כך שיגיעו להכרעה מה לעשות עם הנזק ובאחריות מי תיקונו. באם זיהיתם רטיבות בדירה שלכם מומלץ להזמין בדיקת רטיבות בבניין משותף, אך גם באם זוהתה רטיבות באחד מהחללים המשותפים.
במקרה זה, כל הבניין יאלץ לקחת חלק בעלות כך שלשירות בדיקת רטיבות בבניין משותף מחיר אשר יכול להגיע גם לאלפי שקלים בודדים.

☑️בדיקת רטיבות בבניין משותף על הצד הטוב ביותר

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

בדיקת רטיבות בבניין משותף
בדיקת רטיבות בבניין משותף
תוֹכֶן הָעִניָנִים

רטיבות

מילה זאת מתבססת על המילה רטוב, הכוונה ברטיבות לרוב תהיה אזור רטוב בקיר או בתקרה, כלומר חלק במבנה אשר ספג מים למרות שהוא לא אמור ולכן לא ספג אותם בצורה מיטבית. במקרה זה הקיר נרטב ועל כן גם יכול לפתח פטריות או פשוט סימנים כהים אשר נראים לעין. במידה וזיהיתם אחד מסימנים אלה מומלץ להזמין בדיקת רטיבות בבניין משותף.

 

בדיקת רטיבות בבניין משותף

בכל בדיקת רטיבות המטרה היא כמובן לאתר רטיבות, כלומר אין זה משנה היכן מתבצעת הבדיקה או כיצד בנוי המבנה, הבודק יחפש רטיבות ובהתאם גם נזילה או את המקור אשר גרם לה. מה שמיוחד בביצוע בדיקת רטיבות בבניין משותף הוא הצורך בהבנה כי מדובר במבנה מיוחד אשר אינו תחום רק בארבעת הקירות של הדירה.

בגלל שהבניין משותף ובנוי מכמה דירות רטיבות בדירה אחת יכולה בהחלט להצביע על נזק גדול יותר או על בדיקה אשר יש לבצע בדירה אחרת לגמרי בבניין.

 

בדיקת רטיבות בבניין משותף או בדירה ספציפית

חשוב להבדיל בין בדיקת רטיבות בבניין משותף לכזאת אשר מתמקדת בדירה אחת. כאשר מדובר ברטיבות בחלל משותף של הבניין הן עלות השירות והן האחריות לשירות מתחלקות בין כל דיירי הבניין המשותף, בעוד כאשר מדובר ברטיבות בתוך אחת הדירות כנראה שהנטל יהיה רק על דיירי הדירה או הדירה הסמוכה אליה.

כאשר מדובר בבדיקת רטיבות בדירה יכול להיות שהבדיקה תשאר בכותלי הדירה או שתזלוג גם לדירה השכנה ועל כן המקור הוא הצנרת של אחת הדירות. כאשר מדובר בחלל משותף, המקור כנראה הוא מערכת הצנרת אשר משותפת לכל הבניין או איטום לא מיטבי של הבניין. במקרה זה יש צורך בשיתוף כל דיירי הבניין בנטל.

 

כמה עולה בדיקת רטיבות בבניין משותף?

במידה והחלטתם להזמין בדיקת רטיבות בבניין משותף כנראה שזיהיתם רטיבות כלשהיא אשר אתם לא בטוחים מה המקור שלה. בדיקה זאת תעלה לכם 1500 שקלים אשר הם התשלום הראשוני. לפי התוצאות של הבדיקה תחליטו, ביחד עם בעל המקצוע, כיצד להתקדם בטיפול ברטיבות, באם יש צורך באיתור נזילה מעמיק או בדיקת רטיבות בבניין משותף באמצעות צילום טרמי או שיטה אחרת אשר עולה סכום כסף נוסף.

 

מחירון בדיקת רטיבות בבניין משותף כללי

בדיקת רטיבות בבניין משותף מחיר מ-₪1500
בדיקת רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
בדיקת רטיבות בתקרה מחיר מ-₪1200

 

לבדיקת רטיבות בבניין משותף חייגו 055-978-0890 ☎️

בדומה לשאר הבדיקות מתבצע חיפוש לרטיבות בדירה או בחלל המשותף בניין אך כן תהיה תשומת לב מיוחדת למבנה הבניין בגלל שכל הדירות גובלות אחת עם השנייה וגם כן הרצפות והתקרות.

בדומה לכל מבנה אשר מכיל מתקני מים או חשוף לגשם, גם בבניין משותף יכולה להיווצר רטיבות. המקור שלה יכול להיות כאמור מהגשם, מנזק בצנרת כך שנזק בצנרת של דירה אחת יכול ליצור רטיבות בדירה אחרת.

בכל זיהוי של רטיבות יש להתקשר להזמנת בדיקת רטיבות בבניין משותף, במקרה זה, כדאי למקד את הבדיקה לבדיקת רטיבות בחדר המדרגות.

קודם כל חשוב לפנות לבעל מקצוע להזמנת בדיקת רטיבות בבניין משותף אך כדאי במקביל גם לעדכן את הדיירים מהקומה מעל על מנת ליידע אותם שיכול להיות שישנה נזילה בדירה שלהם אשר יצרה את הרטיבות.

דילוג לתוכן