איתור נזילות איתור ברור

בדיקת נזילות מים

שירות בדיקת נזילות מים הוא שירות פופולארי בכל ימות השנה, אך הביקוש אליו עולה משמעותית בימי הגשמים הראשונים. עם הגשמים החזקים בכל שנה, מתגלות בעיות איטום בגגות, קירות ומרצפות, ומאלצות אותנו לרוץ לחפש דלי, גיגית, או בעל מקצוע שיעזור לנו לפתור את הבעיה כמה שיותר מהר.
כולנו זקוקים למים ומשתמשים בהם באופן תכוף, אך כשהם מחלחלים למקומות שבהם הם אינם אמורים להיות, הדבר עלול להביא לבעיות. אם גם אתם מחפשים בדיקת נזילות מקצועית, חייגו אלינו עוד היום!

☑️בדיקת נזילות מים באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

בדיקת נזילות מים
בדיקת נזילות מים
תוֹכֶן הָעִניָנִים

טכנולוגיה של בדיקת נזילות מים

הקידמה הטכנולוגית הביאה את פירותיה גם לתחום איתור הנזילות, וכיום ניתן לבצע בדיקת נזילות מים בצורה הרבה יותר פשוטה מאשר בעבר. בעלי המקצוע משתמשים בציוד המאפשר להם לגלות את הרטיבות, וזאת מבלי לגרום הרס במבנה.

אילו אמצעים קיימים היום לגילוי רטיבות?

  1. מצלמה טרמית לגילוי נזילות
  2. איתור נזילות באמצעות בלון
  3. איתור נזילות באמצעות גז
  4. מכשירים אקוסטיים לגילוי נזילות
  5. סיבים אופטיים לגילוי נזקי צנרת

 

בעל מקצוע מנוסה יידע באיזה מכשיר יש להשתמש בכל סיטואציה, ויוכל לאתר את הבעיה באופן נקודתי.

 

איתור נזילות מים באמצעות בלון

אחת השיטות המוכרות לאיתור נזילות מים, היא שיטת השימוש בבלון לחץ. בשיטה זו, הבלון מוחדר אל הצינור החשוד ומנופח עד שהוא חוסם אותו לחלוטין, ובשלב הבא מציפים את הצינור. במידה ויש נזילה, נוכל לגלות שהמים יוצאים ולא מצטברים למרות שהבלון חוסם את הצינור.

 

סימנים לנזילות מים

כיצד נוכל לדעת שאנו צריכים להזמין בדיקת נזילות מים? ישנם מספר סימנים, חלקם מוכרים יותר וחלקם פחות, שיכולים לעזור לנו לזהות שקיימת בעיה:

 

כתמי וריחות עובש

את העובש כולנו מכירים, ומדובר למעשה במשפחת פטריות שאוהבות לחות ורטיבות. מה שלא כולם יודעים הוא, שנשימת נבגי העובש עלולה להזיק לבריאותנו, ולכן חשוב לטפל בו בהקדם! העובש יופיע על הקירות או התקרה בצורת כתמים שחורים וירוקים, ולעתים נוכל להריח אותו עוד לפני שנראה את הכתמים הללו.

 

נזילות וטפטופים

כשהנזילה כבר בשלב מתקדם, אנו צפויים לחוות נזילות וטפטופים אל תוך המבנה שלנו, וזה לא נעים! כולנו מכירים את המצב, שבו אנו צריכים לרוץ לחפש דלי או גיגית כדי לאגור את המים המטפטפים. הזמנת בדיקת נזילות מים תוכל לספר לנו מהיכן מגיעים המים, והאם מקורם הוא בגג, בקירות, או בסדק של צינור כלשהו.

 

בועות וטיפות "זיעה" על הקיר

בועות המופיעות מאחורי שכבת הצבע, או טיפות הזולגות על הקיר, מראות לנו שהרטיבות כבר נמצאת מאחרי הקירות שלנו. מקור הרטיבות יכול להיות במי הגשמים או בבעיית צנרת, וזה הזמן לבדיקת נזילות מים שתעזור לנו להבין כיצד לטפל בבעיה.

 

תיקון נזילות מים

בין שירותינו, אנו מציעים תיקון נזילות מים, וזהו השלב הבא לאחר שביצענו בדיקה יסודית שתראה לנו את מהות הבעיה. תיקון נזילות מים חייב להתבצע עם חומרי האיטום הנכונים, תוך ייבוש הרטיבות הקיימת, ועם בדיקת וידוא תקינות בסופו.

 

מחיר בדיקת נזילות מים

לפני שאנו מבקשים הצעת מחיר בדיקת נזילות מים, חשוב שנבין שלכל בדיקת נזילות מים מחיר התלוי בפרמטרים כגון וותק בעל המקצוע, תקופת השירות, המכשירים שבהם נשתמש, השטח הדורש בדיקה ועוד. אל תתביישו לבקש מבעל המקצוע פירוט של הצעת המחיר, כך שתוכלו להבין ממה היא מורכבת!

 

מחירון בדיקת נזילות מים כללי

בדיקת נזילות מים מחיר מ-₪800
בדיקת נזילות בגינה מחיר מ-₪1400
בדיקת נזילות בדירה מחיר מ-₪800

 

לבדיקת נזילות מים חייגו 055-978-0890 ☎️

מחיר בדיקת נזילות מים עשוי להשתנות בהתאם לפרמטרים השונים, והוא יתחיל מסכום של ₪800.

בעת שקיימת אצלכם נזילת מים, היא תתבטא בסימני עובש, נזילות, הצפות, בועות בקיר ועוד.

זמן ההגעה משתנה בהתאם לעומס העבודה בתקופה, אך אנו עושים מאמץ להגיע בהקדם האפשרי.

קשה לצפות מראש כמה זמן תיקח הבדיקה, אך משך הזמן שלה אינו משפיע על הצעת המחיר הראשונית שתקבלו.

דילוג לתוכן