איתור נזילות איתור ברור

בדיקת נזילות מבריכת שחייה

בריכת שחייה יכולה להיות פינוק של ממש, בין אם אנו מבקרים בה בקאנטרי השכונתי ובין אם היא ממוקמת בחצר הבית שלנו. בריכות שחייה העשויות בטון נחשבות לאיכותיות ביותר, וכמו כל מבנה אחר גם הן עשויות לסבול מנזילות עקב בלאי או סיבות אחרות. בדיקת נזילות מבריכת שחייה היא שירות פופולארי, וכיום ניתן לבצע בדיקה שכזו באמצעים טכנולוגיים מתקדמים.

☑️בדיקת נזילות מבריכת שחייה באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

בדיקת נזילות מבריכת שחייה
בדיקת נזילות מבריכת שחייה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

כיצד יודעים שקיימת נזילה בבריכת שחייה?

לכאורה, נזילה בבריכת שחייה היא בעייתית לאיתור מכיוון שהבריכה כולה מלאה במים, וסביבת הבריכה גם היא רטובה ברוב המקרים. אז איך בכל זאת, אנו יכולים להבין שקיימת נזילה בבריכת השחייה שלנו?

 

התרוקנות מהירה של הבריכה

מי שמכיר את הבריכה שלו, יודע לזהות את קצב ההתאדות הטבעי של המים בהתאם לעונה, ולכן יכול לשים לב כשמשהו משתנה. המים בבריכה מפעילים לחץ הידרוסטטי על דפנותיה, ולכן ברגע שיהיה פגם במעטפת האיטום שלה – הם יתחילו לצאת החוצה. במידה ומדובר בנזילה מזערית ייתכן ולא נשים לב, אך אם הנזילה משמעותית בהחלט ייתכן שנשים לב שהמים "נעלמים" מהר מהרגיל.

 

חשבון מים מנופח

בחלק מהבריכות מותקנות מערכות שממלאות מים בצורה אוטומטית, וגם דואגות לתחלופה וסינון. במידה וקיימת נזילה, המערכות האלה יצטרכו למלא יותר מים והדבר צפוי להשפיע על חשבון המים החודשי. במידה ואתם שמים לב לחריגה בחשבון המים – כדאי להזמין בדיקת נזילות מבריכת שחייה.

 

ביצוע בדיקת נזילות מבריכת שחייה

בעבר, בעלי מקצוע היו צריכים להתאמץ מאוד כדי למצוא את מקור הנזילה, ובמיוחד כשמדובר בבריכות שחייה. כיום, בדיקת נזילות מבריכת שחייה מתבצעת באמצעות מכשור מתקדם, המאפשר איתור של הנזילה מבלי לחפור, לקדוח או לשבור.

בין האמצעים הקיימים לבדיקת נזילות, נוכל למצוא את הבאים:

  • מכשירים אקוסטיים.
  • מצלמות טרמיות.
  • איתור באמצעות בלון.
  • איתור באמצעות גז.
  • סיבים אופטיים.

 

מדוע חשוב להזמין בדיקת נזילות מבריכת שחייה?

כשאנו מדברים על בריכת שחייה, האופציה הטובה ביותר היא להזמין בדיקה תקופתית. תיקון נזילות מבריכות שחייה הוא השלב המגיע לאחר הבדיקה, ויש לו חשיבות מכרעת לא רק עקב אבדן המים. נזילות מבריכות שחייה עלולות לגרום לנזק ביסודות המבנה הסמוך אליהן, והדבר עלול להוות מפגע בטיחותי של ממש.

 

תיקון נזילות מבריכת שחייה

בין שירותינו, אנו מציעים גם תיקון נזילות מבריכת שחייה, המתבצע בשיטות המתקדמות ביותר בתחום. איתור מדויק של הבעיה מאפשר לנו לבצע תיקון נקודתי, וזה אומר שפרוצדורה תהיה קצרה יותר, יעילה, ותגרום לכמה שפחות הרס בבריכה שלכם.

 

מחיר בדיקת נזילות מבריכת שחייה

לכל בדיקת נזילות מבריכת שחייה מחיר שונה, וישנם מספר פרמטרים שיקבעו את המחיר הסופי לבדיקה:

 

גודל הבריכה

אם הזמנתם בדיקה כוללת לבריכה שלכם, יש משמעות לגודל הבריכה כיוון שזה ישפיע על כמות העבודה שישקיע בעל המקצוע.

 

ותק ושנות ניסיון

הזמנתם בעל מקצוע מנוסה ובעל שם? כנראה שתשלמו קצת יותר על בדיקת הנזילות. בעלי מקצוע מנוסים גובים מחיר גבוה יותר מאשר חובבנים או מתלמדים, ובתמורה מבטיחים עבודה איכותית, ולעתים גם אחריות תקופתית על העבודה שלהם.

 

הציוד שבו משתמשים

מבין האמצעים הטכנולוגיים המשמשים לבדיקת נזילות מבריכת שחייה, יש מכשירים שהבדיקה באמצעותם תעלה מעט יותר – וזאת עקב המיומנות הדרושה לשימוש במכשיר, עלותו של המכשיר, ועוד.

 

שירותים נלווים

חשוב לזכור שהצעת המחיר שתקבלו מתייחסת לבדיקה בלבד! במידה ותבקשו שירותים נוספים דוגמת מיפוי צנרת או תיקונים – הדבר צפוי לייקר את המחיר שתשלמו.

 

מחירון בדיקת נזילות מבריכת שחייה כללי

בדיקת נזילות מבריכת שחייה מחיר מ-₪800
בדיקת נזילות מים מחיר מ-₪800
בדיקת נזילות בדירה מחיר מ-₪800

 

לבדיקת נזילות מבריכת שחייה חייגו 055-978-0890 ☎️

יש להזמין בעל מקצוע לזיהוי מקצועי.

בעת התרוקנות מהירה, או חשבון מים גבוה מהרגיל.

החל מסכום של ₪800, ובהתאם לפרמטרים המצוינים מעלה.

זמן ההגעה תלוי בעומס העבודה, אך נשתדל להגיע בהקדם.

דילוג לתוכן