איתור נזילות איתור ברור

בדיקת נזילות חיצוניות

בעוד רוב האנשים מודעים לבעיות הנזילות המשפיעות על פנים המבנה, אסור להזניח את הנזילות המתרחשות מחוצה לו. בדיקת נזילות חיצוניות היא רלוונטית כשאנו מוצאים סימנים כמו פריצת מים מקיר חיצוני, סימני עובש, סדקים, יציאת מים מאזורים שונים בחצר או בגינה שלנו ועוד.

☑️בדיקת נזילות חיצוניות באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

בדיקת נזילות חיצוניות
בדיקת נזילות חיצוניות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

מצבים שבהם דרושה בדיקת נזילות חיצוניות

מהן נזילות חיצוניות וכיצד הן באות לידי ביטוי? אספנו עבורכם מספר סיטואציות פופולאריות, שיכולות להעיד על נזילה חיצונית:

 

יציאת מים מרצפת החצר

אנשים רבים מרצפים את החצר או הגינה שלהם, וזה מאפשר מקום נוח לאירוח, הנחת רהיטים ועוד. הצנרת הממוקמת מחוץ למבנה שלנו היא שונה מהצנרת הפנימית, וגם היא עלולה לסבול מבלאי ונזקים שונים. כשאנו חווים יציאת מים מרצפת החצר שלנו, הדבר עשוי להעיד על נזילה חיצונית שמקורה בבעיית צנרת, ומומלץ לנו להזמין מומחה שיבצע בדיקת נזילות חיצוניות.

 

נזילה מקיר חיצוני

נזילת מים מקיר חיצוני יכולה להתרחש עקב פגיעה באחד מצינורות התשתית, אך גם עקב כשל של מעטפת האיטום – שבמקרה הזה מוביל אל הקיר החיצוני. במידה ואנו עדים לנזילה מקיר חיצוני, זה אומר שהחל תהליך כימי שפוגע בשלמות המבנה שלנו, ועם הזמן הדבר צפוי להשפיע גם על אזורים אחרים בו. הזמנת בדיקת נזילות חיצוניות במקרה זה היא קריטית, וכדאי לבצע אותה בהקדם האפשרי.

 

נזילות מבריכת שחייה

אופציה נוספת שעלולה להצריך בדיקת נזילות חיצוניות, היא בעיה בבריכת השחייה שלנו. אנשים רבים מתקינים בריכת שחייה בחצר או בגינה, והיא מאפשרת להם הנאה רבה בימי הקיץ בעיקר. נזילה באחד מקירות הבריכה, עלול להביא לפגיעה הדרגתית ביסודות המבנה הצמוד אליה – ולכן היא מסוכנת.

מהם הסימנים לנזילה מתוך הבריכה? ובכן, קרקע רטובה בסביבות הבריכה, התרוקנות מהירה מדי של הבריכה, או חשבון מים גדול מהרגיל.

 

שיטות לבדיקת נזילות חיצוניות

כיום, בדיקת נזילות חיצוניות מתבצעת ביתר יעילות, וכך גם תיקון נזילות חיצוניות – שגם אותו אנו מספקים. הציוד שעומד לרשותנו כיום, מאפשר לנו לאתר את מקור הנזילה מבלי לגרום הרס, לחפור או לקדוח, והדבר חוסך זמן וכסף לכל הצדדים המעורבים.

בין האמצעים העומדים לרשותנו, ניתן למנות:

  • מצלמות טרמיות.
  • מכשירים אקוסטיים.
  • איתור באמצעות בלון.
  • איתור באמצעות גז ועשן.
  • סיבים אופטיים.

 

כמה עולה בדיקת נזילות חיצוניות?

לכל בדיקת נזילות חיצוניות מחיר מעט שונה, מכיוון שהדבר תלוי בפרמטרים שעשויים להשתנות מסיטואציה לסיטואציה. מחיר בדיקת נזילות חיצוניות עשוי להיות מושפע מהאלמנטים הבאים:

 

השטח הנבדק

ככל שהשטח הדורש בדיקת נזילות חיצוניות הוא גדול יותר, כך צפויה לעלות הצעת המחיר שתקבלו.

 

עונת השנה

כמו בכל שירות אחר, בעונות שבהן הביקוש הוא גבוה יותר – המחיר צפוי להיות יקר יותר עקב העומס על בעלי המקצוע. תקופת העומס כשאנו מדברים על בדיקת נזילות חיצוניות, היא לרוב ימי הגשמים הראשונים.

 

שנות הניסיון של בעל המקצוע

כשאנו מזמינים בעל מקצוע מנוסה, סביר להניח שהוא יגבה מחיר גבוה יותר מאשר מתלמד או חובבן. בתמורה, אנו מבטיחים לעצמנו שירות ברמה גבוהה, ולעתים גם אחריות תקופתית שבעל המקצוע מעניק על עבודתו.

 

המכשור הדרוש לבדיקה

יש השפעה לסוג המכשיר שבו ישתמש בעל המקצוע לבדיקת נזילות חיצוניות, מכיוון שכל סוג ציוד כרוך בעלויות אחרות ומיומנות תפעול אחרת.

 

שירותים נלווים

כאמור, אנו מציעים גם שירות תיקון נזילות חיצוניות, ושירות שכזה יתומחר באופן נפרד מאשר מחיר הבדיקה. שירותים נלווים כמו תיקונים, מיפוי צנרת, ועוד – יגרמו לתוספת במחיר הסופי.

 

מחירון בדיקת נזילות חיצוניות כללי

בדיקת נזילות חיצוניות מחיר מ-₪800
בדיקת נזילות מים מחיר מ-₪800
בדיקת נזילות בדירה מחיר מ-₪800

 

לבדיקת נזילות חיצוניות חייגו 055-978-0890 ☎️

יציאת מים בחצר, קרקע בוצית, ועוד.

כדאי להזמין בדיקה באופן תקופתי, או כשמתעוררים סימנים המעידים על נזילה.

המחיר יתחיל מסכום של ₪800, וצפוי להשתנות בהתאם לפרמטרים שונים.

הדבר תלוי בעומס בעונה, ואנו משתדלים להגיע בהקדם האפשרי.

דילוג לתוכן