איתור נזילות איתור ברור

בדיקת נזילות בקו ביוב

צנרת התשתית במבנים שבהם אנו שוהים, מאפשרת את שגרת החיים התקינה שלנו מכל הבחינות. בין אם מדובר במי שתייה, מי רחצה, ניקוז או קו ביוב – נזילה בכל אחד ממרכיבי הצנרת הללו עשויה לגרום לבעיות משמעותיות עבור השוהים במבנה. בדיקת נזילות בקו ביוב, לרוב מתבקשת עם התעוררות סימנים ספציפיים כמו ריחות לא נעימים, הצפות ועוד.
במידה ואתם חושדים שגם אצלכם קיימת נזילת ביוב, אל תמתינו להחמרת הבעיה. הזמינו עוד היום מומחה שיבצע סקירה מקצועית וימליץ על פתרון יעיל עבורכם.

☑️בדיקת נזילות בקו ביוב באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

בדיקת נזילות בקו ביוב
בדיקת נזילות בקו ביוב
תוֹכֶן הָעִניָנִים

נזילות בקווי ביוב – איך נדע שהן שם?

כשמדובר בקווי הביוב שלנו, נזילות הן פשוטות יחסית לזיהוי, ובוודאי יותר פשוטות מנזילות של מים נקיים. התוכן שמעבירים קווי הביוב הוא בלתי ניתן להתעלמות, ולכן בעת נזילה נהיה עדים לאחד מהסימנים הבאים:

 

ריחות בלתי נעימים

ריחות ביוב הם בין הסימנים המובהקים, שעוזרים לנו להבין שקיימת נזילת ביוב איפשהו במבנה שלנו. ריחות שכאלו יכולים להיות מרוכזים במקום אחד, או להתעורר כשאנו שוטפים את האסלה או מורידים מים בניקוז הכיור או האמבטיה שלנו. הזמנת בדיקת נזילות בקו ביוב תעזור לנו לטפל בבעיה, ולמנוע את החמרתה והפיכתה לבעיה גדולה הרבה יותר.

 

הצפות מי ביוב

הצפות מי ביוב הן בין החוויות הפחות נעימות שאדם יכול לחוות, בין אם מדובר בבית עסק ובין אם מדובר בבית פרטי. ריח הביוב יידבק לקירות החדר שבו אירעה ההצפה, ויישאר בהם זמן רב במידה ולא נפנה את מי הביוב בהקדם האפשרי.

 

נזילות וטפטופים

תופעה נוספת שיכולה להתרחש, היא נזילת מי ביוב מתוך קירות הבית הפנימיים. לרוב תופעה זו תתרחש בקירות של מרתפים ומקלטים, אך היא בהחלט יכולה להתרחש גם בדירות פרטיות הממוקמות בבניינים משותפים וכדומה. תופעה זו רומזת לנו שקיים סדק בצנרת הביוב, ועלינו להשתמש באמצעים מתקדמים כדי לאתר את מיקומו המדויק.

 

אמצעים לבדיקת נזילות בקו ביוב

כיום, באפשרותנו לבצע בדיקת נזילות בקו ביוב באמצעים מתקדמים, המונעים את הצורך להרוס, לקדוח, ולפרק קירות ומרצפות. בין האמצעים האלו ניתן למצוא את הבאים:

  1. מצלמות טרמיות
  2. מכשירים אקוסטיים
  3. איתור באמצעות בלון
  4. איתור באמצעות גז
  5. סיבים אופטיים

 

מחיר בדיקת נזילות בקו ביוב

לכל בדיקת נזילות בקו ביוב מחיר שונה, והדבר יהיה תלוי בפרמטרים שונים שישפיעו על העלות הסופית. כיצד נקבע מחיר בדיקת נזילות בקו ביוב?

 

המכשור

סוג הציוד הדרוש לצורך הבדיקה ישפיע על המחיר במידה מסוימת, מכיוון שכל מכשיר מתאפיין בעלות שונה ודורש מיומנות אחרת מצד המומחה.

 

עונת השנה

כמו בכל תחום אחר, יש עונות עמוסות יותר ועמוסות פחות. כשאנו מזמינים שירות של בדיקת נזילות בקו ביוב בעונה עמוסה – אנו צפויים לשלם מעט יותר מהרגיל.

 

ותק וניסיון

הזמנתם איש מקצוע מנוסה ובעל שם? כנראה שתשלמו קצת יותר! אנשי מקצוע מנוסים לרוב גובים מחיר גבוה יותר מאשר חובבנים או מתלמדים, ובתמורה מעניקים לנו עבודה איכותית ולעתים גם אחריות תקופתית על עבודתם.

 

תיקון נזילות בקו ביוב

בין שירותינו אנו מציעים גם תיקון נזילות בקו ביוב, וכמו הבדיקה – גם הוא מבוצע באמצעים המתקדמים ביותר שישנם בתחום. לאחר בדיקת נזילות מדויקת, באפשרותנו לגשת אל הבעיה מהזווית הנכונה ביותר, ולהציע ללקוח את הפתרון הכלכלי והיעיל ביותר עבורו.

בין הפרמטרים שישפיעו על מחיר תיקון נזילות בקו ביוב, ניתן למצוא את חומרי האיטום הדרושים, המכשור הדרוש לטובת התיקון, וותק בעל המקצוע, היקף הבעיה ועוד.

 

מחירון בדיקת נזילות בקו ביוב כללי

בדיקת נזילות בקו ביוב מחיר מ-₪800
בדיקת נזילות מים מחיר מ-₪800
בדיקת נזילות בדירה מחיר מ-₪800

 

לבדיקת נזילות בקו ביוב חייגו 055-978-0890 ☎️

הסימנים לנזילה הם ריחות לא נעימים, הצפות מי ביוב, ועוד.

קיימות גם נזילות סמויות, וניתן לאתר אותן באמצעות בדיקה תקופתית.

המחיר תלוי בפרמטרים המופיעים במאמר, ומתחיל מ-₪1000.

נשמח להגיע בהקדם האפשרי, בהתאם לעומס העבודה בתקופה.

דילוג לתוכן