איתור נזילות איתור ברור

בדיקת נזילות במקלחת

המקלחת שלנו היא בין החדרים היותר מועדים לנזקי רטיבות, וזאת בין השאר עקב הקושי לגלות את מקורה. חדר המקלחת שלנו מכונה בעגה המקצועית "חדר רטוב", וזה אומר שהוא חשוף ללחות רבה במהלך היממה. חשוב לזכור שנזקי הלחות אינם היחידים שעלולים להתרחש בחדר המקלחת שלנו, וכמו כל חדר אחר הוא גם חשוף לנזילות ממקורות שונים. אם גם אתם חושדים שקיימת נזילה בחדר המקלחת שלכם, הזמינו עוד היום בדיקת נזילות במקלחת, ומצאו פתרון מקצועי ויעיל לבעיה.

☑️בדיקת נזילות במקלחת באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

בדיקת נזילות במקלחת
בדיקת נזילות במקלחת
תוֹכֶן הָעִניָנִים

סימנים לנזילה במקלחת

מכיוון שהמקלחת שלנו מתאפיינת בלחות בכל ימות השנה, לעתים קשה לנו לאתר סימני נזילות חיצוניים. אילו סימנים בכל זאת יכולים לסייע לנו להבין שמדובר בנזילה?

 

סימני עובש

העובש המופיע בחדר המקלחת שלנו, ברוב המקרים יגיע עקב חוסר אוורור ולחות המגיעה מפנים החדר. אך אם אנו יודעים שחדר המקלחת שלנו מאוורר היטב, דואים לנגב את העובש עם אקונומיקה, והוא עדיין שב ומופיע – ייתכן מאוד ומדובר בסיבה אחרת.

כתמי עובש יכולים להופיע גם עקב נזילות חיצוניות שמקורן בבעיות איטום, או עקב סדקים בצינורות המים של המבנה. חשוב לזכור שהעובש מזיק לבריאותנו, ונשימתו עשויה לגרום לבעיות שונות.

 

חדירת מים

נזילות וטפטופים מתרחשים בשלב מתקדם יחסית של הנזילה, והם עלולים להופיע בחדר המקלחת שלנו ממש כמו בכל חדר אחר. נזילה שמקורה בכשל באיטום הגג או הקירות, תתבטא בעת שיש בחוץ גשמים משמעותיים. נזילה שמקורה בסדק או פיצוץ של צינור מים, עשויה לגרום לפריצת מים מהקיר, ועלולה להתרחש בכל עונות השנה. הזמנת בדיקת נזילות במקלחת תוכל לספר לנו את מקור הבעיה המדויק.

 

בועות וטיפות על הקיר

סימנים של בועות מאחורי שכבת הצבע, מראים לנו שקיימת נזילה שנכנסת מבחוץ. בשלב מתקדם יותר עשויות להופיע גם טיפות מים על הקיר, אך לרוב יהיה לנו מאוד קשה לזהות אותן כשמדובר בחדר המקלחת שלנו. סימנים כאלו מעידים על כך שהרטיבות בדרך להפוך לטפטוף או נזילה, וכדאי להזמין מבעוד מועד בדיקת נזילות במקלחת.

 

בדיקת נזילות במקלחת

בעבר, בדיקת נזילות הצריכה פירוק והרס של המבנה בדרך למציאת מקור הבעיה. היום המצב הוא שונה לחלוטין, ובעלי המקצוע משתמשים בציוד מתקדם המאפשר להם לאתר את מקור הנזילה מבלי ליצור שום הרס במבנה. בין המכשירים הללו נוכל למצוא:

  • מצלמות טרמיות.
  • סיבים אופטיים.
  • מכשירים אקוסטיים.
  • איתור באמצעות בלון.
  • איתור באמצעות גז.

 

מצלמות טרמיות לבדיקת נזילות במקלחת

אחד הכלים הפופולאריים לאיתור נזילות הוא הצילום הטרמוגרפי. המצלמה הטרמית מעניקה לנו צילום צבעוני, שבאמצעותו ניתן לראות של שינוי הטמפרטורה שיוצרים המים. באופן זה בעל המקצוע יכול להבין מהיכן מגיעה הרטיבות, ולהיכן היא הספיקה להתפשט. צילומים טרמוגרפיים הם קבילים משפטית בעת שיש צורך להוכיח אחריות לנזילה.

 

מחיר בדיקת נזילות במקלחת

לכל בדיקת נזילות במקלחת מחיר מעט שונה, מכיוון שיש פרמטרים המשפיעים על הצעת המחיר שתקבלו. מה משפיע על הצעת מחיר בדיקת נזילות במקלחת?

 

תקופה בשנה

בתקופות עמוסות יותר במהלך השנה, בעלי המקצוע ייגבו מחיר גבוה יותר על הבדיקה – ממש כמו בכל תחום אחר.

 

ותק בעל המקצוע

בעל מקצוע מנוסה ייגבה מחיר גבוה יותר מאשר חובבן או מתלמד, ובתמורה יעניק שירות איכותי ולעתים גם אחריות תקופתית.

 

המכשור הדרוש

גם הציוד הדרוש לבדיקת נזילות במקלחת – ישפיע על הצעת המחיר שתקבלו עליה.

 

מחירון בדיקת נזילות במקלחת כללי

בדיקת נזילות במקלחת מחיר מ-₪800
בדיקת נזילות מים מחיר מ-₪800
בדיקת נזילות בדירה מחיר מ-₪800

 

לבדיקת נזילות במקלחת חייגו 055-978-0890 ☎️

המחיר משתנה בהתאם למחירון ולפרמטרים השונים, והוא מתחיל מסכום של ₪800.

אין אפשרות להעריך באופן מדויק כמה זמן תיקח הבדיקה, אך זמן הבדיקה אינו משפיע על הצעת המחיר הראשונית שתקבלו.

בהחלט, זהו אחד מהשירותים שאנו מציעים, ונשמח לפרט בפניכם את האפשרויות לתיקון לאחר הבדיקה.

זמן ההגעה תלוי בעומס העבודה, אך אנו עושים מאמץ להגיע בהקדם האפשרי לכל לקוח.

דילוג לתוכן