איתור נזילות איתור ברור

בדיקת נזילות במוסדות

עם תחילתם של ימי החורף הגשומים, נזילות רבות מתגלות במוסדות שונים ויוצרות הצפות, טפטופים, עובש, ובעיות נוספות. בדיקת נזילות במוסדות מאפשרת לנו להבין מהו מקור הנזילה, ומהו הטיפול המומלץ ביותר עבורה.

כיום, בעלי המקצוע מסוגלים לאתר נזילות מבלי לגרום הרס במבנה, וזאת תודות לציוד מתקדם שבו הם עושים שימוש. אם גם אתם חווים נזילות במוסד שלכם, הזמינו עוד היום בדיקת נזילות מקצועית, ושימו קץ לבעיה אחת ולתמיד.

☑️בדיקת נזילות במוסדות באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

בדיקת נזילות במוסדות
בדיקת נזילות במוסדות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

סימנים שצריך להזמין בדיקת נזילות

הזמנת בדיקת נזילות במוסדות היא אחד השירותים הפופולאריים, ובייחוד כשאנו מדברים על תחילת עונת הגשמים. לרוב, עם הגשם החזק הראשון מתעוררות הבעיות החבויות, וגורמות לנו לרוץ לחפש מומחה שיאתר עבורנו את מקור הנזילה. אילו סימנים מעידים על נזילה במבנה שלנו?

 

חדירת מים למבנה

חדירת מים למבנה היא הסימן הברור ביותר, והיא מצריכה הזמנת בדיקת נזילות במוסדות באופן בהול. אם המים כבר חדרו למבנה בצורת טפטופים ונזילות, זה אומר שהבעיה נמצאת בשלב מתקדם ולא מומלץ לחכות עוד.

במידה והדבר מתרחש בעת גשם חזק – נוכל להבין שמדובר בבעיה כלשהי במערכת האיטום של המוסד, ויש להזמין בדיקת נזילות שתספר לנו מהו מקור הבעיה המדויק. נזילות המתרחשות בשאר עונות השנה, עשויות להעיד על פיצוץ או סדק באחד מצינורות המים במבנה שלנו.

 

סימני עובש

העובש הוא למעשה משפחת פטריות חובבות רטיבות, וכשהן מצויות על הקירות שלנו זה אומר שיש לחות המאפשרת להן לצמוח. הרטיבות יכולה להגיע מחדירת מי גשמים, סדק או פגם בצינורות תשתית, או חוסר אוורור של החדר (כמו שקורה בחדר המקלחת לרוב).

נשימת נבגי העובש אינה בריאה עבורנו, ולכן מומלץ לטפל בו במהירות האפשרית. הזמנת בדיקת נזילות במוסדות תעזור לנו להבין מהו מקור הרטיבות, ומהו הפתרון המדויק עבורה.

 

סימני בועות על הקיר

בועות מאחורי שכבת הצבע, מעידות על כך שהרטיבות עוד רגע נכנסת אלינו לחדר. הבועות לעתים מלוות גם בטיפות מים הזולגות על הקיר, ונראות קצת כאילו הוא "מזיע". הסימנים הללו מעידים על צורך דחוף בבדיקת נזילות במוסדות, מכיוון שהשלב הבא הוא החמרת הבעיה עד מצב של נזילות וטפטופים אל תוך המבנה.

 

אמצעים טכנולוגיים לבדיקת נזילות במוסדות

בעוד בעבר בעלי המקצוע לעתים נאלצו לגרום הרס כדי למצוא את מקור הנזילה, היום אין להם צורך בכך. מכשור מתקדם מאפשר לבעלי המקצוע לאתר רטיבויות ונזילות מבלי לפרק ולקדוח, והדבר חוסך עבודה ונזק לכל הצדדים.

אילו מכשירים ואמצעים מאפשרים לבצע בדיקת נזילות במוסדות?

  1. מצלמות טרמיות.
  2. מכשירים אקוסטיים.
  3. איתור באמצעות בלון.
  4. איתור באמצעות גז.
  5. סיבים אופטיים.

 

מחיר בדיקת נזילות במוסדות

לכל בדיקת נזילות במוסדות מחיר שונה, וכמובן שחשוב לשים לב ששירותי תיקון נזילות במוסדות מתומחרים בנפרד. כשאנו מדברים על מחיר בדיקת נזילות במוסדות, מה ישפיע על הצעת המחיר?

 

שטח המוסד

יש הבדל בין בדיקת נזילות במשרד קטן, ובין בדיקה של בית ספר גדול למשל. גודל המוסד ישפיע ישירות על מחיר בדיקת הנזילות.

 

תקופה בשנה

כמו בכל תחום אחר, ישנן עונות שנחשבות עמוסות יותר בקרב בעלי המקצוע. כשאנו מדברים על תחום איתור הנזילות – מדובר על עונת תחילת החורף, ובה המחיר צפוי להיות מעט יקר יותר.

 

שנות הניסיון

הזמנת בעל מקצוע מנוסה תעלה יותר, אך תעניק לנו ראש שקט ועבודה איכותית.

 

המכשור הנדרש

המחיר יושפע גם מסוג הציוד שבו ישתמש המומחה לצורך הבדיקה.

 

מחירון בדיקת נזילות במוסדות כללי

בדיקת נזילות במוסדות מחיר מ-₪1400
בדיקת נזילות מים מחיר מ-₪800
בדיקת נזילות בדירה מחיר מ-₪800

 

לבדיקת נזילות במוסדות חייגו 055-978-0890 ☎️

מחיר התיקון יושפע מאופי הבעיה, החומרים הדרושים, ועוד.

קשה להעריך, אך משך הזמן לא ישפיע על הצעת המחיר הראשונית.

מומלץ להזמין בדיקה עם התעוררות סימנים כמו עובש, טפטופים, הצפות, בועות בקיר ועוד.

זמן ההגעה תלוי בעומס העבודה בתקופה, אך אנו מתחייבים לעשות מאמץ ולהגיע אליכם כמה שיותר מהר.

דילוג לתוכן