איתור נזילות איתור ברור

בדיקת נזילות בחצר הבית

היארעות של נזילות בחצר שלנו, עשויה להשפיע בסופו של דבר על חלקים אחרים במבנים הסמוכים, ולכן בדיקת נזילות בחצר הבית היא חשובה לא פחות מהבדיקה הפנימית. עם הופעת סימנים שונים לנזילה בחצר, מומלץ להזמין בעל מקצוע שיבצע בדיקה מקצועית, ויציע פתרון מדויק לבעיה. אם גם אצלכם קיימת נזילה בחצר, אל תמתינו להחמרת הבעיה, והזמינו עוד היום בעל מקצוע לבדיקה ולתיקון!

☑️בדיקת נזילות בחצר הבית באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

בדיקת נזילות בחצר הבית
בדיקת נזילות בחצר הבית
תוֹכֶן הָעִניָנִים

כיצד נזהה נזילה בחצר הבית שלנו?

בעונות מסוימות אין זה פשוט כלל לזהות נזילות בחצר הבית, ועדיין ישנם מספר סימנים שיוכלו לעזור לנו בכך:

 

רטיבות מקיר חיצוני

במידה והחצר שלנו מכילה קיר חיצוני השייך לבית, סימני רטיבות המגיעים מצידו הפנימי של הקיר יכולים להעיד על נזילה או כשל באיטום של הקיר החיצוני. הזמנת בדיקת נזילות בחצר הבית תוכל לעזור לנו להבין היכן הבעיה, וכיצד אפשר לפתור אותה בצורה הטובה ביותר.

 

יציאת מים מהקרקע

יציאת מים מהקרקע היא סימן מובהק לפיצוץ צנרת, או לאגירת מים תת קרקעית שעלתה על גדותיה עקב הגשם. כך או כך, הזמנת בדיקת נזילות בחצר הבית תוכל למנוע הידרדרות של הבעיה, ותעזור לנו לפתור אותה באופן נקודתי ובלי ליצור הרס בחצר.   

 

כיצד מתבצעת בדיקת נזילות בחצר הבית?

בעוד בעבר, בעלי המקצוע נאלצו לעתים לגרום הרס למבנים וחצרות כדי למצוא את מקור הנזילה, היום הם מסוגלים לעשות זאת באמצעים הרבה יותר מתקדמים. אילו אמצעים עומדים לרשותנו עבור בדיקת נזילות בחצר הבית?

  1. בדיקת נזילות עם מצלמה טרמית
  2. איתור נזילות באמצעות בלון
  3. איתור נזילות באמצעות גז
  4. מכשירים אקוסטיים
  5. סיבים אופטיים

 

מומחה לבדיקת נזילות ייבחר את המכשור המתאים ביותר למצב, ויוכל לאתר את הנזילה מבלי ליצור הרס מיותר בחצר הבית שלכם.

 

בדיקת נזילות בחצר הבית באמצעות בלון

שימוש בבלון גומי מיוחד, מאפשר איתור של נזילות הקשורות לבעיות צנרת. הבלון מוחדר לאזורים שונים בצנרת, ואז מנופח בצורה כזו שהוא חוסם את מעבר המים לחלוטין. לאחר מכן ניתן להזרים מים בצינור, ולראות האם הם נעצרים או יוצאים מנקודה מסוימת בדרך.


מחיר בדיקת נזילות בחצר הבית

לכל בדיקת נזילות בחצר הבית מחיר שונה, והוא יושפע ממספר פרמטרים שירכיבו את הצעת המחיר שתקבלו מבעל המקצוע. אילו פרמטרים ישפיעו על מחיר בדיקת נזילות בחצר הבית?

 

הציוד

מבין סוגי המכשירים והאמצעים השונים לבדיקת נזילות, כל אחד דורש מיומנות אחרת ומתאפיין בעלות שונה. סוג המכשיר שבו ישתמש המומחה, הוא אחד הפרמטרים שיקבעו את הצעת המחיר שתקבלו.

 

הוותק

כשאנו מזמינים בעל מקצוע מנוסה לבדיקת נזילה בחצר הבית, לרוב הוא ייגבה מחיר גבוה יותר מאשר חובבן או מתלמד. בהתאם, אנו צפויים לקבל עבודה איכותית יותר, וחלק מבעלי המקצוע אף מציעים אחריות תקופתית על עבודתם.

 

העונה

כמו בכל תחומי העיסוק, בעונות עמוסות המחיר צפוי לעלות בהתאם לביקוש העבודה. בתחום איתור הנזילות, אנו מדברים על עונת תחילת החורף המתאפיינת בעומס עבודה בקרב בודקי הנזילות. הזמנת בדיקת נזילות בחצר הבית בעונה זו, צפוי להיות מעט יותר יקרה מאשר בעונות אחרות.

 

ההיקף

לעתים לקוחות מזמינים בדיקה תקופתית כוללת לחצר הבית שלהם, ובמידה ומדובר בחצר גדולה – הדבר צפוי להשפיע על מחיר הבדיקה ולייקר אותה ביחס לחצר קטנה יותר.

 

תיקון נזילות בחצר הבית

בין שירותינו אנו מציעים גם תיקון נזילות בחצר הבית, כשהמחיר גם הוא צפוי להשתנות בהתאם לפרמטרים כגון היקף הבעיה, המכשור הדרוש לעבודה, חומרי האיטום הנחוצים, וותק בעל המקצוע, ועוד.

 

מחירון בדיקת נזילות בחצר הבית כללי

בדיקת נזילות בחצר הבית מחיר מ-₪1400
בדיקת נזילות מים מחיר מ-₪800
בדיקת נזילות בדירה מחיר מ-₪800

 

לבדיקת נזילות בחצר הבית חייגו 055-978-0890 ☎️

נגיע בהקדם האפשרי בהתאם לעומס העבודה.

באמצעות הסימנים המופיעים במאמר, או ע"י בדיקה שגרתית.

מתחיל מסכום של 1000 ₪ ועשוי להשתנות.

כמובן, אנו מציעים שירותי בדיקת נזילות בכל סוגי המבנים והחצרות.

דילוג לתוכן