איתור נזילות איתור ברור

בדיקת נזילות בדירה

בדיקת נזילות בדירה שלנו עשויה להועיל לנו בכל עונות השנה, למרות שהיא בעיקר פופולארית עם תחילת ימי החורף הגשומים. נזילות יכולות להתרחש עקב סיבות שונות, ועד שלא נבצע בדיקה מקצועית יהיה לנו קשה לדעת מהו מקור הנזילה.
כיום, בדיקת נזילות מתבצעת בצורה פשוטה הרבה יותר מפעם, ובעלי המקצוע אינם נדרשים לפרק ולקדוח במבנה בחיפוש אחר הנזילה.אם אתם מחפשים בדיקה נזילות מקצועית, אל תהססו ואל תמתינו להחמרת הבעיה! חייגו עוד היום והזמינו שירות ברמה הגבוהה ביותר.

☑️בדיקת נזילות בדירה באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

בדיקת נזילות בדירה
בדיקת נזילות בדירה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

כיצד מתבצעת בדיקת נזילות בדירה?

בימינו, הקידמה הטכנולוגית מאפשרת לבעלי המקצוע בתחום גילוי הנזילות לעבוד ביעילות, ולהעניק שירות איכותי יותר ללקוחותיהם. המכשור העומד לרשותם של מגלי הנזילות, מאפשר להם לראות את מקור הנזילה ואת טווח התפשטותה מבלי לגרום הרס למבנה. בין האמצעים המאפשרים זאת נוכל למצוא:

  • מצלמות טרמיות
  • מכשירים אקוסטיים
  • איתור באמצעות בלון
  • איתור באמצעות גז
  • סיבים אופטיים

 

מצלמה טרמית לבדיקת נזילות בדירה

המצלמה הטרמית היא כלי שימושי במיוחד עבור מאתרי הנזילות, והיא מפיקה צילום צבעוני המבוסס על הבדלי טמפרטורות. בזכות הצבעים המעידים על שינוי הטמפרטורה, בעלי המקצוע יכולים לראות היכן קיימת נזילה – כיוון שהמים תמיד יגרמו לשינוי טמפרטורת האזור.

 

מתי נזמין בדיקת נזילות בדירה?

בדיקת נזילות בדירה יכולה להיות מוזמנת גם באופן תקופתי, אך לרוב אנשים מזמינים אותה עם הופעת סימנים המעידים על בעיה כלשהי.
אילו סימנים יכולים להעיד על נזילה בדירה שלנו?

 

כתמי עובש

כתמי עובש הם כתמים ירוקים או שחורים על גבי הקירות והתקרה, ונוכחותם מספרת לנו על קיום רטיבות או לחות באותו המקום. העובש הוא למעשה משפחה של פטריות הצומחות בתנאי לחות, והוא יתפתח היכן שיש נזילה, לחות, או בעיית אוורור. נשימת הנבגים של העובש מזיקה לבריאות, ולכן מומלץ להזמין בדיקת נזילות בדירה מיד עם הופעת הכתמים, או לחילופין כשאנו מריחים את העובש.

 

נזילות וטפטופים

תופעה שבה המים כבר נוזלים אל תוך המבנה, מעידה על בעיה בשלב מתקדם המצריכה הזמנת בדיקת נזילה בדירה באופן דחוף. הנזילות יכולות לנבוע מכשל במעטפת האיטום של המבנה, או לחילופין עקב פיצוץ או סדק באחד מצינורות המים הנמצאים בקירות הדירה שלנו.

 

הצפה בדירה

הצפה היא אחת הסיטואציות היותר בלתי נעימות שתחוו, ואם עוד לא חוויתם? אנו לא מאחלים לכם חוויה שכזו! לרוב, הצפה לא מתרחשת ישר ויש לה סימנים מקדימים, אך ישנם מצבים שבהם באמת לא ניתן לצפות אותה. הצפות מתרחשות יותר בדירות הנמצאות מתחת לקרקע, מכיוון שלמים יש נטייה לזרום למקומות נמוכים יותר.

יחד עם זאת, אין מניעה שהצפה תתרחש בכל סוג של דירה. במצב של הצפה, יש להזמין בדיקת נזילות בדירה באופן דחוף, כדי להבין מהו מקור ההצפה וכיצד ניתן לפתור אותה במהירות וביעילות. בדיקת נזילות תקופתית בדירה. בשונה מהסעיפים הקודמים, כאן נדבר על בדיקת נזילות תקופתית בדירה שלנו.

בין אם אנו מתגוררים בדירה חדשה יחסית, וקל וחומר אם אנו גרים בדירה ישנה – בדיקת נזילות תקופתית היא רווח נקי עבורנו. באופן זה אנו יכולים "לתפוס" את הבעיות כשהן עדיין בחיתוליהן, והדבר צפוי לחסוך לנו כסף ועוגמת נפש!

 

מהו מחיר בדיקת נזילות בדירה?

לכל בדיקת נזילות בדירה מחיר שונה, והדבר יהיה תלוי בעונת השנה שבה הזמנו את השירות, וותק בעל המקצוע, המכשור הדרוש לבדיקה, גודל השטח שיש לבחון, ופרמטרים נוספים.

 

מחירון בדיקת נזילות בדירה כללי

בדיקת נזילות בדירה מחיר מ-₪800
בדיקת נזילות בגינה מחיר מ-₪1400
בדיקת נזילות מים מחיר מ-₪800

 

לבדיקת נזילות בדירה חייגו 055-978-0890 ☎️

הדבר תלוי בעומס העבודה, ונעשה מאמץ להגיע בהקדם האפשרי.

אנו מספקים שירותי תיקון נזילות בדירה, והמחיר יהיה תלוי בהיקף הבעיה ובחומרים הדרושים. פנו אלינו ונשמח להעניק הצעת מחיר מסודרת.

בין הסימנים לנזילות תוכלו להיתקל בעובש, טפטופים, נזילות, הצפות ועוד.

על מנת לזהות בעיות נזילה כבר בחיתוליהן, וכך נקטין את הנזק הפוטנציאלי.

דילוג לתוכן