איתור נזילות איתור ברור

בדיקת נזילות בדירה ישנה

דירות ישנות טומנות בחובן קסם מיוחד, ולרוב מתאפיינות גם במחיר נמוך הרבה יותר מהדירות החדשות. מסיבות אלה, אנשים רבים בוחרים לגור בדירות ישנות, וזאת למרות החסרונות שהן מביאות עמן לעתים.
בדיקת נזילות בדירה ישנה נחשבת לאחד השירותים הנפוצים שאנו מעניקים ללקוחותינו, וכיום אנו מסוגלים לבצע אותה בדרכים הרבה יותר פשוטות מפעם.

☑️בדיקת נזילות בדירה ישנה באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

בדיקת נזילות בדירה ישנה
בדיקת נזילות בדירה ישנה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

כיצד מתבצעת בדיקת נזילות בדירה ישנה?

הקידמה הטכנולוגית הגיעה גם לתחום איתור הנזילות, וכיום ניתן לבצע איתור שכזה מבלי לגרום הרס בלתי נחוץ למבנה. אנו מציעים שירותי בדיקת נזילות ותיקון נזילות בדירה ישנה, ומשתמשים בציוד המתקדם ביותר על מנת לעשות זאת לשביעות רצון לקוחותינו.

אילו מכשירים קיימים כיום לצורך בדיקת נזילות?

  1. סיבים אופטיים לגילוי נזקי צנרת.
  2. מצלמה טרמית לאיתור נזילות.
  3. מכשירים אקוסטיים לגילוי רטיבות.
  4. איתור באמצעות בלון.
  5. איתור באמצעות גז.

 

אם גם אתם חושדים שקיימת רטיבות בדירה שלכם, אל תהססו להזמין בדיקה מקצועית, והבטיחו לעצמכם ראש שקט ופתרון יעיל לבעיה.

 

מתי נזמין בדיקת נזילות בדירה ישנה?

דירות ישנות חשופות לנזקים שונים הנגרמים בעיקר עקב בלאי, וזה יכול להיות בלאי בצינורות, במרצפות, או במעטפת האיטום של הקירות והגג. מתי נזמין בדיקת נזילות בדירה ישנה?

 

כתמי וריחות עובש

כשאנו עדים לכתמי עובש שחורים או ירוקים, או כשאנו מריחים את ריחות העובש המוכרים, זה אומר שכנראה קיימת בעיית נזילות, רטיבות או חוסר אוורור בחדר. העובש הוא למעשה פטרייה, וכשהוא נמצא על אחד מקירות החדר שלנו – זה אומר שאנו נושמים את הנבגים שלו והדבר עלול להזיק לבריאותנו.

בשלב הראשון יש להסיר את העובש באמצעות אקונומיקה, אך במידה והוא חוזר – ייתכן וקיימת בעיה של נזילה ומומלץ להזמין בדיקת נזילות בדירה ישנה.

 

בועות וטיפות

סימנים של בועות או טיפות המופיעות על קירות הדירה שלנו, מעידים על שלב מתקדם בנזילה או ברטיבות, ועלינו להזמין מומחה לזיהוי ותיקון של הבעיה. בועות על הקיר מעידות על כך שהרטיבות מצטברת מאחורי שכבות הצבע, ובשלב הבא נוכל לראות מעין טיפות "זיעה" על הקיר. בדיקת נזילות בדירה ישנה תאפשר לנו להבין את מקור הבעיה מבלי ליצור הרס, ולכן תעניק לנו פתרון מדויק ונקודתי.

 

נזילות מים

נזילות מים הם מעשה השלב המתקדם ביותר, והן מעידות על כך שהרטיבות כבר חדרה את כל מעטפות האיטום (בין אם מדובר במי גשמים או במים היוצאים מצינור). בשלב זה סביר להניח שנרוץ לחפש כלי שיאגור את המים, ובמקביל נזמין בדיקת נזילות בדירה ישנה.

 

בדיקת נזילות תקופתית

בדיקת נזילות תקופתית היא מומלצת בכל מבנה, וקל וחומר כשאנו מדברים על דירה ישנה. מכיוון שדירה ישנה חשופה יותר לבלאי של צינורות התשתית ומעטפת האיטום, סביר להניח שבדיקה תקופתית תמנע נזקים גדולים יותר בהמשך, ותחסוך לנו כסף בטווח הרחוק והקרוב.

 

מחיר בדיקת נזילות בדירה ישנה

לכל בדיקת נזילות בדירה ישנה מחיר מעט שונה, והדבר תלוי בפרמטרים כגון וותק איש המקצוע, עונת השנה, המכשור הדרוש, היקף הבעיה ועוד. מעבר לשירותי הבדיקה, אנו מציעים גם תיקון נזילות בדירה ישנה, והצעת המחיר במקרה זה תהיה מושפעת גם מאופי הבעיה והחומרים הדרושים לתיקון.

 

מחירון בדיקת נזילות בדירה ישנה כללי

בדיקת נזילות בדירה ישנה מחיר מ-₪800
בדיקת נזילות מים מחיר מ-₪800
בדיקת נזילות בדירה מחיר מ-₪800

 

לבדיקת נזילות בדירה ישנה חייגו 055-978-0890 ☎️

זמן ההגעה תלוי בעומס העבודה, ונגיע בהקדם האפשרי.

מחיר בדיקת נזילה בדירה ישנה מתחיל מ- ₪800 ויכול להשתנות בהתאם לפרמטרים המופיעים מעלה.

אנו משתמשים במכשור המתקדם ביותר לצורך האיתור, למשל מצלמות טרמיות, מכשירים אקוסטיים וסיבים אופטיים.

קשה לענות חד משמעית, מכיוון שמומחה צריך לבחון את השטח ואת הבעיה. נשמח לתת עצה מקצועית בעת הפניה אלינו.

דילוג לתוכן