איתור נזילות איתור ברור

בדיקת נזילות בגינה

למרות שנזילות בתוך הבית הן אלה שמדאיגות אותנו ברוב המקרים, אסור להזניח גם את אזורי הגינה והחצר שלנו. בדיקת נזילות בגינה עשויה להידרש בעת פיצוץ באחד מצינורות המים התת קרקעיים, או בעת בעיות איטום של החלקים המרוצפים בגינה שלנו.
חשוב לזכור, שנזילות והצפות בגינה צפויות בסופו של דבר להשפיע על יציבות המבנה הסמוך, ולכן אין להמעיט בחשיבותן. אם אתם מחפשים בודק נזילות מקצועי לגינה שלכם, התקשרו אלינו עוד היום להזמנת בדיקה תקופתית, או לטיפול בבעיה ספציפית!

☑️בדיקת נזילות בגינה באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

בדיקת נזילות בגינה
בדיקת נזילות בגינה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

סימנים לנזילה בגינה שלנו

ישנם סוגים רבים של גינות, ורוב הגינות כוללות מספר אזורים שונים זה מזה. באותו אופן – יש סימנים שונים שיכולים להעיד על הצורך בבדיקת נזילות בגינה:

 

הצפה בגינה

אם מדובר באזור המכיל אדמה – ייתכן ונמצא שהיא הפכה לבוצית כתוצאה מהצפה שמקורה בפיצוץ צינור מים. במידה ומדובר בחלק מרוצף, המים יכולים לצאת מהמרצפות עצמן, מהפאנלים הסמוכים או מהקירות. הזמנת בדיקת נזילות בגינה תעזור לנו להבין מהיכן מגיעים המים.

 

כניסת מים למבנה

נזילה בגינה בהחלט יכולה להשפיע גם על פנים המבנה שלנו. כך למשל, במידה וקיר חיצוני של המבנה שלנו נמצא בגינה ונחשף באופן רצוף למי גשמים – ייתכן מאוד שבעיה במעטפת האיטום תאפשר למים להיכנס למבנה שלנו. כך הוא הדבר לגבי מרצפות הגינה, והפאנלים הסמוכים למבנה שלנו.

 

אמצעים לבדיקת נזילות בגינה

כיום, ישנם אמצעים מתקדמים לביצוע בדיקת נזילות בגינה, והם מאפשרים לנו למצוא את מקור הנזילה מבלי ליצור הרס מיותר. בין האמצעים האלו ניתן למצוא:

  • איתור באמצעות בלון
  • מכשירים אקוסטיים
  • מצלמות טרמיות
  • סיבים אופטיים

 

כל אחד מהאמצעים הללו מיועד למצבים אחרים, ומומחה לבדיקת נזילות יוכל לבחור את הכלי המתאים ביותר לסיטואציה.

 

בדיקת נזילות בגינה באמצעות מצלמה טרמית

מצלמה טרמית היא בין האמצעים המוכרים בתחום איתור הנזילות, והיא מאפשר לבעל המקצוע לקבל צילום צבעוני המבוסס על טמפרטורה. מכיוון שהמים יוצרים שינוי טמפרטורה באזורים שהם חודרים אליהם, ניתן להבין את מקור הנזילה, היקפה, והפתרון הכדאי ביותר עבורה.

 

מחיר בדיקת נזילות בגינה

כיצד נקבע מחיר בדיקת נזילות בגינה? ובכן, הדבר יהיה תלוי במספר משתנים, ולכל בדיקת נזילות בגינה מחיר שונה. מהם האלמנטים שירכיבו את הצעת המחיר שתקבלו?

 

המכשיר הדרוש

יש השפעה לסוג המכשיר שבו ישתמש בעל המקצוע לצורך הבדיקה, מכיוון שכל מכשיר דורש מיומנות אחרת וכרוך בעלות אחרת.

שנות הניסיון

בעל מקצוע עם וותק רב, ידרוש לרוב מחיר גבוה יותר מאשר חובבן או מתלמד. יחד עם זאת, מומלץ לנו לבחור באיש מקצוע מנוסה, שיעניק לנו עבודה איכותית ואף אחריות תקופתית על העבודה.

 

היקף הבדיקה

הצעת המחיר תיקבע גם על סמך גודל הגינה שיש לבדוק, במידה ואנו מדברים על בדיקה כללית ולא נקודתית. בדיקת נזילות בגינה גדולה במיוחד עשויה להעלות את הצעת המחיר שתקבלו, ולהיפך כשמדובר בגינה קטנה.

 

עונת השנה

בתחום איתור ובדיקת הנזילות, עונת העומס היא לרוב עונת תחילת החורף והגשמים. בעונה זו, הזמנת שירות בדיקת נזילות בגינה צפוי להיות יקר יותר מאשר בשאר עונות השנה.

 

תיקון נזילות בגינה

כחלק ממגוון השירותים שאנו מציעים, תוכלו להזמין גם שירות תיקון נזילות בגינה, המתבצע באמצעים המתקדמים ביותר. לאחר איתור מדויק של הבעיה, באפשרותנו לבצע תיקון נקודתי של הבעיה, והדבר מקצר את זמן העבודה ומצמצם את הנזק לגינה. מחיר תיקון נזילות בגינה ייקבע ע"פ אופי הבעיה, החומרים הדרושים לתיקונה, המכשור הנחוץ לעבודה, ופרמטרים נוספים שנשמח לפרט בפניכם.

 

מחירון בדיקת נזילות בגינה כללי

בדיקת נזילות בגינה מחיר מ-₪1400
בדיקת נזילות מים מחיר מ-₪800
בדיקת נזילות בדירה מחיר מ-₪800

 

לבדיקת נזילות בגינה חייגו 055-978-0890 ☎️

באמצעות הסימנים המופיעים במאמר, או במסגרת בדיקה תקופתית.

המחיר מתחיל מ-₪1000.

זמן ההגעה ללקוח עשוי להשתנות בהתאם לתקופה, אך אנו עושים מאמץ להגיע בהקדם האפשרי.

סוגרים את ברז המים הראשי במבנה, ומזמינים בעל מקצוע בהקדם.

דילוג לתוכן