איתור נזילות איתור ברור

בדיקת נזילות בבניינים משותפים

בניינים משותפים הם מבנים מורכבים, הכוללים אזורים רבים שחלקם משותפים וחלקם פרטיים. ייתכן שמדובר בבנייני משרדים או בנייני מגורים, וכך או כך יש לתחזק אותם באופן קבוע. בדיקת נזילות בבניינים משותפים נחוצה אחת לתקופה, למרות שברוב המקרים מזמינים אותה כשיש עדות לנזק קיים.
אם אתם מוצאים סימנים לרטיבות או נזילה בבניין המשותף שלכם, הזמינו מומחה לבדיקת נזילות עוד היום, והבטיחו לעצמכם פתרון יעיל ומניעת הדרדרות הבעיה!

☑️בדיקת נזילות בבניינים משותפים באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

בדיקת נזילות בבניינים משותפים
בדיקת נזילות בבניינים משותפים
תוֹכֶן הָעִניָנִים

אזורים המצריכים בדיקת נזילות בבניינים משותפים

בניינים משותפים כוללים אזורים רבים שבהם עלולות להתפתח נזילות, וכשזה קורה לרוב נהיה עדים לסימנים כמו עובש, נזילות, הצפות ועוד. מהם האזורים שבהם יכולה להתפתח נזילה בבניין משותף?

 

בתי מגורים או משרדים

כשאנו מדברים על בניינים משותפים, היחידות המוגדרות כפרטיות הן בתי מגורים או משרדים. מכיוון שמדובר בבניין משותף – בעיית נזילות בהם עשויה להשפיע גם על שאר הבניין. הזמנת בדיקת נזילות בבניינים משותפים עשויה להתחיל בבית פרטי, ולהמשיך לאזורים משותפים בבניין או להיפך.

 

חניונים

חניונים של בניינים משותפים הם לרוב תת קרקעיים, ולכן חשופים יותר לנזילות מסיבות שונות. מעבר לעובדה שמבנה תת קרקעי מוקף באדמה – שהופכת אותו לחשוף יותר לחדירת גזים ולחות, הוא גם מכיל תשתיות וצינורות רבים שיכולים להיפגע וליצור נזילה של מי ביוב, מי שתיה, מי כיבוי אש ועוד.

 

לובי

לובי הבניין המשותף הוא האזור שבו כולם עוברים בדרכם לעבודה או הביתה, ולא תמיד עוצרים לבחון את השטח. התפתחות של נזילות בלובי עשויה להשפיע גם על אזורים אחרים בבניין, ולכן מצריכה תשומת לב ממש כמו כל אזור אחר. לרוב, ועד הבניין או חברת האחזקה תהיה אחראית על הזמנת בדיקת או תיקון נזילות בבניינים משותפים.

 

חדרי מכונות ומחסנים

בכל בניין משותף ניתן למצוא חדרי מכונות, חדרי אשפה, ומחסנים המשמשים את עובדי הניקיון או הדיירים בבניין. חדרים אלו לרוב לא נמצאים בשימוש תכוף, ולכן עשויות להיווצר בהם נזילות שאינן מטופלות. מומלץ לבצע בדיקות שגרתיות אחת לתקופה, כדי למנוע מצב שבו נזילה תתפתח בחדרים אלו, ותגרום לבעיות גדולות יותר בבניין.

 

בדיקת נזילות בבניינים משותפים

הטכנולוגיה הביאה את פירותיה גם לתחום גילוי הנזילות, וכיום בדיקת נזילות בבניינים משותפים מתבצעת בצורה הרבה יותר פשוטה מאשר בעבר. בעלי המקצוע בתחום משתמשים במכשור מתקדם, המונע מהם את הצורך לפרק ולהרוס את המבנה במטרה לגלות את מקור הנזילה. בין האמצעים המשמשים לאיתור ובדיקת נזילות נוכל למצוא סיבים אופטיים, מצלמות טרמיות, מכשירים אקוסטיים ועוד.

 

מצלמה טרמית לבדיקת נזילות בבניינים משותפים

המצלמה הטרמית, מאפשרת לנו לקבל תצלום צבעוני המעיד על שינוי הטמפרטורה שיוצרים המים. כך נוכל לדעת מהו מקור הרטיבות ולהיכן היא התפשטה, וכל זאת מבלי לפרק שום קיר או אריח!

 

מהו מחיר בדיקת נזילות בבניינים משותפים?

לכל בדיקת נזילות בבניינים משותפים מחיר שונה, והוא יושפע מהפרמטרים הבאים:

 

שנות הניסיון

בעל מקצוע מנוסה יגבה מחיר גבוה יותר מאשר מתלמד או חובבן, ובמקביל יבטיח לנו עבודה איכותית יותר ולעתים גם אחריות תקופתית.

 

עומס בעונה

יש עונות עמוסות יותר בקרב מומחי הנזילות, ולרוב אנו מדברים על עונת תחילת החורף. בעונות אלה המחיר צפוי להיות גבוה יותר.

 

סוג הציוד

גם לסוג המכשיר שבו ישתמש בעל המקצוע כדי לגלות את הנזילה, תהיה השפעה על הצעת המחיר הסופית.

 

מחירון בדיקת נזילות בבניינים משותפים כללי

בדיקת נזילות בבניינים משותפים מחיר מ-₪1100
בדיקת נזילות מים מחיר מ-₪800
בדיקת נזילות בדירה מחיר מ-₪800

 

לבדיקת נזילות בבניינים משותפים חייגו 055-978-0890 ☎️

המחיר משתנה בהתאם לפרמטרים המופיעים במאמר, ומתחיל מ-₪1100.

זמן ההגעה תלוי בעומס בתקופה, ואנו מבטיחים להגיע במהירות האפשרית.

הסימנים יכולים להיות כתמי עובש, ריחות עובש, טפטופים, נזילות ובועות בקיר.

ממש כמו בכל מבנה אחר, הנזילה יכולה להגיע לכל מקום! מומלץ לבצע בדיקה תקופתית בבתי המגורים, המשרדים, הלובי, החניונים, חדרי האשפה, חדרי המכונות והמחסנים.

דילוג לתוכן