איתור נזילות איתור ברור

בדיקת נזילה באמצעות בלון

מבין השיטות השונות לבדיקת נזילות, בדיקת נזילה באמצעות בלון נחשבת לשיטה יעילה במצבים הקשורים לבעיות צנרת. כולנו מכירים את המצבים שבהם מתגלה רטיבות באחד מקירות הבית, התקרה, המרפסת, הגינה או הקיר החיצוני, והרטיבויות האלה עשויות להופיע בדרגות חומרה שונות.

בעבר לעתים היה צורך לפרק ולהרוס חלקים במבנה, וכל זאת כדי לאתר את מקור הנזילה הסוררת. היום המצב הוא שונה לגמרי, ובאמצעות שיטות שונות בעלי המקצוע מסוגלים לבדוק נזילות מבלי לגרום הרס במבנה.

☑️בדיקת נזילה באמצעות בלון באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

בדיקת נזילה באמצעות בלון
בדיקת נזילה באמצעות בלון
תוֹכֶן הָעִניָנִים

כיצד נבין שיש לנו נזילה בבית?

זה נכון שלעתים נזילות יכולות להיות סמויות, ולכן מומלץ להזמין בדיקת נזילות תקופתית. אך יחד עם זאת, ישנם מספר סימנים מובהקים שיגרמו לנו להזמין בעל מקצוע שיבצע בדיקת נזילה באמצעות בלון, לפני שהמצב יחמיר:

 

הצפות

הצפות בבית שלנו או בכל מבנה אחר, יכולות להתרחש מסיבות רבות ומגוונות. אם הדבר מתרחש בעת גשם חזק, סביר להניח שאנו לא מדברים על בעיית צנרת "פרופר", למרות שהבעיה בהחלט עלולה להיות משולבת גם עם ענייני צנרת למיניהם.

במידה וההצפה אינה מתרחשת בימי הגשמים, מדובר בסימן מובהק שאומר לנו שככל הנראה יש פיצוץ או סדק באחד מצינורות המים, וכדאי להזמין בדיקת נזילה באמצעות בלון.

 

סימני עובש

את העובש כולנו מכירים, ומדובר למעשה במשפחת פטריות המתפתחות בתנאי לחות ורטיבות. העובש יופיע על הקירות והתקרה בתור כתמים שחורים וירוקים, ונשימת הנבגים שלו אינה בריאה עבורנו. מסיבה זו מומלץ לטפל בעובש בהקדם, ואם הוא מתעקש לחזור – כדאי להזמין בדיקת נזילה באמצעות בלון או בכל אמצעי אחר.

 

טפטופים ונזילות

כשהנזילה כבר נמצאת בשלב מתקדם, לרוב אנו נחווה אותה בצורת טפטופים ונזילות ממקומות שונים במבנה שלנו. בדיקת נזילה באמצעות בלון תוכל להצביע על מקור הבעיה המדויק, ותעזור לנו להבין כיצד יש לטפל בה בצורה היעילה ביותר.

 

בדיקת נזילה באמצעות בלון – כיצד זה מתבצע?

בעלי המקצוע בתחום הנזילות משתמשים כיום בציוד מתקדם, המאפשר להם לאתר נזילות מבלי לפרק ולהרוס חלקים במבנה. בין האמצעים האלו ניתן למצוא מצלמות טרמיות, איתור באמצעות בלון, איתור עם מכשירים אקוסטיים ועוד.

שיטת האיתור באמצעות בלון, מאפשרת לבעל המקצוע להבין מהו מיקום הנזילה בצנרת. העבודה מתבצעת באמצעות בלון גומי מיוחד המוחדר לאזורים שונים בצנרת, וכשהוא מנופח הוא סותם אותה לחלוטין. בשלב הבא מזרימים מים בצנרת, ורואים אם הם נעצרים או יוצאים ממקום מסוים.

 

מחיר בדיקת נזילה באמצעות בלון

לכל בדיקת נזילה באמצעות בלון מחיר שונה, התלוי במספר אלמנטים:

 

ותק המומחה

יש משמעות לשנות הניסיון של המומחה שאנו מזמינים, וככל שנזמין אדם מנוסה יותר כך המחיר יהיה גבוה יותר.בתמורה אנו מבטיחים לעצמנו ראש שקט, עבודה ברמה גבוהה, ולעתים גם אחריות תקופתית על העבודה.

 

היקף הבדיקה

כל צנרת דורשת היקף בדיקה אחר, ולכן בעל המקצוע ייתן הצעת מחיר גם בהתבסס על גודל הצנרת ומיקומה – כיוון שנתונים אלו ישפיעו על רמת המאמץ הדרושה.

 

שירותים נוספים

חשוב לזכור: מחיר בדיקת נזילה באמצעות בלון מתייחס רק לבדיקה עצמה, ובמידה ותדרשו מבעל המקצוע שירותים נוספים הדבר צפוי לייקר את המחיר. שירותים נוספים שכאלו עשויים להיות למשל מיפוי צנרת, תיקוני צנרת שונים, ועוד.

 

תיקון נזילה באמצעות בלון

בין שירותינו, אנו מציעים גם תיקון נזילה באמצעות בלון, המהווה שיטה יעילה במיוחד לסתימת סדקים ומגרעות בצנרת. השיטה מאפשרת גישה וטיפול בבעיה מבלי הצורך לפרק את כל הצנרת.

 

מחירון בדיקת נזילה באמצעות בלון כללי

בדיקת נזילה באמצעות בלון מחיר מ-₪500
בדיקת נזילות מים מחיר מ-₪500
בדיקת נזילות בדירה מחיר מ-₪500

 

לבדיקת נזילה באמצעות בלון חייגו 055-978-0890 ☎️

הבלון עשוי גומי מיוחד, המאפשר סתימת מעבר מים בצנרת.

בעת בעיות נזילה הקשורות לצנרת.

מחיר הבדיקה משתנה בהתאם לפרמטרים המופיעים במאמר, ומתחיל מ-₪500.

עלינו לראות את הבעיה, ואז נשמח לתת הצעת מחיר מדוייקת.

דילוג לתוכן