איתור נזילות איתור ברור

בדיקת מערכות ביוב

המטרה של בדיקת מערכות ביוב היא לזהות תקלות. באמצעות בדיקה מקיפה אפשר לזהות את כל סוגי התקלות ולהתחקות אחר המקור שלהן. בהקשר הזה, הטעות הנפוצה גורסת שלכאורה אפשר לזהות תקלות במערכת הביוב גם בצורה עצמאית – כמו למשל באמצעות הופעת רטיבות באזורים שבהם יש נזילות, או סתימות מים שגורמות לריחות לא נעימים. אבל בפועל, רק לבעלי המקצוע יש את הידע ואת הניסיון הנדרשים לטובת בדיקה אמיתית.
נציגים שלנו יכולים להגיע אליך עם הציוד הרלוונטי עבור בדיקות מערכת ביוב מא' ועד ת'. איתנו מערכת הביוב שלך תהיה בידיים הנכונות, כי זו העבודה שלנו ומשום שיש לנו ניסיון מוכח. מבחינתך, אנחנו הכתובת עבור בדיקה של כל סוגי מערכות הביוב ובמידת הצורך גם נוכל לתקן עבורך תקלות קיימות.

☑️בדיקת מערכות הביוב – שירות יסודי ומנצח

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

בדיקת מערכות ביוב
בדיקת מערכות ביוב
תוֹכֶן הָעִניָנִים

בדיקת מערכות ביוב בצורה מקצועית

שמירה על רף גבוה של מקצועיות היא תנאי עבור ממצאים אמינים אחרי בדיקת מערכות ביוב. אם רוצים שהבדיקה תהיה שווה משהו, יש לוודא ביצוע שלה בצורה מקצועית. אז נכון שמבחינת מחיר בדיקת מערכות ביוב משלמים קצת יותר אם בעלי מקצוע מעורבים בתהליך, אבל מצד שני חוסכים בדאגות ובהוצאות על טיפול בנזקים. אז מהבחינה של בדיקת מערכות ביוב מחיר טוב הוא רק חלק מתוך מערכת שיקולים רחבה יותר.

 

למה לבדוק מערכות ביוב?

מי שלא בקיא בתחום האינסטלציה עלול לשאול את עצמו למה בכלל לתאם שירות מקצועי של בדיקת מערכות ביוב. בשביל לענות על זה בצורה מסודרת, צריך להזכיר מספר סיטואציות שעבורן בדיקות מערכת ביוב היא פחות או יותר הפתרון היחיד:

  1. נזילות מים שלא מזהים את המקור שלהן – בדיקה של מערכת הביוב מאפשרת לאתר את המקור של נזילות מים. אבל בניגוד למקרים שבהם רואים איפה הנזילה מתרחשת, הבדיקה מאפשרת להיכנס עד לעומק הצנרת ולהגיע לאזורים שאינם נגישים בלי ציוד משוכלל ומתקדם.
  2. בדיקת ליקויי בנייה אחרי רכישת דירה חדשה מקבלן – יותר ויותר רוכשי דירות מנצלים כיום את הזכויות שלהם על מנת לתאם שירות של בדק בית. בתוך שירות כזה, אפשר לתאם בדיקות מערכת ביוב של כל הבניין וכך לוודא אם הקבלן עמד בהתחייבות שלו.
  3. תחזוקה תקופתית עם בדיקה מקצועית – עוד סיבה טובה לבצע בדיקות מערכת ביוב היא כדי לזהות בזמן את התקלות הנפוצות. למעשה, לא צריכים לחכות עד שמריחים ריחות לא נעימים מכיוון הביוב או עד שרואים את הנזילה. במקום זה, עדיף מלכתחילה לתאם שירות בדיקות תקופתי.

 

שיטות של בדיקת מערכות ביוב

בדיקת מערכות ביוב יכולה להתבצע בשיטות שונות. הנה למשל כמה שיטות מרכזיות לבדיקה כזו:

  • בדיקה באמצעות החדרת נוזל עשן מיוחד ובלתי מזיק
  • בדיקת ביוב על ידי שימוש בגז ידידותי לסביבה
  • בדיקה עם מצלמה טרמית, סיב אופטי או רובוט זעיר

 

כל כמה זמן בודקים מערכת ביוב?

תדירות בדיקת מערכות ביוב נקבעת לפי אופי השימוש וסוג התקלות. אם רוצים לחסוך בהוצאות, כדאי לתאם בדיקה כזו אחת ל-5 שנים. במקרים אחרים, ייתכן ויתגלה שיש צורך בבדיקה בגלל נזילות מים שאין להן הסבר או על רקע חשבונות מים גבוהים שמעידים על פיצוץ בצנרת.

 

כמה עולה בדיקת מערכות ביוב?

העלות של בדיקת מערכות ביוב היא השקעה משתלמת. בהשקעה חד פעמית בלבד אפשר לשפר את הביצועים של הצנרת ולהשביח את ערך הנכס. חוץ מזה, ממילא לא מדובר על שירות יקר אלא על פעולה שמתומחרת בכל מקרה לגופו.

 

מחירון בדיקת מערכות הביוב כללי

בדיקת מערכות הביוב מחיר מ-₪1200
תיקון צינורות ביוב מחיר מ-₪1000
אבחון סדקים בקו הביוב מחיר מ-₪800

 

לבדיקת מערכות הביוב חייגו 055-978-0890 ☎️

על ידי שימוש בגז, עשן או בשיטות מתקדמות אחרות.

על ידי החלפת הצנרת.

עם מכשור טכנולוגי שמונע את הצורך בהרס מיותר.

על מנת לאתר ליקויי בנייה. בנוסף, צריך לבדוק את המערכת בכל מקרה של חשד לתקלה.

דילוג לתוכן