איתור נזילות איתור ברור

איתור שוחות ביוב

מתחת לרגליים שלכם, בחצר, בבית וברחוב עוברים להם קווי ושוחות הביוב, מובילים מי שופכין הלוך ושוב אל מאגרי השפכים. פעמים רבות אתם עוברים לגור בדירה וצריכים לבצע עבודת קידוח או חפירה בחצר כך שאתם מחויבים לבצע תחילה איתור שוחות ביוב על מנת להבטיח לא לפגוע בשוחות הביוב ולהגן עליהם.

כמובן שבגלל ששוחות הביוב מוטמנות מתחת לפני הקרקע, בלתי אפשרי לזהות היכן הם עוברים מבלי לחפור את הקרקע. אך אם תשאלו את המקצוענים, זאת כלל לא הדרך היחידה.

☑️איתור שוחות ביוב באופן יסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור שוחות ביוב
איתור שוחות ביוב
תוֹכֶן הָעִניָנִים

שיטות ומכשירים לביצוע איתור שוחות ביוב

על מנת לבצע איתור שוחות ביוב או במילים אחרות למצוא היכן עובר קו הביוב בחצר או בבית שלכם נראה כי כל שיש לעשות הוא לחפור באדמה או אפילו ברצפה ולמצוא את הצינורות והחלקים שהוטמנו בעת בניית תשתיות הבית. על מנת לא למנוע נזק מיותר לקרקע יש מכשירים אשר בעלי מקצוע משתמשים בהם ומבצעים איתור שוחות ביוב ללא חפירה.

 

שיטות ומכשירים לביצוע איתור שוחות ביוב

  1. שידור גלים אלקטרומגנטיים – בעקבות כך שהביוב מוטמן לא ניתן לראות אותו אך כן ניתן לשדר גלים בתוך הקרקע. לאחר שהגלים פוגשים את הביוב הם חוזרים למכשיר. על ידי מדידת חזרת הגלים ניתן להבין באיזה עומק נמצאות שוחות הביוב והיכן.
  2. בדיקת תכנון המבנה – מפות המפרטות את מיקום תשתיות הביוב על מנת לצמצם את אזור החפירה
  3. מצלמות מיוחדות – שימוש במצלמה מאפשר לקבל תמונה בזמן אמת על צדה הסמוי של הקרקע, כך בעלי מקצוע יכולים לבצע איתור שוחות ביוב.

 

למה שנצטרך איתור שוחות ביוב?

רוב הזמן לא יהיה לכם צורך בידיעה והבנה היכן שוחות הביוב שלכם נמצאות אך במקרים מסוימים כן תצטרכו איתור שוחות ביוב. בגלל שאינכם מסוגלים למצוא את שוחות הביוב בעצמכם, במקרים אלה מומלץ מאוד להזמין בעל מקצוע אשר יבצע את השירות עבורכם.

 

צורך בביצוע איתור שוחות ביוב

  1. חפירה והתקנת תשתיות חדשות – התקנת מתקנים ותשתיות אשר חלקם טמון באדמה ועל כן יש צורך בקידוח של האדם
  2. סתימה או חשד לנזילה בביוב – צורך בהגעה לשוחות הביוב בעקבות חשד לסתימה בביוב או לנזק באחד מחלקי הביוב.
  3. החלפת שוחות ביוב – שיפוץ תשתיות בעקבות התיישנות התשתיות.

 

כמה עולה איתור שוחות ביוב?

מחיר איתור שוחות ביוב הוא 1200 שקלים. המחיר בעבור איתור שוחות ביוב ראשוני. כאשר מדובר במערכת המוטמנת מאוד עמוק ללא ידע המגיע משרטוטי תשתיות המבנה יהיה צורך בשימוש במכשירים מיוחדים אשר השימוש בהם יעלה לכם תוספת כספית, גם כן מדובר בערך ב-1200 שקלים לכל הליך.

לאחר מבצעים איתור שוחות ביוב יכול להיות שתצטרכו גם לקבל שירות של החלפת שוחת ביוב או מציאת הכשל בקווי הביוב, גם הליכים אלו יעלו לכם כ-1200 שקלים.

 

מחירון איתור שוחות ביוב כללי

איתור שוחות ביוב מחיר מ-₪1200
תיקון צינורות ביוב מחיר מ-₪1000
אבחון סדקים בקו הביוב מחיר מ-₪800

 

לאיתור שוחות ביוב חייגו 055-978-0890 ☎️

כאשר יש לבצע עבודות החודרות את האדמה כדאי טרם לבצע איתור שוחות ביוב כדי להימנע מפגיעה במערכת הביוב ובהתאם גם לגרום לנזילה.

הליך זה רלוונטי גם לביוב הציבורי וגם לביוב הפרטי. כמובן שכשאר מדובר בביוב פרטי כדאי תחילה להכין בעבור בעל המקצוע את שרטוטי תכנון המבנה שאמורים להיות אצל קבלן המבנה או בעל הבית.

כנראה שלא תוכלו לבצע איתור שוחות ביוב בעצמכם בעקבות כך ששוחות הביוב מוטמנות בקרקע ומקשות על הגעה פיזית לשוחות עצמן.

יש להתקשר לבעל מקצוע אשר מתמחה בביצוע איתור שוחות ביוב, לרוב מדובר בהסמכה מיוחדת של אינסטלטורים אשר בעלי ניסיון וידע בתחום הביוב.

דילוג לתוכן