איתור נזילות איתור ברור

איתור רטיבות בתקרה

הרבה מאיתנו מכירים את המצב שבו אנחנו במקרה מסתכלים על תקרת הבית, ולפתע מופיעים כתמים חשודים. כאשר הכתמים הללו מופיעים, מדובר בחשש רציני לתופעה חמורה יותר שעתידה לקרות. לכן, יש להזמין איש מקצוע שמתמחה באיתור רטיבות בתקרה.
אצלנו תוכלו למצוא את מאתרי ומתקני הרטיבות בתקרה הטובים, הוותיקים והמנוסים ביותר שיוכלו לאתר את מקורות הרטיבות בתקרה ולחסוך לכם סכומים כסף גדולים ובעיות משמעותיות שקשורות לכך בעתיד.

☑️איתור רטיבות בתקרה באופן מקיף ומקצועי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור רטיבות בתקרה
איתור רטיבות בתקרה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

מהו איתור רטיבות בתקרה?

מדובר על תהליך מקצועי שכולל מציאה של מוקדים שונים שיש בהם רטיבות או שעלולים לייצר בעתיד הקרוב רטיבות. באמצעות איתור רטיבות בתקרה ניתן לפטור מוקדם בעיות משמעותיות מאוד שעלולות להיווצר כתוצאה מרטיבות מתקדמת. הרטיבות בתקרה יכולה להיגרם מכל מיני גורמים שאפרט עליהם בהמשך.

כאשר מדובר תקרת הבית, מלבד חוסר האסתטיות והסכנות הכרוכות בחוסר איתור רטיבות בכלליות, מחיר איתור הרטיבות תקרה משמעותית יכול לרדת. בנוסף עלולה לקום סכנה בריאותית אם נופלים חלקים מהטיח ומישהו חלילה מכניס אותם לפה.

 

חשיבות איתור רטיבות בתקרה באופן מקצועי

תהליך שאיננו מקצועי באיתור הרטיבות בתקרה עלול לגרום לנזקים מאוד משמעותיים (רק תהליך האיתור עצמו! כן כן!) למשל חשיפה מיותרת של קירות. למרות שלרוב כאשר מדובר על איתור הרטיבות עצמה – היא יכולה להינתן בקלות יחסית בהשוואה לאיתור רטיבויות אחרות, סימנים מקדימים של נפילת טיח, ריח עבש או טחוב או קירות נפוחים יכולים להיות סימנים מקדימים.

אולם, ישנן פעמים בהם ניתן לאתר את הרטיבות בקיר רק באמצעות מכשור טכנולוגי מיוחד. קלות איתור ותיקון הרטיבות בתקרה, בנוסף למחיר איתור הרטיבות בתקרה, משתנה ביחס לכל מיני מאפיינים ייחודים של הבית – בין אם ממבנה הצנרת, נגישות הבעיה עצמה, טיב וסוג החומרים שמהם בנויה התקרה ועוד.

 

ממה יכולה להיווצר רטיבות בתקרה?

רטיבות בתקרה יכולה להיווצר כתוצאה של כל מיני מצבים. פעמים רבות מדובר בתוצר לוואי של בעיות בצנרת של השכנים בקומה מלמעלה ולכן זה משפיע על תקרת הבית. איתור הרטיבות בתקרה יכול להראות שהרטיבות נוצרה גם מאיטום לא נכון של הבית ובמקרים יותר חריגים מבעיות עם הביוב.

יכולת האיתור של רטיבות בתקרה במצבים שבהם לא ניתן לראות אותם בקלות, תיעשה לרוב באמצעות מצלמה תרמית. לרוב, יהיה ניתן להבין מה מקור הבעיה באמצעות בירור פשוט עם מאתר הנזילות. כמו כן, כדאי מאוד לבדוק קודם כל עם השכנים מלמעלה האם יש להם בעיות בצנרת.

 

מה קורה אם מתעלמים מסימני הרטיבות?

גם אם לא תזמינו שירותי איתור רטיבות בתקרה – כנראה שהיא לא תעלם. כמובן שזה תלוי מה בדיוק מקור הרטיבות ויכול להית שהיא תשכך במידה והשכנים שלכם למשל יטפלו בבעיות הצנרת שלכם. אבל – בחלק מן המקרים, אם לא תתריעו בפני השכנים, לא בטוח שהבעיה הזו משפיעה עליהם או שהם לא יודעים.

ככל שבאמת קיימת נזילה, ככל שהזמן עובר היא רק גדלה – היא עלולה לנפח חלקים גדולים מתקרת הבית, לפתח עובש או להותיר בבית ריחות רעים לאורך זמן. לכן – איתור רטיבות בתקרה ותיקון הרטיבות הם הכרחיים.

 

כמה עולה איתור רטיבות בתקרה?

איתור רטיבות בתקרה עולה החל מ-1200 שקלים אבל סך התשלום יכול להיות גבוהה יותר בתלות בכמות העבודה הדרושה על מנת לאתר את הרטיבות ובאיזה מכשור יש להשתמש על מנת לאתר. איתור מוקדם של הרטיבות יכול למנוע נזקים ובעיות בטווח הארוך!

 

מחירון איתור רטיבות בתקרה כללי

איתור רטיבות בתקרה מחיר מ-₪1200
איתור רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
איתור רטיבות בקירות מחיר מ-₪1200

 

לאיתור רטיבות בתקרה, חייגו 055-978-0890 ☎️

ניתן למצוא באמצעות השירות שלנו מאתרים מוסכמים ומקצועיים

כאשר לא ניתן לראות את סימני הרטיבות בעין – משתמשים במצלמה תרמית

בתהליך איתור הרטיבות בתקרה ניתן להבין ברוב המקרים מה מקור הרטיבות על ידי מיפוי התקראה

דרכנו אפשר למצוא מאתרים במהירות האפשרית ובתקווה עוד היום

דילוג לתוכן