איתור נזילות איתור ברור

איתור רטיבות בדירה

נתקלתם בסימני עובש על הקירות? יש ריח לא נעים בדירה? ייתכן שאתם צריכים שירות של איתור רטיבות בדירה. רטיבות עלולה לגרום לתופעות חמורות אף יותר, ולכן חשוב לא להמתין יותר מדי ולנקוט מהר בפעולה בנושא. אנו במאתרים נדאג לקשר אתכם לאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום אשר יאתרו עבורכם את מקור הבעיה, ואם תרצו – גם ידאגו לתיקון רטיבות בדירה.

☑️איתור רטיבות בדירה באופן מקיף ומקצועי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור רטיבות בדירה
איתור רטיבות בדירה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

האם הבית שלך סובל מלחות פנימית עודפת?

האם תהיתם פעם מהו אותו ריח מעופש בחדר האמבטיה שלכם או הכתמים השחורים האלה על קיר המטבח שלכם? סביר מאוד להניח שרמת הלחות הפנימית שלכם גבוהה מדי. נסביר כאן על שני סימנים נפוצים ביותר ללחות גבוהה בדירת מגורים, ועל מקומות שאופייני כי תמצא אותם בהם. כמובן שלחות פנימית יכול לגרום לרטיבות בדירה. לכן אם אתם עדים לאחד מהסימנים הבאים ייתכן שתצטרכו איתור רטיבות בדירה.

 

עיבוי על חלונות

עובש גדל כתוצאה מעודף לחות פנימית ולעתים קרובות מתרחש באזורים לחים. לכן הוא נוטה לצמוח הרבה סביב חלונות. כאשר אוויר קר נוגע בחלון, עיבוי יופיע, וכתוצאה מכך ישנה התעבות בחלון. זה יכול להיכנס למסגרת וכתוצאה מכך עובש יכול לצמוח באזור שבו מסגרת החלון פוגשת את הקיר.

 

נזק לקירות ולתקרות

צבע סדוק או מתקלף, בליטות בטפט או צבע דהוי הם כל הסימנים לכך שעלולות להיות לכם בעיות לחות בגלל עודף לחות בקיר או בתקרה. ההתחלה של כמויות קטנות של גידול עובש עשויה להתגלות גם כשמסתכלים מקרוב. לעיתים קרובות, ניתן להרגיש בעובש התקרה בעקבות דהיית הצבע. עובש קיר יכול להיות מסובך מאוד מכיוון שהוא יכול לצמוח מתחת לטפט ואפילו לאורך כל הבידוד.

 

עובש וריח מעופש על רהיטים – תוצאה של רטיבות בדירה

אין להחזיק רהיטים קרוב לקירות מכיוון שהדבר מפחית את זרימת האוויר ויוצר עיבוי. כאשר רהיטים נוגעים בהם, העובש בקירות יכול לעבור דרכם לספות וליצור ריח מעופש ולא נעים. כמו כן, ריהוט עץ מושך עובש מכיוון שפריטים אלה סופגים לחות פנימית. במקרה כזה צריך מחיר איתור רטיבות בדירה.

 

רטיבות בחדרי אמבטיה ובמטבחים

אחת הסיבות לצורך באיתור רטיבות בדירה היא כאשר אין אוורור מספיק באזורים קטנים כמו חדרי אמבטיה ומטבחים, והלחות הפנימית עשויה לגדול. כמות עודפת זו של לחות עלולה ליצור עובש במקלחת ועובש על האוכל המאוחסן במטבח. אם אתה קורבן לנזק כלשהו, אל תהסס להכניס סופג לחות לבית ולעזור להחזיר את הלחות לרמה נכונה ונוחה.

חדרי אמבטיה הם לרוב החדרים הלחים ביותר בביתך. בולם לחות יכול לעזור לכם לשלוט בעודפי הלחות שם. כמו כן, אל תהסס ותזמין שירות של תיקון רטיבות בדירה.

 

כמה עולה איתור רטיבות בדירה?

העלות של איתורי רטיבויות בדירה תלוי מאוד בהיקף הדירה. אם מדובר בדירה גדולה במיוחד, של ארבעה חדרים ומעלה – המחיר צפוי לעלות משמעותית. במחיר גם תלוי בתקופה בשנה. אם זוהי תקופה עמוסה במיוחד עבור מאתרי רטיבות, כמו החורף, סביר גם כן כי המחיר יהיה יותר גבוה. עליכם לשקול את הגורמים הללו כאשר אתם מזמינים את שירות איתור רטיבות או שירות תיקון רטיבות.

 

מחירון איתור רטיבות בדירה כללי

איתור רטיבות בדירה מחיר מ-₪1200
איתור רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
איתור רטיבות בתקרה מחיר מ-₪1200

 

לאיתור רטיבות בדירה, חייגו 055-978-0890 ☎️

יכול מאוד להיות שכן. עובש הוא אחד הסממנים הבולטים של רטיבות עודפת בדירה, אשר צריך לטפל בה בהקדם.

ישנם גורמים שונים המשפיעים על המחיר, אבל הוא מתחיל מ -₪1200.

אנו במאתרים מפנים אתכם למאתרים המקצועיים ביותר בשוק. הם יודעים את העבודה, ותוכלו לסמוך עליהם שיאתרו את הרטיבות במהרה ויתנו לכם מחיר הוגן בהתאם.

נכון מאוד. אם אינך מעוניין לתקן את הרטיבות בדירה – אתה לא חייב. אך במידה ואכן התגלתה רטיבות, מומלץ מאוד לטפל בה.

דילוג לתוכן