איתור נזילות איתור ברור

איתור רטיבות בבניין

חוששים שיש דליפת מים ממקור מסוים בבניין? כנראה שאתם צריכים לטפל בכך כמה שיותר מהר. רטיבות יכולה לגרום לעובש, טחב ועוד מפגעים בריאותיים שאף אחד לא רוצה להתמודד איתם. הגיע הזמן לשכור שירות של איתור רטיבות בבניין, והדרך הטובה ביותר למצוא את השירות המתאים היא דרך המאתרים. אנו נספק לכם את שירותי האיתור המקצועיים והזולים ביותר.

☑️איתור רטיבות בבניין באופן מקיף ומקצועי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור רטיבות בבניין
איתור רטיבות בבניין
תוֹכֶן הָעִניָנִים

מה היא רטיבות בבניין?

בעוד שמולקולות מים קיימות באוויר ונספגות על חומרים בכל הבניינים, כאשר החומרים הופכים לחים מספיק כדי לגרום נזק חומרי או לגרום לצמיחת עובש שנראה לעין – אנו אומרים שלבניין יש עודף רטיבות או בעיית רטיבות או שאנחנו מאפיינים את הבניין כמבנה בניין לח.

הלחות וצמיחת העובש עשויים להתרחש על משטחים פנימיים גלויים בבניין, כולל בתוך מרתפים או חללי זחילה, או להיות מוסתרים בתוך קירות ומערכות מיזוג אוויר. אם מתעורר חשש לרטיבות, יש לשכור שירות איתור רטיבות בבניין מחיר.

 

סיבות אפשריות לרטיבות בבניין

רטיבות בבניין עלולה לצוף בגלל אחת מהסיבות הבאות:

 

כניסת גשם או שלג לבניין

גשם או שלג עלולים להיכנס לבניין בעקבות דליפות במערכות קירוי ומעטפות בנייה במזג אוויר רגיל או, יותר סביר, במהלך סופות קשו. חימום חומרי מעטפת הבניין הרטובים על ידי השמש יכול גם להניע לחות דרך חומרים אלה לחומרי בניין וחללים סמוכים.

 

דליפה ממערכות אינסטלציה

מים עשויים לדלוף ממערכות אינסטלציה לבניין, או לחילופין דרך אספקת המים לשתייה או הניקוז וצנרת הביוב.

 

לחות באדמה

לחות באדמה עשויה להיכנס דרך בסיס הבניין או הקירות החיצוניים. כאשר האדמה רוויה, מים נוזליים עשויים לזרום לבניין דרך סדקים או דרך נקבוביות. מים יכולים גם להתפזר ישירות דרך החלקים הלא סדוקים של חומרי יסוד מבטון.

אם יש חשש לאחד מהגורמים הללו, הגיע הזמן לברר על מחיר איתור נזילות בבניין.

 

סיבות נוספות לרטיבות בבניין

יש עוד כמה סיבות שעלולות להוביל אתכם להזמין שירות איתור רטיבות בבניין.

 

חומרי בניין רטובים

חומרי בניין רטובים, למשל, אלו שנותרו בגשם לפני בניית הבניין, משמשים לעיתים במהלך בניית הבניין. משקעים יכולים להרטיב את הרכיבים המותקנים של בניינים שנבנו חלקית.

 

לחות באוויר

אוויר חיצוני ולח עלול לדלוף לבניין עקב רוחות, הפרשי טמפרטורה פנימיים-חיצוניים, פעולת מאוורר פליטה, חוסר איזון בין קצב זרימת האוויר לאספקה ​​והחזרה וכו'. ניתן להכניס אוויר לח באופן פעיל למבנים באמצעות מערכות אוורור ומיזוג אוויר. אם הבניין ממוזג, אוויר לח וחם זה יבוא במגע עם חומרים מקוררים בתהליך מיזוג האוויר, מה שמוביל לעיבוי של מים על גבי משטחים אלה.

זה סיכון במיוחד כאשר אוויר חיצוני לח נשאב ישירות על פני משטחים מקוררים על ידי מיזוג אוויר. גם אם מים נוזליים לא מתעבים, הלחות היחסית במשטחי החומרים יכולה להיות גבוהה מספיק כדי להגביר את הסיכון לצמיחת עובש. במקרה כזה חשוב לדאוג לתיקון רטיבות בבניין.

 

כמה עולה איתור רטיבות בבניין?

העלות של איתורי רטיבויות בבניין מושפע ממספר גורמים שכדאי לחשוב עליהם לפני שאתם מזמינים את השירות. ראשית כל, מכיוון שמדובר בבניין ולא בדירה פרטית, סביר להניח כי השירות יהיה יותר יקר בהתאם לשטח הגדול של הבניין. שנית, יש לשקול האם אתם מעוניינים לשלם ישר על תיקון הרטיבות, או שמא רק למצוא את המקור שלה. כמובן שאם תחליטו לשכור שירות תיקון, הדבר יעלה יותר.

 

מחירון איתור רטיבות בבניין כללי

איתור רטיבות בבניין מחיר מ-₪1,500
איתור רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1200
איתור רטיבות בתקרה מחיר מ-₪1200

 

לאיתור רטיבות בבניין, חייגו 055-978-0890 ☎️

אל תמתין ותזמין במהירות שירות איתור רטיבות של המאתרים.

רטיבות נפוצה בתוך בתי מגורים, במקומות כמו מטבח, מקלחת ושירותים.

אנו במאתרים שולחים אך ורק את המאתרים המקצועיים ביותר.

יש מגוון של סיבות לרטיבות בבניין, כמו דליפה ממערכות אינסטלציה, לחות באדמת הבניין, כניסת גשם לבניין ועוד סיבות רבות.

דילוג לתוכן