איתור נזילות איתור ברור

איתור רטיבות בבניין משותף

אמנם ייתכן שיהיה קשה יותר להבחין בכך, אך גם בבניין משותף עלולה לצוץ בעיית רטיבות אשר כדאי מאוד לטפל בה בהקדם האפשרי. אם חזיתם בעובש, ריח מעופש ואפילו טחב, כל אלו יכולים להעיד על בעיה שכבר קיימת. במידה ושמתם לב לאחד מהסממנים הללו, צרו קשר עם המאתרים. אנחנו נדאג לקשר אתכם לאיש מקצועי מומחה בתחום איתור רטיבות בבניין משותף אשר יוכל לפתור לכם את כל הבעיות.

☑️איתור רטיבות בבניין משותף באופן מקיף ומקצועי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור רטיבות בבניין משותף
איתור רטיבות בבניין משותף
תוֹכֶן הָעִניָנִים

רטיבות בחלונות הבניין המשותף

אנשים רבים נתקלים בתופעה – חלונות הבניין חווים עיבוי מהפנים באופן תדיר, ולמרות שמנגבים אותם, הלחות ממשיכה לחזור. עולה השאלה האם לחות זו יכולה לגרום לרטיבות בבניין?

הצטברות לחות אינה נושא ענק בפני עצמו. אך אם לא מטפלים בה, זה יכול להוביל לבעיות חמורות יותר כמו עובש, טחב ונזקי מים. מעקב אחר הסיבה הבסיסית להתעבות החלונות יכולה להיות מסובכת, אך באופן כללי, עיבוי מתרחש כאשר אוויר פנים חם ולח מתנגש במשטח קריר יותר. מכיוון שזכוכית היא אחד החומרים הקרים ביותר בבניין, עודף אדי מים גורם לאפקט הערפל הכל כך מוכר.

אם החלק הפנימי של החלון פשוט מסרב להתייבש, אנו יכולים לעזור לך לאתר את המקור – שלב אחר שלב באמצעות איתור רטיבות בבניין משותף מחיר.

 

מה לעשות עם בעיית רטיבות?

טעות נפוצה אחת שאנשים עושים לעיתים קרובות היא לנסות לצבוע מעל הנקודות שנפגעו מהרטיבות על קירותיהם. אם קירות הבניין המשותף תמיד רטובים, מומלץ לשמור עליו יבש ומאוורר היטב. מצבים של רטיבות בקירות יכולים להיגרם מבעיות עיבוי כרוניות, ובכך להסוות את בעיית הרטיבות. ישנן שיטות טיפול רבות המשמשות להגנה על הבית מפני רטיבות. השיטות הבאות עוזרות למיגור הרטיבות בבניין קיים:

  • איטום קירות הבניין.
  • העצמת בידוד הבניין.
  • אוורור קירות הבניין.

 

בשביל לוודא כי אכן יש לכם רטיבות, היעזרו בשירות מחיר איתור נזילות בבניין משותף.

 

טיפים להפחתת הלחות בבניין משותף

בעוד שבנייני דירות חדשים יותר עשויים להכיל סוג של מערכת בקרת לחות, ישנם צעדים פשוטים שתוכלו לנקוט בעצמכם להפחתת הלחות אם אין לכם מותרות של אוורור מרכזי. בפעם הבאה שהלחות בבניין תתחיל להגיע, השתמש בטיפים קלים אלה כדי לתקן את המצב:

 

מזגן

אם ברצונך לטפל בבעיות חום ולחות בבת אחת, שקול להתקין יחידת מזגן המותקנת בלובי הבניין. הם אמנם יכולים להיות יקרים מעט, אבל אם אתם מתכננים לגור בבניין ללא מזגן למשך זמן מה, זו עשויה להיות השקעה טובה.

 

פתיחת חלונות

פתיחת חלונות תמיד טובה ואפקטיבית באוורור הבניין המשותף, ובכך למנוע את עודף הלחות אשר מובילה לרטיבות בסופו של דבר. שמרו על חלונות הבניין פתוחים באופן קבוע, אלא אם כן יורד גשם בחוץ, וכך תמנעו את הצורך בשכירת שירות איתור רטיבות בבניין משותף. אך במידה ואכן תצטרכו את השירות, מומלץ גם להיעזר בתיקון רטיבות בבניין משותף.

 

כמה עולה איתור רטיבות בבניין משותף?

משום שמדובר באיתור רטיבות בבניין שלם, העלות צפויה להיות גבוהה יותר. אך כיוון שהמחיר מתחלק בין כל דיירי הבניין, לא יהיה יקר במיוחד לכל אחת מהדירות. כמובן שגם התזמון של הזמנת השירות משפיע – בחורף המחירים גבוהים יותר.

 

מחירון איתור רטיבות בבניין משותף כללי

איתור רטיבות בבניין משותף מחיר מ-₪1,500
איתור רטיבות בתוך הבית מחיר מ-₪1,200
איתור רטיבות בתקרה מחיר מ-₪1,200

 

לאיתור רטיבות בבניין משותף, חייגו 055-978-0890 ☎️

זוהי בחירה אישית של דיירי הבניין.

כיוון ששטח הבניין הוא גדול יותר משל דירה, המחיר אכן יהיה יקר יותר עבור איתור רטיבות בבניין משותף.

טחב הוא סימן משמעותי לכך שישנה רטיבות, במקרה כזה אנו ממליצים לא לחכות וליצור איתנו קשר באופן מיידי.

רטיבות בבניין יכולה להוביל למפגעים בריאותיים חמורים יותר, ואפילו לפגוע בדיירי הבניין באופן קיצוני. לכן יש לטפל בה במהירות.

דילוג לתוכן