איתור נזילות איתור ברור

איתור נזילות תת קרקעיות

שירות של איתור נזילות תת קרקעיות דורש ניסיון ומקצועיות, והוא בין השירותים הפופולאריים ביותר בכל ימות השנה. צנרת תת קרקעית עוזרת לנו להוביל מי שתיה, מי קולחין, וחומרים שונים, ונזק המתרחש בה עשוי להוביל לתוצאות בעייתיות.

☑️איתור נזילות תת קרקעיות באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור נזילות תת קרקעיות
איתור נזילות תת קרקעיות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

מתי צריך איתור נזילות תת קרקעיות?

נזילות תת קרקעיות עלולות להתרחש בכל מקום שבו עוברים צינורות מתחת לקרקע, והן מציבות אתגרים משמעותיים בפני בעלי המקצוע בענף איתור הנזילות. יש מספר מצבים שבהם נזדקק לאיתור נזילה תת קרקעית:

 

נזילה תת קרקעית בבית פרטי

כשאנו מדברים על בתים פרטיים, נזילה תת קרקעית יכולה להתבטא בצורת ריחות של ביוב, שלוליות של מים היוצאים מהריצוף, חשבון מים חריג ביחס לרגיל ועוד. איתור נזילות תת קרקעיות יוכל לעזור לנו למצוא את מקור הבעיה בקלות, ומבלי לגרום הרס מיותר למבנה שלנו.

 

נזילה תת קרקעית במפעלים

הרבה מהחומרים המשמשים בתעשייה מובלים מתחת לקרקע, אם כפתרון מרחבי ואם עקב הסכנה שבחשיפה שלהם לעובדים או לאנשים אחרים. נזילה תת קרקעית באחד מהצינורות במפעל, עלולה לגרום לנזק סביבתי ולזיהום של מי התהום או מי השתיה. לרוב, מפעלים מבצעים בדיקות תקופתיות לאיתור נזילות, במטרה למנוע בעיות שכאלה.

 

כיצד מבצעים איתור נזילות תת קרקעיות?

בשונה מפעם, היום בעלי המקצוע מסוגלים לאתר נזילות בקלות ומבלי לגרום הרס, וזאת בזכות טכנולוגיה מתקדמת שהשתלבה בתחום איתור הנזילות בשנים האחרונות. בין האמצעים לאיתור נזילות ניתן למצוא את הבאים:

  1. מצלמות טרמיות
  2. מכשירים אקוסטיים
  3. איתור באמצעות בלון
  4. סיבים אופטיים
  5. איתור באמצעות גז

 

איתור נזילות תת קרקעיות באמצעות סיבים אופטיים

הסיבים האופטיים נחשבים לכלי יעיל במיוחד כשמדובר בנזקי צנרת, והם מאפשרים לנו לגשת אל פנים הצינורות התת קרקעיים מבלי להרוס, לקדוח ולפרק. הסיב מצויד במצלמה זעירה, פנס, ולעתים גם רובוט המסוגל לבצע טלאים ואיטום סדקים. החדרת הסיבים האופטיים מאפשרת איתור נזילות תת קרקעיות בסוגים שונים של צנרת, ותיקון של בעיות מסוימות בו במקום.

 

תיקון נזילות תת קרקעיות

בין שירותינו אנו מציעים גם תיקון נזילות תת קרקעיות, המתבצע באמצעות המכשור המתקדם ביותר בתחום. בעת התיקון אנו מקפידים על שימוש בחומרים האיכותיים ביותר, כדי למנוע הישנות של הבעיה לאחר תקופה. כמו כן, אנו מקפידים על בדיקת ווידוא התקינות לאחר הטיפול, וזה מה שמבטיח פתרון בטוח עבורכם.

 

מחיר איתור נזילות תת קרקעיות

לכל איתור נזילות תת קרקעיות מחיר שונה, ובאפשרותכם לברר מול בעל המקצוע מהם הפקטורים המשפיעים על המחיר. אספנו עבורכם מספר פרמטרים, שעל פיהם נקבעת לרוב הצעת מחיר איתור נזילות תת קרקעיות:

 

הכלים שבהם נשתמש

כל אמצעי לאיתור נזילות כרוך בעלות אחרת, וזאת מכיוון שכל כלי דורש מיומנות אחרת ומעניק לנו תוצאות אחרות.

 

ניסיון המומחה

כשאנו מזמינים מומחה לאיתור נזילות, המחיר ייקבע גם ע"פ הניסיון והמוניטין שלו.הזמנת מומחה מנוסה תעלה יותר מאשר הזמנת חובבן או מתלמד בתחום, ובתמורה אנו צפויים לקבל עבודה איכותית, ולעתים גם אחריות תקופתית עליה.

 

העונה בשנה

כמו בכל תחום אחר, גם כאן יש עונות עמוסות ויקרות יותר. כשאנו מדברים על תחום איתור הנזילות, עונת החורף היא לרוב העונה העמוסה, ובה אתם צפויים לשלם קצת יותר על שירות של איתור נזילות תת קרקעיות.

מחירון איתור נזילות תת קרקעיות כללי

איתור נזילות תת קרקעיות מחיר מ-₪1800
איתור נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
איתור נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

לאיתור נזילות תת קרקעיות חייגו 055-978-0890 ☎️

קשה לומר מראש, אך אין זה משפיע על המחיר.

המחיר יתחיל מסכום של ₪1800, ועשוי להשתנות בהתאם לפרמטרים כאלו ואחרים.

בעלי המקצוע שלנו הם מוסמכים ומנוסים בתחום איתור הנזילות, והם משתמשים בציוד מתקדם לשם האיתור.

זמן ההגעה שלנו תלוי בעומס העבודה בעונה, אך נעשה מאמץ להגיע אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן