איתור נזילות איתור ברור

איתור נזילות מתחת לרצפה

נזילות פוקדות אותנו בכל ימות השנה ולא רק בעת החורף, והן יכולות לנבוע גם מנזקים לצנרת התשתית במבנה שלנו. בין אם מדובר במשרד, בית פרטי, בניין משותף, מחסן או חניון, איתור נזילות מתחת לרצפה מהווה אתגר של ממש ודורש טיפול מקצועי.
בעוד בעבר היינו נדרשים לפרק את המרצפות כדי לאתר את מקור הרטיבות, היום קיימים אמצעים טכנולוגיים מתקדמים שעוזרים לנו לעשות זאת בקלות רבה.

☑️איתור נזילות מתחת לרצפה באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור נזילות מתחת לרצפה
איתור נזילות מתחת לרצפה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

כיצד מזהים נזילה מתחת לרצפה?

כפי שכבר צוין כאן, כיום קיימים אמצעים טכנולוגיים מתקדמים שעוזרים לנו לאתר נזילות מתחת לרצפה באופן יעיל. אך עדיין נשאלת השאלה, האם יש לנו דרך לזהות שקיימת נזילה כזו, ומתי נדע להזמין איש מקצוע שיבצע איתור נזילות מתחת לרצפה? קיימים מספר סימנים שיכולים להעיד על נזילות מתחת לרצפה:

 

ריחות עובש

נזילה המתרחשת מתחת לרצפה היא לא תמיד נראית לעין, אך באפשרותנו לחוש בריחות עובש שעולים מן המרצפות או מתחת לפרקט. העובש הוא שם כולל למשפחת פטריות, ונוכחותו מעידה על רטיבות. נשימת נבגי העובש אינה בריאה עבורנו, ולכן מומלץ לטפל בהקדם בבעיה שיוצרת אותו.

 

שלוליות מסתוריות

שלוליות המופיעות בחדרי המבנה שלנו ללא סימנים לנזילות מהקירות והתקרה, עשויות להעיד על עליית מים מהמרצפות. איתור נזילות מתחת לרצפה, יוכל לספר לנו האם מדובר בבעיית איטום המאפשרת למי גשמים לחדור פנימה, או שמא מדובר בפיצוץ של אחד מצינורות המים.

 

אבקה לבנה על גבי המרצפות

סימן נוסף לרטיבות מתחת למרצפות, הוא נוכחות של אבקה לבנה שעולה מתוך אריחי הרצפה. האבקה הלבנה הזו, היא למעשה מלחים שמשתחררים בעת אידוי המים שהצטברו מתחת למרצפות.

 

כיצד מתבצע איתור נזילות מתחת לרצפה

האמצעים הטכנולוגיים שהשתלבו בתחום איתור הנזילות במהלך השנים האחרונות, מאפשרים לבעלי המקצוע לאתר נזילות בצורה מדויקת ופשוטה. בין האמצעים הללו נוכל למצוא את הבאים:

  • איתור באמצעות בלון
  • איתור באמצעות גז
  • מצלמות טרמיות
  • סיבים אופטיים
  • מכשירים אקוסטיים

 

איתור נזילות מתחת לרצפה באמצעות מצלמה טרמית

המצלמה הטרמית היא בין הכלים הפופולאריים בתחום איתור הנזילות, והיא מאפשרת לנו לקבל תצלום צבעוני המבוסס על טמפרטורה. באופן זה, ניתן להבין מהו מקור הנזילה, להיכן היא התפשטה, ומהו הפתרון היעיל ביותר עבורה. תיקון נזילות מתחת לרצפה

בין שירותינו אנו מציעים גם תיקון נזילות מתחת לרצפה, כשהוא מתומחר בצורה נפרדת מאשר מחיר איתור נזילות מתחת לרצפה. בעת התיקון אנו מקפידים על שימוש בחומרים המתאימים ביותר, בהתבסס על ניסיוננו הרב בתחום האיטום והאינסטלציה. כמו כן, לאחר התיקון נבצע בדיקת תקינות ומעקב על מנת לוודא שהבעיה אינה חוזרת על עצמה.

 

מחיר איתור נזילות מתחת לרצפה

לכל איתור נזילות מתחת לרצפה מחיר שונה, והדבר יהיה תלוי במספר פרמטרים:

 

ותק המומחה

הזמנת איש מקצוע מנוסה תעלה יותר מאשר הזמנת חובבן או מתלמד בתחום. בתמורה אנו מבטיחים לעצמנו עבודה איכותית, ראש שקט, ולעתים גם אחריות תקופתית שבעל המקצוע מעניק על עבודתו.

 

עונת השירות

הזמנת איתור נזילות מתחת לרצפה צפוי להיות יקר יותר בעונת החורף, מכיוון שזוהי עונת העומס בענף זה.

 

שירותים משלימים ותיקונים

חשוב להבין, שמחיר איתור נזילות מתחת לרצפה מתייחס לשירות האיתור בלבד. במידה ותבקשו תיקונים, מיפוי צנרת, או שירותים נלווים אחרים, הדבר צפוי לייקר את המחיר.

 

מחירון איתור נזילות מתחת לרצפה כללי

איתור נזילות מתחת לרצפה מחיר מ-₪1200
איתור נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
איתור נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

לאיתור נזילות מתחת לרצפה חייגו 055-978-0890 ☎️

המחיר משתנה ויתחיל מסכום של ₪1200.

זמן הבדיקה עשוי להשתנות בהתאם לתנאי השטח ואופי הבעיה, אך הצעת המחיר לא תשתנה.

אנו עושים מאמץ להגיע בהקדם לכל לקוחותינו, בהתחשב בעומס העבודה בעת הזמנת השירות.

ריחות עובש, שלוליות, ריחות ביוב ועוד.

דילוג לתוכן