איתור נזילות איתור ברור

איתור נזילות מים

נזילת מים בבית שלנו יכולה להיות מטרד של ממש, ולעתים אף להדיר שינה מעינינו ולשבש את שגרת חיינו. השלב הראשוני של טיפול בנזילה הוא איתור נזילות מים, וזהו השלב שיתווה את הדרך להמשך הטיפול ולפתרון יעיל של הבעיה. כיום, איתור נזילות מים מתבצע באמצעות ציוד מתקדם, וזה מאפשר לנו לטפל בנזילה ללא חפירות, קדיחות, או פירוק של קירות ומרצפות.

☑️איתור נזילות מים באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור נזילות מים
איתור נזילות מים
תוֹכֶן הָעִניָנִים

תהליך איתור נזילות מים

איתור נזילות מים משמש לצורך אבחון מדויק של מקור הבעיה, וכיום הוא מתבצע בעזרת מכשירים מתקדמים דוגמת מצלמות תרמיות, מכשירים אקוסטיים וסיבים אופטיים. מטרתם של המכשירים הללו, היא למנוע את הצורך בפירוק של תשתיות המבנה כדי לחשוף את מקור הנזילה.

בעת תהליך איתור נזילות מים – מומחים בתחום יגיעו אל המבנה, וישתמשו בציוד המתקדם על מנת לחשוף נזילות מצינורות מים, צינורות ביוב, כשלים במעטפת האיטום, ועוד.

 

מתי נצטרך איתור נזילות מים?

המים מהווים חלק בלתי נפרד מחיינו, ובעוד אנו משתמשים בהם לשתייה, רחצה, כביסה ושטיפה, אנו גם מונעים מהם לחדור למקומות שבהם הם פחות רצויים. לכן, בכל מבנה שבו אנו נמצאים – אנו מוקפים בצינורות מים רבים הממוקמים בתוך הקירות שמסביבנו, ובמערכות איטום המונעות ממשקעים לחדור דרך הגג והקירות.

הצינורות וחומרי האיטום התפתחו משמעותית בשנים האחרונות, ולמרות זאת הם עדיין עלולים להישחק ולסבול מבלאי טבעי. במצבים כאלו, אנו צפויים להיתקל בסימנים המעידים על צורך באיתור נזילות מים.

 

מהם הסימנים שיכולים להעיד על נזילה במבנה שלנו?

סימנים המעידים על נזילה

בין התופעות המספרות לנו שככל הנראה קיימת נזילה, ניתקל בטפטוף של מים, סימני עובש, ריחות של עובש, כתמים בקיר או בתקרה, בועות, "הזעה" של הקירות ועוד. כשאנו נתקלים בסימנים כאלו, ככל הנראה קיים כשל במעטפת האיטום של המבנה, או שמקור הנזילה הוא באחד מצינורות המים הנמצאים בקיר.

 

חריגה בחשבון המים

אנשים רבים מגלים שקיימת אצלם נזילה, לאחר שהם עדים לחריגה דראסטית בחשבון המים שלהם. מדובר במצב שיכול להיות מאוד מתסכל, כיוון שלא תמיד יש סימנים ברורים לנזילה, והיא עלולה להיות חבויה ולהסתתר מעינינו. במצב כזה, יש להזמין בעל מקצוע לביצוע איתור נזילות מים.

 

ציוד לאיתור נזילות מים

לפני כמה עשרות שנים – איתור נזילות מים הצריך הרס של קירות, חפירה ופירוק של מרצפות, ואילו היום המצב הוא שונה לחלוטין. ההתפתחות הטכנולוגית בענף איתור נזילות המים, הביאה אלינו מספר מכשירים מתקדמים שהופכים את המלאכה להרבה יותר פשוטה.

אילו אמצעים קיימים כיום לטובת איתור נזילות מים?

  1. מצלמות תרמיות
  2. מכשירים אקוסטיים
  3. סיבים אופטיים
  4. מכשיר לאיתור נזילות באמצעות גז
  5. איתור נזילה באמצעות בלון

 

תיקון נזילות מים

איתור נזילות הוא השלב הראשוני, ואחריו יגיע שלב הטיפול בבעיה – תיקון נזילות מים. אנו מספקים שירותי איתור ותיקון נזילות מים, ומשתמשים באמצעים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר שקיימים בתחום. איתור נזילות מים מקצועי דורש ניסיון רב, ולמעשה הוא זה שיאפשר את המשך הטיפול בצורה הטובה ביותר.

ממש כמו שלב האיתור – גם שלב תיקון הנזילה יכול להתבצע תוך מינימום נזק לתשתיות המבנה, ואנו מקפידים להציע ללקוחותינו את הפתרון הטוב ביותר עבורם.

 

כמה עולה איתור נזילות מים?

כשאנו מחפשים איתור נזילות מים מחיר הוא פקטור משמעותי, ועליו יקום או ייפול דבר. הצעת מחיר איתור נזילות מים משתנה מעט בין בעלי המקצוע, אך ישנם מספר פקטורים שלרוב ירכיבו אותה:

 

כמות הניסיון של בעל המקצוע

באופן טבעי, ככל שבעל המקצוע מנוסה יותר – כך הוא צפוי לגבות מחיר יקר יותר. רמת המקצועיות של מומחה איתור נזילות מים היא קריטית, והיא תקבע האם הטיפול בבעיה יתגלה כיסודי ויעיל, או שמא נצטרך להוציא סכומי כסף נוספים בעתיד.

 

עומס העבודה בהתאם לתקופה

ממש כמו שחודשי הקיץ הם עמוסים עבור מתקיני המזגנים, כך ישנן תקופות עמוסות גם עבור מומחים לאיתור נזילות מים. לרוב, ימי תחילת החורף חושפים את כשלי האיטום השונים בקירות ובגגות, ולכן נוצר עומס הזמנות בקרב מאתרי הנזילות. כשאנו מזמינים איתור נזילות מים בתקופה עמוסה – המחיר צפוי להתייקר בהתאם.

 

שירותים נלווים

בעלי מקצוע בתחום איתור נזילות המים לרוב מציינים את המחיר הבסיסי לכל שירות, ואליו לעתים מוספות עלויות של שירותים נלווים. כך למשל, מיפוי של תוואי הצנרת יכול להוסיף כמה עשרות אחוזים למחיר שירות איתור הנזילה, והוא יעניק לנו מידע נוסף על אופי הנזילה ומבנה הצנרת.

 

מחירון איתור נזילות מים כללי

איתור נזילות מים מחיר מ-₪1200
איתור נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
איתור נזילות בגינה מחיר מ-₪1800

 

לאיתור נזילות מים חייגו 055-978-0890 ☎️

איתור נזילות מים עולה החל מ ₪1200.

מצלמה טרמית היא מכשיר שעוזר באיתור נזילות מים, ע"י קבלת סריקה טרמית צבעונית המושפעת מטמפרטורה.

אין לדעת במדויק. איתור הנזילה יכול לארוך כמה דקות או כמה שעות – בהתאם לאופי המבנה, התשתיות, ומיקום הנזילה. בכל מקרה, מחיר איתור נזילות מים אינו מושפע מהזמן הדרוש לאיתור.

בשונה מפעם – כיום אנו משתמשים בציוד מתקדם לאיתור ותיקון נזילות מים, מה שמאפשר נזק מינימלי לתשתיות המבנה.

דילוג לתוכן