איתור נזילות איתור ברור

איתור נזילות מחוץ למבנים

בין השירותים שאנו מציעים ניתן למצוא גם שירות איתור נזילות מחוץ למבנים, וזהו אחד התחומים המורכבים בענף. בין אם מדובר בנזילה שמקורה בכשל איטום, ובין אם מדובר בנזק לצינור תת קרקעי או צינור תשתית – אנו משתמשים במכשור המתקדם ביותר לטובת איתור הנזילות, וזה מאפשר לנו לבצע את העבודה ללא הרס מיותר.

☑️איתור נזילות מחוץ למבנים באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור נזילות מחוץ למבנים
איתור נזילות מחוץ למבנים
תוֹכֶן הָעִניָנִים

סוגים של איתור נזילות מחוץ למבנים

איתור נזילות מחוץ למבנים מציב אתגרים ספציפיים עבור בעלי המקצוע, והוא מתחלק לסוגים רבים. ריכזנו עבורכם מספר סיטואציות שבהן דרוש איתור מסוג זה:

 

חצרות וגינות

חצרות וגינות הן נפוצות במיוחד, והן מאפשרות לנו ליהנות מבילוי באוויר הפתוח בצמוד לבית שלנו. שטחים מרוצפים בגינה או בחצר מועדות לנזילות מסוגים שונים, ולרוב זה יתבטא בשלוליות, יציאת אבקה לבנה מבין המרצפות, נזקים לשכבת הרובה שבין המרצפות ועוד.

 

בריכות בטון

נזילות בבריכות בטון מתבטאות בחשבון מים חריג, התרוקנות של הבריכה, נזק לקירות החיצוניים או הפנימיים של הבריכה, נזילות לאזורים סמוכים ועוד. הזמנת איתור נזילות מחוץ למבנים היא יעילה במצבים אלו, ומומלץ להזמין אותה באופן תקופתי כשמדובר בבריכת שחייה.

 

קירות חיצוניים

קירות חיצוניים של כל מבנה מועדים לנזקי מזג האוויר, ובלאי של מערכת האיטום יביא בסופו של דבר לשחיקתה. אופציה נוספת היא יציאת מים שמקורה בפיצוץ צינור מים פנימי בקיר, ולרוב היא תהיה מסיבית יחסית.

 

צינורות תת קרקעיים

נזילות עקב פיצוץ צינורות מים תת קרקעיים יכולים לגרום נזק רב בצורת הצפות, זיהום מי התהום ועוד. לשם טיפול בבעיה זו יש להזמין בעל מקצוע מוסמך ומנוסה, ותמיד העבודה תתחיל באיתור נזילות מדויק שיעזור לנו להבין את מקור הבעיה.

 

אמצעים לאיתור נזילות מחוץ לבית

כאמור, בימינו קיימים אמצעים רבים לטובת איתור נזילות מחוץ למבנים.

  1. איתור באמצעות בלון
  2. איתור באמצעות גז
  3. סיבים אופטיים
  4. מכשירים אקוסטיים
  5. מצלמות טרמיות

 

איתור נזילות מחוץ למבנים באמצעות מצלמה טרמית

המצלמה הטרמית היא בין הכלים היעילים ביותר לאיתור נזילות, והיא מעניקה לנו תצלום צבעוני המבוסס על הפרשי חום. מכיוון שהמים יוצאים סביבם שינוי טמפרטורה, ניתן להבין היכן קיימת נזילה, ולהיכן הרטיבות הספיקה להתפשט.

 

תיקון נזילות מחוץ למבנים

לאחר שלב האיתור הראשוני, יש לבצע תיקון נזילות מחוץ למבנים. אנו מציעים שירותי תיקון המבוססים על המכשור המתקדם ביותר בענף, על בדיקת תקינות בסוף הטיפול, ועל היכרות מעמיקה עם כל סוגי התיקונים והבעיות.

 

מחיר איתור נזילות מחוץ למבנים

לכל איתור נזילות מחוץ למבנים מחיר שונה, כשהדבר יהיה תלוי במספר פקטורים שיקבעו את הצעת המחיר:

 

ותק בעל המקצוע

כמו בכל תחום אחר, כשאנו מזמינים בעל מקצוע עם ניסיון רב, המחיר יהיה יקר יותר מאשר בעת הזמנת חובבן או מתלמד. בתמורה אנו מבטיחים לעצמנו עבודה איכותית, ראש שקט ולעתים גם אחריות תקופתית על השירות.

 

המכשור

כל אחד מהאמצעים המשמשים לאיתור נזילות מחוץ למבנים כרוך בעלות אחרת, וזאת מכיוון שכל אחד מהם דורש מיומנות אחרת ומביא תוצאות שונות.

 

עונת מתן השירות

כשאנו מזמינים איתור נזילות בעונת החורף, השירות צפוי להיות יקר יותר מאשר בעת עונה אחרת. ממש כמו בכל תחום אחר, הזמנת שירות בעת תקופה עמוסה דורש מאמץ גדול יותר מצד בעל המקצוע, ולכן גם המחיר עולה.

 

מחירון איתור נזילות מחוץ למבנים כללי

איתור נזילות מחוץ למבנים מחיר מ-₪1800
איתור נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
איתור נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

לאיתור נזילות מחוץ למבנים חייגו 055-978-0890 ☎️

קשה להעריך מראש את אורך הבדיקה, אך אין זה משפיע על המחיר.

אנו עושים מאמץ להגיע בהקדם האפשרי, וזה תלוי בעומס העבודה בעונה.

המחיר יתחיל מ- 1800 ₪ וישתנה בהתאם לפרמטרים כאלו ואחרים, נשמח לתת פרטים נוספים בטלפון.

בעלי המקצוע שלנו הם מוסמכים ובעלי ניסיון בתחום, והם משתמשים במכשור המתקדם ביותר בענף.

דילוג לתוכן