איתור נזילות איתור ברור

איתור נזילות מבריכת שחייה

בריכות שחייה הפכו לנחלת הכלל בשנים האחרונות, וגם מי שאינו בוחר בבריכת בטון מפוארת מזמין לעצמו בריכות מסוג פשוט וזול יותר. בריכה מספקת לנו שעות של הנאה, ואטרקציה נהדרת למי שברשותו חצר או גינה. איתור נזילות מבריכת שחייה הוא בין השירותים הפופולאריים שאנו מציעים, ויש לו משמעות כלכלית ובטיחותית גם יחד.

☑️איתור נזילות מבריכת שחייה באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור נזילות מבריכת שחייה
איתור נזילות מבריכת שחייה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

כיצד מזהים נזילה מבריכת השחייה?

מכיוון שבריכת שחייה היא מבנה שמיועד לאגירת מים, לא תמיד נשים לב לסימנים של נזילות פעוטות מתוך הבריכה שלנו. יחד עם זאת, קיימים מספר סימנים שיכולים להעיר את תשומת לבנו לנושא, ולגרום לנו לחפש איתור נזילות מבריכת שחייה:

 

חשבון מים מנופח

במידה ואנו מכירים את טווחי חשבון המים שאנו מקבלים, נוכל להבין מתי קיימת חריגה משמעותית בחשבון המים שלנו. חשבון מים חריג יכול להעיד על נזילה מהבריכה שלנו, וזה הזמן לחפש איתור נזילות מבריכת שחייה.

 

התרוקנות מהירה של הבריכה

במידה ואין לנו מערכת אוטומטית של השלמת נפח המים בבריכה שלנו, ייתכן ונהיה עדים להתרוקנות מהירה יחסית של הבריכה שלנו. במידה ואין מדובר בימים חמים במיוחד, או סיבות אחרות שיכולות לגרום להתרוקנות מואצת, עלינו בהחלט לשקול את האפשרות שקיימת נזילה מבריכת השחייה שלנו.

 

סימני יציאת מים

כשהבריכה שלנו ממוקמת במפלס גבוה יחסית, ייתכן מאוד שנהיה עדים לסימנים של יציאת מים ורטיבות מסביבה. הסימנים יכולים להופיע כקרקע בוצית באזור הבריכה, יציאת מים מהפאנלים או האריחים, רטיבות בקומות שמתחת ועוד.

 

טכנולוגיה של איתור נזילות מבריכת שחייה

בעבר, בעלי מקצוע לעתים נדרשו להרוס חלקים מבריכת הבטון כדי למצוא את מקור הנזילה, ואף לרוקן אותה לחלוטין כדי לבצע את הבדיקות הדרושות. היום המצב הוא שונה, והטכנולוגיה ששולבה בענף איתור הנזילות מאפשרת עבודה הרבה יותר פשוטה. בין האמצעים לאיתור נזילות מבריכת שחייה ניתן למצוא:

  • מצלמות טרמיות
  • מכשירים אקוסטיים
  • סיבים אופטיים
  • איתור באמצעות גז
  • איתור באמצעות בלון

 

כל אחד מהאמצעים הללו מתאים למצבים שונים, והמשותף לכולם הוא שהם מונעים את הצורך בהרס מיותר של בריכת השחייה שלנו. לדוגמה, שימוש במצלמה טרמית מאפשר לבעל המקצוע לאתר נזילות באמצעות תצלום צבעוני, המבוסס על שינוי הטמפרטורה שיוצרים המים סביבם.

 

תיקון נזילות מבריכת שחייה

לאחר שלב האיתור, אנו מציעים גם שירות של תיקון נזילות מבריכת שחייה. התיקון יבוצע באמצעים המתקדמים ביותר שישנם, ויהיה מבוסס על הניסיון הרב של אנשי המקצוע שלנו. צרו עמנו קשר עוד היום לקבלת הפתרון המתאים ביותר עבורכם.

 

מחיר איתור נזילות מבריכת שחייה

כשאנו מדברים על מחירים, לכל איתור נזילות מבריכת שחייה מחיר שונה מעט, והדבר יהיה תלוי במספר פקטורים שיקבעו את הצעת המחיר הסופית:

 

ניסיון בעל המקצוע

הזמנת בעל מקצוע מנוסה תעלה יותר מאשר הזמנת חובבן או מתלמד, ובתמורה אנו מבטיחים לעצמנו עבודה איכותית ולעתים גם אחריות תקופתית.

 

שירותים נלווים

חשוב לזכור שמחיר איתור נזילות מבריכת שחייה מתייחס רק לשירות האיתור עצמו, ובמידה ונבקש תיקונים, מיפוי צנרת ושירותים אחרים, הדבר צפוי להשפיע ישירות על המחיר שנשלם.

 

מכשור נדרש

כאמור, קיימים אמצעים שונים לאיתור נזילות, ובעל המקצוע יידע להשתמש בהם בהתאם לסיטואציה. כל מכשיר דורש מיומנות שונה, וכרוך בעלות שונה עבור בעל המקצוע ולכן גם עבור הלקוח.

 

מחירון איתור נזילות מבריכת שחייה כללי

איתור נזילות מבריכת שחייה מחיר מ-₪1200
איתור נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
איתור נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

לאיתור נזילות מבריכת שחייה חייגו 055-978-0890 ☎️

סימני רטיבות, חשבון מים חריג, התרוקנות מהירה של הבריכה ועוד.

נעשה מאמץ להגיע בהקדם האפשרי, בהתאם לעומס העבודה התקופתי.

מחיר תיקון נזילות בבריכת שחייה מתחיל מ-₪1200 ועשוי להשתנות בהתאם להיקף הבעיה והחומרים הנדרשים.

נזילה בבריכת השחייה גורמת בזבוז מים, וגרוע מכך – עלולה לסכן את יציבות המבנה הסמוך ואת בטיחות הדיירים.

דילוג לתוכן