איתור נזילות איתור ברור

איתור נזילות לפני קניית נכס

חלק מהאנשים מזמינים איתור נזילות באופן תקופתי, אחרים מזמינים אותו עם התעוררות בעיות שונות, ויש כאלו שמזמינים איתור נזילות לפני קניית נכס. כשאנו רוכשים בית או דירה חדשה, מומלץ לבצע את כל הבדיקות הנדרשות כדי לא לקנות "חתול בשק".

☑️איתור נזילות לפני קניית נכס

באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור נזילות לפני קניית נכס
איתור נזילות לפני קניית נכס
תוֹכֶן הָעִניָנִים

מדוע צריך איתור נזילות לפני קניית נכס?

לא תמיד ניתן לזהות נזילות הקיימות במבנה, ולעתים גם מוכר הנכס בעצמו לא יוכל לדעת עליהן. כדי להבטיח שלא נצטרך להוציא כסף רב בתקופה שלאחר רכישת הדירה, מומלץ לבצע בדיקה מקיפה שתכלול גם איתור נזילות סמויות בנכס החדש שלנו. סיבה נוספת שצריך להזכיר היא כמובן – מציאת נזילות שייתכן ומסתירים מאיתנו.

 

אמצעים לאיתור נזילות

הטכנולוגיה הקיימת כיום בתחום איתור הנזילות, מאפשרת ביצוע איתור נזילות לפני קניית נכס בצורה פשוטה יחסית. בעלי המקצוע עושים שימוש באמצעים שונים המאפשרים להם לגלות את מקור והיקף הנזילה, וכל זאת מבלי לקדוח, לפרק, ולהרוס חלקים במבנה. בין האמצעים הללו ניתן למצוא את הבאים:

  • מצלמות טרמיות
  • סיבים אופטיים
  • מכשירים אקוסטיים
  • איתור באמצעות בלון
  • איתור באמצעות גז

 

סימנים לנזילות בנכס

בעוד חלק מהנזילות הן סמויות כאמור, יש גם נזילות שניתן לזהות באמצעות סימנים כאלו ואחרים:

 

סימני עובש

העובש הוא למעשה שם כוללני למשפחת פטריות המתפתחות בתנאי לחות ורטיבות, ונוכחותו מעידה על קיום נזילה או חוסר אוורור. נשימת נבגי העובש עלולה להזיק לבריאות דיירי הבית, ולכן מומלץ לטפל בו בהקדם האפשרי. את העובש ניתן לזהות באמצעות כתמים שחורים וירוקים המופיעים על הקירות והתקרה, או ע"י ריחות של טחב בנכס.

 

חשבון מים חריג

חשבון מים גבוה יחסית לחשבונות המים הקודמים, או חשבון גבוה בעת שהדירה אינה בשימוש – יכולים להעיד על נזילה כלשהי בצנרת הנכס. איתור נזילות לפני קניית נכס יוכל למנוע מאיתנו הוצאות מיותרות, ולחשוף את הבעיות הקיימות בדירה במידה וישנן.

 

בועות בקיר

בעת שהרטיבות כבר נמצאת מאחורי שכבת הצבע, נוכל לעתים לראות מעין בועות קטנות הנוצרות עקב הצטברות המים. זהו סימן המאותת לנו שכדאי להזמין איתור נזילות לפני קניית נכס, כדי לאתר את מקור הרטיבות ולטפל בו.

 

תיקון נזילות לפני קניית נכס

בין שירותינו אנו מציעים גם תיקון נזילות לפני קניית נכס, המבוצע באופן נקודתי לאחר שביצענו איתור מדויק. התיקון מתבצע באמצעות המכשור המתקדם ביותר, עם החומרים המתאימים ביותר לאופי הבעיה, וכולל גם בדיקת תקינות לווידוא פתרון הבעיה.

 

מחיר איתור נזילות לפני קניית נכס

לכל איתור נזילות לפני קניית נכס מחיר שונה, והדבר יהיה תלוי במספר פקטורים שירכיבו את הצעת המחיר שתקבלו מבעל המקצוע:

 

עונות עמוסות

הזמנת שירות איתור נזילות מכל סוג, יהיה יקר יותר כשנזמין אותו בעונת החורף. עונה זו נחשבת עמוסה במיוחד בקרב מאתרי הנזילות, ולכן המחיר יהיה בהתאם.

 

שנות הניסיון של המומחה

הזמנת בעל מקצוע עם שנות ניסיון רבות, תהיה יקרה יותר מאשר הזמנת חובבן או מתלמד בתחום. בהתאם, אנו צפויים לקבל עבודה איכותית, ראש שקט לתקופה הקרובה, ולעתים נקבל גם אחריות תקופתית על העבודה.

 

המכשור הדרוש

כפי שכבר נכתב כאן, ישנם אמצעים מגוונים המשמשים את בעלי המקצוע בתחום איתור הנזילות. מחיר איתור נזילות לפני קניית נכס, יהיה מושפע גם מסוג המכשור שבו ישתמש בעל המקצוע.

 

מחירון איתור נזילות לפני קניית נכס כללי

איתור נזילות לפני קניית נכס מחיר מ-₪1200
איתור נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
איתור נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

לאיתור נזילות לפני קניית נכס חייגו 055-978-0890 ☎️

כדי למנוע הוצאות כלכליות בעתיד, וכדי לוודא את תקינות הנכס.

יש נזילות סמויות שלא ניתן לראות, ויש כאלה שניתן לזהות באמצעות הסימנים המוזכרים במאמר.

נגיע אליכם בהקדם האפשרי.

החל מ-₪1200 ובהתאם להיקף הבעיה.

דילוג לתוכן