איתור נזילות איתור ברור

איתור נזילות בקירות

איתור נזילות בקירות הוא בין השירותים הפופולאריים שאנו מציעים, והוא מתחלק לתתי תחומים רבים. ייתכן ומדובר בנזילות בקירות חיצוניים, פנימיים, או כאלו העשויים גבס ודורשים טיפול מעט שונה.

☑️איתור נזילות בקירות באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור נזילות בקירות
איתור נזילות בקירות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

כיצד מבצעים איתור נזילות בקירות?

בימינו, קיימים אמצעים מתקדמים בענף איתור הנזילות, והדבר מאפשר לנו למצוא את מקור הבעיה מבלי לגרום הרס מיותר למבנה. בין האמצעים הפופולאריים לאיתור נזילות בקירות, ניתן למצוא את הבאים:

  • איתור באמצעות גז
  • איתור באמצעות בלון
  • סיבים אופטיים
  • מצלמות טרמיות
  • מכשירים אקוסטיים

 

מצלמה טרמית לאיתור נזילות בקירות

השימוש במצלמה הטרמית שינה את פני ענף איתור הנזילות בצורה משמעותית. המצלמה הטרמית מאפשרת למומחה "לראות" את הנזילה דרך הקירות, באמצעות צילום המבוסס על שינוי טמפרטורות. מכיוון שהמים יוצרים שינוי טמפרטורה באזורים שאליהם הם חודרים, ניתן להבין היכן קיימת נזילה, וזאת מבלי לגרום הרס למבנה כלל.

 

סימנים לנזילות בקיר שלנו

נזילות יכולות להתעורר בכל אחד מקירות המבנה שלנו, ומקורן יכול להיות במי הגשמים או בפיצוץ של אחד מצינורות התשתית במבנה. ישנם מספר סימנים שיכולים לעזור לנו להבין שקיימת אצלנו נזילה:

 

"זיעה" ובועות בצבע

לעתים אנו עדים לטיפות מים הזולגות על קירות המבנה הפנימיים, ומזכירות מעט "זיעה". סימן נוסף הוא בועיות קטנות המופיעות מאחורי שכבת הצבע שלנו, ומסמלות שרטיבות מצטברת שם. שני הסימנים האלו מעידים שהגיע הזמן להזמין איתור נזילות בקירות, כדי למצוא את מקור הרטיבות בקיר שלנו.

 

סימני עובש

העובש הוא שם כולל למשפחת פטריות המתפתחות בתנאי לחות, והוא לרוב מופיע ככתמים שחורים וירוקים על קירות הבית שלנו. הופעת עובש משמעותה שיש רטיבות בקיר, או שהוא אינו מאוורר מספיק – למשל בחדר האמבטיה שלנו. חשוב לוודא את מקור העובש בהקדם, מכיוון שנשימת נבגי הפטריות אינה מומלצת ומזיקה לבריאותנו.

 

טפטופים, נזילות והצפות

כשהנזילה כבר בשלב מתקדם, נחווה טפטופים ופריצת מים מהקיר. יציאת המים מקיר המבנה יכולה להיגרם עקב פגם באחד מצינורות התשתית, או עקב חדירת מי גשמים דרך מעטפת האיטום. בשלב זה יש להזמין בדחיפות איתור נזילות בקירות, כדי למצוא את מקור הבעיה ולפתור אותה בצורה היעילה והמהירה ביותר.

 

תיקון נזילות בקירות

לאחר שלב האיתור, אנו מציעים גם שירות של תיקון נזילות בקירות, המתאפשר לביצוע בצורה יעילה ונקודתית. איתור מדויק של מקור הבעיה, מאפשר לנו לפתור אותה בצורה הטובה ביותר, ומבלי לגרום הרס והוצאות מיותרות עבורכם.

 

מחיר איתור נזילות בקירות

כשאנו מדברים על הפן הכלכלי, לכל איתור נזילות בקירות מחיר מעט שונה, והדבר יהיה מושפע מפרמטרים המרכיבים את הצעת המחיר. מה ישפיע על קביעת המחיר עבור השירות?

 

עונת השירות

הזמנת איתור נזילות בקירות בעונת החורף היא יקרה יותר, מכיוון שזו נחשבת לעונה העמוסה ביותר עבור בעלי המקצוע בתחום.

 

ניסיונו של המומחה

כשאנו מזמינים מומחה בעל ניסיון רב יחסית, אנו מבטיחים לעצמנו עבודה איכותית, ראש שקט ואחריות תקופתית. לכן, המחיר שייגבה בעל מקצוע מנוסה, יהיה גבוה יותר מאשר המחיר שייגבה חובבן או מתלמד בתחום.

 

שירותים נוספים

זכרו שכשאתם מזמינים איור נזילות בקירות, הצעת המחיר מתייחסת לשירות זה בלבד. במידה ותדרשו שירותים נוספים כמו מיפוי צנרת או תיקונים, הדבר ישפיע על הצעת המחיר בהתאם.

 

מכשירים וציוד

כל אמצעי לאיתור נזילות כרוך במחיר מעט שונה, וזה קשור לעלות רכישת המכשיר, המיומנות הדרושה לתפעולו ועוד.

 

מחירון איתור נזילות בקירות כללי

איתור נזילות בקירות מחיר מ-₪1200
איתור נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
איתור נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

לאיתור נזילות בקירות חייגו 055-978-0890 ☎️

המחיר יושפע מהפרמטרים המופיעים במאמר, נשמח להעניק הצעת מחיר מדויקת עם הפנייה אלינו.

קשה להעריך מראש כמה זמן תיקח הבדיקה, איך אין זה משפיע על הצעת המחיר שתקבלו מראש.

נגיע בהקדם האפשרי בהתחשב בעומס העבודה.

עובש, נזילות וטפטופים, הצפות ועוד.

דילוג לתוכן