איתור נזילות איתור ברור

איתור נזילות בקו ביוב

נזילות בקווי ביוב הן נפוצות בכל ימות השנה, והן מתאפיינות בריחות לא נעימים, נזק לתשתית המבנה, ובעיות נוספות. בעוד בעבר, לעתים היינו נדרשים לפרק חלקים נרחבים במבנה במטרה למצוא את הנזילה, היום המצב הוא הרבה יותר פשוט. אמצעים טכנולוגיים שונים מאפשרים איתור נזילות בקו ביוב באופן מדויק ונוח, וכך ניתן לבחור את הפתרון המתאים ביותר לבעיה.

☑️איתור נזילות בקו ביוב באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור נזילות בקו ביוב
איתור נזילות בקו ביוב
תוֹכֶן הָעִניָנִים

כיצד נזהה שקיימת נזילה בקו הביוב שלנו?

נזילות מקווי ביוב יכולות להיות סמויות, אך במקרים רבים קיימים סימנים כאלו ואחרים שיכולים להעיד על נוכחות הנזילה. אילו סימנים יאותתו לנו שהגיע הזמן להזמין איתור נזילות בקו ביוב?

 

ריחות בלתי נעימים

מכיוון שתוכן הביוב הוא בעל ריח חזק ואופייני, פעמים רבות אנו יכולים להבין שקיימת נזילה רק באמצעות חוש הריח שלנו. לעתים ריחות של ביוב עולים מתוך המקלחת, האסלה, הכיור, ומקומות נוספים במבנה שלנו. ריחות בלתי נעימים יכולים להעיד על נזילה בקו הביוב או על סתימה, ומומלץ להזמין איש מקצוע שיבצע בדיקה מקיפה.

 

הצפות מי ביוב

הצפות של מי ביוב הן בין החוויות הכי בלתי נעימות שקיימות, ויש לטפל בהן בצורה המהירה ביותר כדי למנוע "הידבקות" של הריח לקירות המבנה המוצף.

הצפה של מי ביוב היא נפוצה יותר במבנים הנמצאים מתחת לקרקע כמו מקלטים ומרתפים, אך יכולה להתרחש גם בדירות המצויות מעל מפלס הקרקע. איתור נזילות בקו ביוב יעזור לנו להבין מהיכן הגיעה ההצפה, ובעל המקצוע יוכל להציע לנו את הפתרון ההולם ביותר.

 

אמצעים של איתור נזילות בקו ביוב

בעוד בעבר בעלי מקצוע נאלצו לפרק, לקדוח ולהרוס על מנת למצוא את מקור הנזילה, היום העבודה היא הרבה פחות סיזיפית. אמצעים משוכללים ששולבו בתחום איתור הנזילות, מאפשרים לבעלי המקצוע למצוא את מקור הבעיה בקלות ובפשטות, וכל זאת מבלי להניף אפילו כלי עבודה אחד. בין האמצעים לאיתור נזילות בקו ביוב נוכל למצוא:

  1. מצלמה טרמית
  2. מכשירים אקוסטיים
  3. סיבים אופטיים
  4. איתור באמצעות בלון
  5. איתור באמצעות גז

 

איתור נזילות בקו ביוב באמצעות מצלמה טרמית

המצלמה הטרמית היא בין הכלים הפופולאריים לאיתור נזילות, והיא מאפשרת לנו "לראות" את הנזילה באמצעות תצלום צבעוני המבוסס על הבדלי טמפרטורות. מכיוון שהמים יוצרים הפרשי חום בסביבתם, ניתן להבין היכן מקור הנזילה, ומהי הדרך הטובה ביותר לטפל בה.

 

תיקון נזילות בקו ביוב

בין שירותינו אנו מציעים גם תיקון נזילות בקו ביוב, והוא יתומחר בצורה שונה מאשר מחיר איתור נזילות בקו ביוב. התיקון שאנו מציעים מתבצע באמצעות המכשור המתקדם ביותר, וכולל בדיקת תקינות המוודאת שהבעיה אכן נפתרה ולא צפויה לחזור על עצמה.

 

מחיר איתור נזילות בקו ביוב

לכל איתור נזילות בקו ביוב מחיר שונה, וזאת מכיוון שישנם מספר פרמטרים המשפיעים על הצעת המחיר שתקבלו:

 

העונה בשנה

מחיר איתור נזילות בקו ביוב יושפע גם מהעונה שבה תזמינו את השירות, ואם תזמינו אותו בימי החורף כנראה שתשלמו קצת יותר.הסיבה לכך היא, שעונת החורף נחשבת לעמוסה במיוחד בקרב מאתרי הנזילות.

 

ותק המומחה

הזמנת בעל מקצוע מנוסה תעלה יותר מאשר הזמנת מתלמד או חובבן, ובהתאם אנו צפויים לקבל עבודה איכותית יותר, ולעתים גם אחריות תקופתית על העבודה שהוא מבצע.

 

האמצעי לאיתור

המחיר יושפע גם מסוג המכשיר שבו ישתמש בעל המקצוע לצורך איתור נזילות בקו ביוב.

 

מחירון איתור נזילות בקו ביוב כללי

איתור נזילות בקו ביוב מחיר מ-₪1200
איתור נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
איתור נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

לאיתור נזילות בקו ביוב חייגו 055-978-0890 ☎️

המחיר יתחיל מ-₪1200 ועשוי להשתנות בהתאם לפרמטרים כמו היקף הבעיה והחומרים הדרושים.

ריחות לא נעימים, הצפות של תוכן הביוב, ועוד.

אנו עושים מאמץ להגיע בהקדם האפשרי, בהתאם לעומס העבודה בתקופה.

קשה להעריך מראש כמה זמן ייקח האיתור, אך אין זה משפיע על הצעת המחיר ההתחלתית שאנו נותנים.

דילוג לתוכן