איתור נזילות איתור ברור

איתור נזילות במרתפים

בעיקר עם בואם של ימי החורף אך גם בשאר ימות השנה- תופעת הנזילות היא בין הנפוצות בכל סוגי המבנים. ישנם סוגים רבים של מבנים, כשחלקם הם יותר "מועדים לפורענות" מבחינת היארעות נזילות מסיבות של גשם או נזקים בצנרת התשתית. איתור נזילות במרתפים נחשב לשירות פופולארי, ויש מספר סימנים המעידים על כך שהגיע הזמן להשתמש בו.
במאמר הבא סיכמנו עבורכם מידע חיוני לגבי נזילות במרתפים, ובאפשרותכם ליצור עמנו קשר לקבלת מידע ולהזמנת השירות.

☑️איתור נזילות במרתפים באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור נזילות במרתפים
איתור נזילות במרתפים
תוֹכֶן הָעִניָנִים

התפתחות טכנולוגית בתחום איתר נזילות במרתפים

בימים עברו, אין זה היה כה פשוט לאתר נזילות במרתפים ובכלל, אך במרוצת השנים הטכנולוגיה שיפרה משמעותית גם את התחום הזה. בעוד בעבר, בעלי מקצוע נאלצו לעתים לפרק חלקים במבנה במטרה לאתר את מקור הנזילה, הרי שהיום מדובר בתהליך הרבה יותר פשוט. לרשותנו עומדים אמצעים מתקדמים לאיתור נזילות במרתפים, וביניהם תוכלו למצוא:

  • מצלמות טרמיות לאיתור נזילות
  • איתור באמצעות בלון
  • מכשירים אקוסטיים לאיתור נזילות
  • איתור באמצעות גז
  • סיבים אופטיים לאיתור נזילות

 

איתור נזילות במרתפים באמצעות מצלמה טרמית

המצלמה הטרמית שינתה רבות את ענף איתור הנזילות, והיא מאפשרת לבעל המקצוע לקבל תמונה צבעונית המבוססת על טמפרטורות. מכיוון שהמים יוצרים שינוי טמפרטורה באופן שיטתי, אנו יכולים להבין מהו מקור הנזילה ולהיכן היא התפשטה. איתור נקודתי שכזה, מאפשר לבצע תיקון נקודתי של הנזילה, ומונע פירוק והרס מיותר של המרתף.

 

תיקון נזילות במרתפים

בין שירותינו אנו מציעים גם תיקון נזילות במרתפים, המבוצע באמצעים הטכנולוגיים החדישים ביותר. לאחר שאיתרנו את מקור הנזילה, נוכל להציע לכם את הפתרון הטוב ביותר עבורה – שיאפשר לכם חיסכון כלכלי משמעותי וראש שקט בעתיד.

 

סימנים לנזילות במרתפים

כיצד נדע שהגיע הזמן להזמין איתור נזילות במרתפים? ובכן, חלק מהסימנים הם ברורים, ואחרים יכולים להיות פחות ברורים. ריכזנו עבורכם את הסימנים הנפוצים ביותר לנזילות במרתפים:

 

סימני עובש

את כתמי העובש כולנו מכירים, ולעתים מדובר בריחות של עובש אפילו עוד לפני שאנו רואים כתמים. העובש אינו בריא לנשימה, ומומלץ לטפל בו בהקדם האפשרי. פעמים רבות, עובש מעיד על נזילה במרתף שלנו, והזמנת מומחה תוכל לעזור לנו להבין את מקור הבעיה המדויק.

 

בועות בצבע

סימן נוסף הוא בועות המצטברות מאחורי שכבת הצבע, ומעידות על כך שרטיבות הצטברה שם. הדבר אומר שבקרוב הרטיבות תחדור אל תוך המרתף, ומומלץ לנו לטפל בה כבר בשלב הזה.

 

טפטופים והצפות

כשהנזילה נמצאת בשלב מתקדם, סביר להניח שנתחיל לחוות תופעות כגון טפטופים, נזילות, והצפות במרתף שלנו. בשלב זה יש להזמין איתור נזילות במרתפים באופן דחוף, ולפתור את הבעיה לפני שהיא תתפשט ותחמיר!

 

מחיר איתור נזילות במרתפים

לכל איתור נזילות במרתפים מחיר שונה, וזה תלוי במספר פרמטרים שבהם משתמשים בעלי המקצוע על מנת לקבוע את המחיר. מהם הפרמטרים המשמשים לקביעת מחיר איתור נזילות במרתפים?

 

המכשור הדרוש

יש מגוון אמצעים לאיתור נזילות במרתפים, וכל אחד מהם יהיה כרוך בעלות אחרת עבורכם. הסיבה לכך היא המיומנות הדרושה להפעלת המכשיר, עלות הרכישה והתפעול שלו, ועוד.

 

עונת השנה

המחיר מושפע גם מרמת עומס העבודה על בעלי המקצוע בתחום, ולכן עונת תחילת החורף היא לרוב יקרה יותר מעונות אחרות.

 

ניסיון ו-ותק

כשאנו מזמינים מומחה בעל ניסיון לאיתור נזילות במרתפים, סביר להניח שהמחיר שהוא ייגבה יהיה מעט יקר יותר. יחד עם זאת, הדבר מבטיח לנו עבודה איכותית, ראש שקט ולעתים גם אחריות תקופתית.

 

שירותים נוספים

חשוב לזכור שמחיר איתור נזילות במרתפים מתייחס לאיתור עצמו, במידה ותדרשו שירותים נוספים כמו תיקונים או מיפוי צנרת – המחיר צפוי לעלות.

 

מחירון איתור נזילות במרתפים כללי

איתור נזילות במרתפים מחיר מ-₪1800
איתור נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
איתור נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

לאיתור נזילות במרתפים חייגו 055-978-0890 ☎️

החל מ-1800 ₪, ומשתנה בהתאם לפרמטרים.

בהקדם האפשרי בהתחשב בעומס.

בעלי מקצוע מוסמכים ומנוסים בתחום.

ניתן להזמין אותנו באופן תקופתי, או בעת התעוררות הסימנים המופיעים במאמר.

דילוג לתוכן