איתור נזילות איתור ברור

איתור נזילות במקלחת

המקלחת שלנו היא בין החדרים המאתגרים מבחינת איטום ורטיבות, ואחת הסיבות לכך היא שלא תמיד ניתן לזהות רטיבות בחדר שהוא רטוב מטבעו. איתור נזילות במקלחת הוא בין השירותים הפופולאריים שאנו מציעים, ואנו מבטיחים שירות איכותי ומקצועי לכל לקוחותינו.

☑️איתור נזילות במקלחת באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור נזילות במקלחת
איתור נזילות במקלחת
תוֹכֶן הָעִניָנִים

סימנים לנזילות במקלחת

כאמור, לא תמיד ניתן לזהות נזילות המתרחשות בחדר המקלחת שלנו, מכיוון שהוא חדר המתאפיין ברטיבות חלק ניכר מהיממה. יחד עם זאת, אם אנו מספיק ערניים בהחלט ייתכן שנוכל לזהות את הסימנים הבאים:

 

כתמי עובש

עובש בחדר המקלחת יכול להעיד על חוסר אוורור, אך גם יכול לספר לנו שכדאי להזמין איתור נזילות במקלחת. העובש הוא למעשה שם כולל למשפחת פטריות המתפתחות בתנאי לחות, ונוכחותן אינה בריאה לדיירי הבית. העובש יופיע בצורת כתמים שחורים או ירוקים על קירות או תקרת המקלחת, וניתן להסיר אותו עם אקונומיקה. במידה והעובש חוזר, ייתכן ומדובר בנזילה או רטיבות המגיעה מבחוץ.

 

בועות בצבע

כשאנו מוצאים מעין בועות מאחורי שכבת הצבע של הקירות או תקרת המקלחת שלנו, הדבר מעיד על קיום רטיבות שחדרה מבחוץ, וממתינה מאחורי קירות המקלחת שלנו. בשלב הזה כדאי להזמין איתור נזילות במקלחת, מכיוון שבשלב הבא המים יתחילו לחדור אל תוך המבנה.

 

טפטופים, נזילות או הצפות

כשהנזילות מתפתחות ומחמירות, ייתכן ונחווה תופעות כמו נזילות, טפטופים והצפות בחדר המקלחת שלנו.הזמנת איתור נזילות במקלחת יעזור לנו להבין את מקור הבעיה, וכך נוכל לפתור אותה בצורה המקצועית והמדויקת ביותר.

 

טכנולוגיה של איתור נזילות במקלחת

בשונה מפעם, כיום באפשרותנו לבצע איתור נזילות במקלחת בצורה הרבה יותר פשוטה. הטכנולוגיה שנכנסה לתחום איתור הנזילות, מאפשרת איתור מדויק וללא הרס של חלקים במבנה. בין האמצעים המשמשים לאיתור נזילות נוכל למצוא:

  • מצלמות טרמיות לאיתור נזילות
  • סיבים אופטיים לאיתור נזקי צנרת
  • איתור נזילות באמצעות בלון
  • איתור נזילות באמצעות גז
  • מכשיר אקוסטי לאיתור נזילות

 

איתור נזילות במקלחת עם מצלמה טרמית

המצלמה הטרמית מאפשרת לנו לקבל תצלום צבעוני המבוסס על הבדלי טמפרטורה. מכיוון שהמים משרים הבדלי חום בסביבתם, באפשרותנו להבין את מקור הנזילה ולראות להיכן היא התפשטה. כל זה מבוצע מבלי לקדוח, לפרק או להרוס.

 

מחיר איתור נזילות במקלחת

לכל איתור נזילות במקלחת מחיר שונה, והדבר יהיה תלוי במספר גורמים שמשתנים בהתאם לסיטואציה:

 

ותק בעל המקצוע

מחיר איתור נזילות במקלחת יושפע גם מניסיונו של בעל המקצוע, וכשאנו מזמינים מומחה מנוסה אנו צפויים לשלם קצת יותר. יחד עם זאת, הזמנת מתלמד או חובבן עלולה להעניק לנו עבודה ברמה נמוכה, בעוד הזמנת בעל מקצוע מנוסה לעתים תאפשר לנו גם אחריות תקופתית על העבודה.

 

עונת השירות

כמו בכל תחום אחר, יש עונות עמוסות יותר ופחות, והדבר משפיע גם על המחיר. בתחום איתור הנזילות, העונה העמוסה היא עונת תחילת החורף, ובה השירות צפוי להיות יקר יותר.

 

תיקונים ושירותים נוספים

בין שירותינו אנו מציעים גם תיקון נזילות במקלחת, והשירות יתומחר בנפרד מאשר איתור הנזילה. באותו אופן, כל שירות נלווה אחר שהלקוח ידרוש, צפוי להשפיע על המחיר הסופי.

 

המכשור שבו נשתמש

קיימים אמצעים רבים לאיתור נזילות, וכל אחד מהם כרוך בעלות מעט שונה. מה שמשפיע על המחיר הוא עלותו ההתחלתית של המכשיר, המיומנות הנדרשת להפעלתו, ופרמטרים נוספים.

 

מחירון איתור נזילות במקלחת כללי

איתור נזילות במקלחת מחיר מ-₪1200
איתור נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
איתור נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

לאיתור נזילות במקלחת חייגו 055-978-0890 ☎️

ניתן להזמין בעל מקצוע שיבצע בדיקה תקופתית, או להיתקל בסימנים המופיעים במאמר.

המחיר יתחיל מ-₪1200, וצפוי להשתנות בהתאם לפרמטרים שונים. נשמח להעניק הצעה מדויקת עם הבנת הבעיה.

אנו עושים מאמץ להגיע אל לקוחותינו בהקדם, בהתאם לעומס העבודה בתקופת הזמנת השירות.

אנו עובדים עם אמצעים טכנולוגיים מתקדמים לאיתור נזילות, המאפשרים לנו לעבוד מבלי לגרום הרס למבנה.

דילוג לתוכן