איתור נזילות איתור ברור

איתור נזילות במוסדות

עם בוא ימי החורף הגשומים אך גם בשאר עונות השנה – איתור נזילות הוא בין השירותים הפופולאריים ביותר.בעוד חלק מהנזילות הן סמויות וקשות לאיתור, אחרות נוצרות עקב סיבות ברורות כמו כשל באיטום הגג למשל. איתור נזילות במוסדות שונים דוגמת בתי ספר, בנייני עירייה, מתנ"סים ואולמות ספורט, דורש מיומנות גבוהה וניסיון בתחום איתור הנזילות.
במידה ואתם מחפשים מומחה לאיתור נזילות במוסד שלכם, אל תהססו ליצור עמנו קשר עוד היום.

☑️איתור נזילות במוסדות באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור נזילות במוסדות
איתור נזילות במוסדות
תוֹכֶן הָעִניָנִים

כיצד נראית נזילה?

כאמור, לא תמיד נוכל לאתר את מקור הנזילה בכוחות עצמנו, וקיימות נזילות סמויות וקשות לאיתור. יחד עם זאת, קיימים מספר סימנים מוכרים המעידים על קיום נזילה במוסד שלנו:

 

סימני עובש

העובש הוא למעשה מושבות פטריות המתפתחות בתנאי לחות ורטיבות, והוא יופיע על קירות ותקרות המוסד בצורת כתמים שחורים וירוקים. לעתים ביכולתנו להריח את ריח הטחב, עוד לפני שאנו רואים את הכתמים הללו בעיניים. נשימת נבגי הפטריות עלולה להזיק לבריאותנו, ולכן מומלץ לטפל בו בהקדם האפשרי. הזמנת איתור נזילות במוסדות המבוצע באופן מקצועי, תוכל לעזור לנו למצוא את מקור הבעיה.

 

חשבון מים חריג

חשבון המים בכל מוסד לא נוטה להשתנות בצורה חריגה, ולרוב משלמי החשבון מכירים את הטווחים שבהם הוא נע. חריגה בחשבון המים אמורה להדליק אצלנו "נורה אדומה", ולבשר לנו שאולי קיימת נזילה במקום כלשהו, גם אם איננו רואים אותה.

 

הצפות וטפטופים

נזילות המתרחשות בצורה גלויה, לרוב מתבטאות בצורת טפטופים, הצפות, וחדירת מים אל המוסד בצורות שונות. איתור נזילות במוסדות הוא נחוץ כדי למצוא את מקור הבעיה, וכך להעניק לה את הפתרון המתאים והמדויק ביותר.

 

אמצעים לאיתור נזילות במוסדות

בעבר, בעלי מקצוע נדרשו לעתים להרוס חלקים במוסד במטרה למצוא את מקור הנזילה, אך היום המצב הוא אחר בתכלית. ציוד משוכלל שנכנס לתחום איתור הנזילות, מאפשר לנו לבצע איתור מדויק ושאינו מצריך הרס מיותר במבנה. בין האמצעים הללו ניתן למצוא את הבאים:

  1. סיבים אופטיים
  2. מצלמות טרמיות
  3. מכשירים אקוסטיים
  4. איתור באמצעות גז
  5. איתור באמצעות בלון

 

איתור נזילות במוסדות באמצעות מצלמה טרמית

השימוש במצלמה הטרמית, ידוע כיעיל במיוחד כשאנו מדברים על ענף איתור הנזילות. המצלמה מפיקה תצלום צבעוני המבוסס על טמפרטורות, וכך ניתן להבין היכן נמצאים מים ומהיכן הם מגיעים, וכל זאת מבלי לגרום שום הרס במבנה. הצילום הטרמי מבוסס על העובדה, שמים גורמים לשינוי טמפרטורה במקומות שאליהם הם חודרים.

 

תיקון נזילות במוסדות

בין שירותינו אנו מציעים גם תיקון נזילות במוסדות, ואותו ניתן לבצע באופן מדויק לאחר שביצענו איתור נזילות יעיל. במהלך התיקון נשתמש בחומרים המתאימים ביותר לפתרון הבעיה, ולאחר התיקון נבצע בדיקת תקינות כדי לוודא שהיא לא תחזור על עצמה.

 

מחיר איתור נזילות במוסדות

לכל איתור נזילות במוסדות מחיר מעט שונה, מכיוון שישנם פרמטרים ומשתנים שבאמצעותם נקבעת הצעת המחיר. מהם הפרמטרים שיקבעו את מחיר איתור נזילות במוסדות?

 

ניסיון בעל המקצוע

במידה ונזמין איש מקצוע מנוסה לאיתור הנזילות, אנו צפויים לשלם יותר מאשר אם נזמין חובבן או מתלמד. המחיר המעט גבוה יותר יבטיח לנו עבודה איכותית, ולעתים גם אחריות תקופתית על העבודה.

 

זמן השירות

עונת החורף היא עמוסה יותר בתחום איתור הנזילות, ובה אנו צפויים לשלם קצת יותר על השירות.

 

המכשור הנדרש

גם סוג המכשיר הנדרש לאיתור ישפיע על מחיר איתור נזילות במוסדות, מכיוון שכל אמצעי דורש מיומנות אחרת וכרוך בעלויות אחרות.

 

מחירון איתור נזילות במוסדות כללי

איתור נזילות במוסדות מחיר מ-₪1800
איתור נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
איתור נזילות בגינה מחיר מ-₪1800

 

לאיתור נזילות במוסדות חייגו 055-978-0890 ☎️

קשה להעריך את משך זמן הבדיקה, אך אין היא משפיעה על הצעת המחיר שתקבלו.

נעשה מאמץ להגיע בהקדם האפשרי, בהתאם לעומס העבודה.

הדבר תלוי בסוג הנזילה, בתנאי השטח, ובמכשור העומד לרשות בעל המקצוע.

ניתן להבין שקיימת נזילה בעת שחווים כתמי וריחות עובש, הצפות, טפטופים, ריחות של ביוב ועוד.

דילוג לתוכן