איתור נזילות איתור ברור

איתור נזילות בחצר הבית

איתור נזילות בחצר הבית הוא בין השירותים הפופולאריים בשנים האחרונות, ובמיוחד עקב כך שאנשים רבים נוהגים לרצף את החצר או את הגינה שלהם. שטחים מרוצפים יכולים להוות מקור לנזילות, וכך גם קירות של מבנים הגובלים בחצר. כיום, איתור נזילות בחצר מתבצע באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, ומאפשר לבעלי המקצוע להימנע מהרס מיותר של התשתיות.

☑️איתור נזילות בחצר הבית באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור נזילות בחצר הבית
איתור נזילות בחצר הבית
תוֹכֶן הָעִניָנִים

כיצד מתבטאת נזילה בחצר הבית?

בעוד חלק מהאנשים מעדיפים להזמין איתור נזילות תקופתי ללא קשר לסימנים, אחרים ממתינים להופעת עדויות לנזילה שכבר התפתחה. מהם הסימנים שיכולים להעיד על נזילה בחצר הבית שלנו?

 

מים או אבקה לבנה באזורים מרוצפים

יציאת אבקה לבנה מבין מרצפות החצר, מעידה על מאגר מים שהצטבר תחתן. בעת שהמים מתייבשים ומתאדים, המינרלים שנמצאים בהם עולים מבין המרצפות בצורת אבקה לבנה. יציאת מים מבין המרצפות גם היא יכולה להעיד על בעיה של נזילות, ולרוב יהיה מדובר בפיצוץ של צינור מים תת קרקעי.

 

נזילות מקיר חיצוני

רוב החצרות צמודות למבנה מסוים, ולכן גובלות עם קירותיו החיצוניים. בעיית איטום באחד מהקירות החיצוניים הללו, או פיצוץ של אחד מצינורות התשתית הממוקמים בתוכם – עלולה להביא לפריצת מים מתוך הקיר החיצוני.
במצב כזה מומלץ לסגור את ברז המים הראשי במבנה, ולהזמין בדחיפות איתור נזילות בחצר הבית.

 

נזילות מהבריכה

רבים מבין האנשים שברשותם חצר, נוהגים לבנות בה בריכת שחייה. בריכת שחייה מהווה אטרקציה של ממש, אך היא גם עשויה להוות מקור לנזילות. נזילה מבריכת שחייה לרוב תתבטא, בהתרוקנות מהירה מדי של הבריכה, חשבון מים גבוה מהרגיל, קרקע בוצית בסביבות הבריכה, ועוד.

 

מכשירים לאיתור נזילות בחצר הבית

הטכנולוגיה שינתה רבות את תחום איתור הנזילות, וכיום בעלי המקצוע משתמשים באמצעים משוכללים המאפשרים להם לבצע איתור נזילות בחצר הבית ללא הרס. בין האמצעים הללו נוכל למצוא את הבאים:

  • מצלמות טרמיות
  • מכשירים אקוסטיים
  • סיבים אופטיים
  • איתור באמצעות בלון
  • איתור באמצעות גז

 

תיקון נזילות בחצר הבית

לאחר ביצוע של איתור נזילות מדויק, אנו מציעים גם שירותי תיקון נזילות בחצר הבית, המתבצעים באמצעים המתקדמים ביותר בתחום. כיום, תיקון נזילות יכול להתבצע ללא יצירת הרס בחצר, למשל באמצעות סיבים אופטיים מיוחדים המצוידים במצלמה ורובוט המסוגל לבצע איטום פנימי של צינורות. בעל מקצוע מנוסה בתחום יידע להציע לכם את הפתרון הטוב ביותר לנזילה שלכם!

 

מחיר איתור נזילות בחצר הבית

כשאנו מזמינים בעל מקצוע למתן שירות, לכל איתור נזילות בחצר הבית מחיר מעט שונה. הצעת המחיר שנקבל תהיה תלויה בין השאר, גם בפרמטרים הבאים:

 

ניסיון המומחה

הזמנת בעל מקצוע עם ניסיון רב, צפוי לעלות יותר מאשר הזמנת מתלמד או חובבן. בתמורה אנו צפויים ליהנות מראש שקט בתקופה הקרובה, עבודה איכותית ומקצועית, ולעתים גם אחריות תקופתית על העבודה.

 

תקופת הזמנת השירות

כמו בכל תחום, גם בענף איתור הנזילות יש עונות עמוסות יותר ופחות. העונה העמוסה היא לרוב ימי תחילת החורף, ובמידה ונזמין איתור נזילות בחצר הבית בעונה זו, כנראה שנשלם קצת יותר.

 

הכלי המשמש לאיתור

מכיוון שכל אמצעי דורש מיומנות אחרת, מעניק תוצאה אחרת וכרוך בעלות שונה, גם סוג המכשיר שבו ישתמש בעל המקצוע – צפוי להשפיע על הצעת המחיר שתקבלו.

 

שירותים נלווים

במידה וקיבלתם הצעת מחיר איתור נזילות בחצר הבית, זכרו שהיא מתייחסת רק לשירות האיתור. במידה ותידרשו שירותי תיקון למשל, הדבר יגרור תוספת עלות.

מחירון איתור נזילות בחצר הבית כללי

איתור נזילות בחצר הבית מחיר מ-₪1800
איתור נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
איתור נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

לאיתור נזילות בחצר הבית חייגו 055-978-0890 ☎️

נעשה מאמץ להגיע אליכם בהקדם האפשרי, וזמן ההגעה יהיה תלוי בעומס העבודה.

לא ניתן להעריך מראש, אך הזמן לא ישפיע על הצעת המחיר שתקבלו.

המחירים מופיעים בפירוט במחירון שלנו.

ניתן להזמין באופן תקופתי, או עם התעוררות סימנים שונים.

דילוג לתוכן