איתור נזילות איתור ברור

איתור נזילות בדירה ישנה

איתור נזילות הוא בין השירותים המבוקשים ביותר בכל סוגי המבנים, ובעיקר בעונת תחילת החורף. כשמדובר במבנים ישנים מומלץ להזמין בדיקת נזילות באופן תקופתי, וזאת כדי למנוע "הפתעות" לא צפויות עם בוא הגשמים ובאופן כללי. איתור נזילות בדירה ישנה יכול להתבצע כיום באמצעים מתקדמים, ומבלי לגרום הרס בדירה.

☑️איתור נזילות בדירה ישנה באופן מקצועי ויסודי

☑️המחיר הטוב ביותר בשוק

☑️נותנים שירות בכל רחבי הארץ

☑️ניסיון של שנים בתחום

☑️זמינות מעכשיו לעכשיו

☑️אחריות רשמית בכתב על העבודה

התקשרו עכשיו: 055-978-0890 ☎️

איתור נזילות בדירה ישנה
איתור נזילות בדירה ישנה
תוֹכֶן הָעִניָנִים

מתי נצטרך איתור נזילות בדירה ישנה?

ישנם מספר מצבים, שבהם אנשים מזמינים בעל מקצוע שיבצע איתור נזילות בדירה ישנה:

 

בדיקה לפני רכישת דירה ישנה

לקראת רכישת דירה ישנה, מומלץ לבצע בדיקה תקופתית שתעזור לנו לעמוד על מצבו של הנכס, ולוודא שאנו לא קונים "חתול בשק". איתור נזילות בדירה ישנה יכול לחשוף בעיות, שייתכן ואפילו מוכר הנכס לא היה מודע אליהן. כשאנו מדברים על נכס ישן, לרוב תימצאנה בעיות מסוימות במעטפת האיטום או בצנרת, אלא אם כן הדירה תוחזקה כיאות בשנים האחרונות.

 

חשבון מים חריג

נזילות סמויות יכולות להיגרם עקב פגמים בצינורות התשתית של הדירה, ופגמים כאלו יכולים להיווצר עקב בלאי או נזק מכאני. למרות שלא תמיד אנו רואים את הנזילה בעין, חשבון מים חריג יכול לרמוז לנו על קיומה. במידה ואנו מכירים את טווחי חשבון המים הנורמלי בדירה, נוכל להבין בקלות שמשהו לא כרגיל.

 

סימני נזילות

הסימנים הברורים ביותר לנזילות הם סימנים כמו כתמי עובש, ריחות עובש, טפטופים, הצפות, בועות מאחורי שכבת הצבע בקיר ועוד. חלק מהסימנים הם מוקדמים יחסית, ומאפשרים לנו את הזמן הדרוש להזמנת איתור נזילות בדירה ישנה, שימנע את התפתחות והחמרת הבעיה.

 

אמצעים של איתור נזילות בדירה ישנה

אחת הפריבילגיות העיקריות שהטכנולוגיה הביאה לתחום איתור הנזילות, היא העובדה שאין צורך להרוס חלקים במבנה כדי לאתר נזילות בימינו. אמצעים משוכללים לאיתור נזילות מאפשרים לנו למצוא את מקור הנזילה בקלות, וביניהם ניתן למצוא את הבאים:

  • איתור נזילות באמצעות בלון
  • מצלמות טרמיות
  • מכשירים אקוסטיים
  • סיבים אופטיים לאיתור נזקי צנרת
  • איתור נזילות באמצעות גז

 

תיקון נזילות בדירה ישנה

בין שירותינו אנו מציעים גם תיקון נזילות בדירה ישנה, כשהעבודה מתבצעת באמצעים המתקדמים ביותר. כשאנו מתקנים נזילה, חשוב לבחור את חומרי האיטום הנכונים ביותר, משום שהדבר ישפיע על איכות העבודה ועל הזמן שבו היא תחזיק מעמד.

דבר נוסף שעליו אנו מקפידים לאחר התיקון, הוא ווידוא תקינות התשתיות לאחר הטיפול. את הבדיקה ניתן לבצע באמצעות הזרמת מים בצינור המתוקן, הצפת המרפסת או הגג, ושיטות נוספות שאותן נבחר בהתאם לסיטואציה.

 

מחיר איתור נזילות בדירה ישנה

לכל איתור נזילות בדירה ישנה מחיר שונה, והדבר יושפע ממספר פרמטרים:

 

שנות הניסיון של בעל המקצוע

הזמנת בעל מקצוע מנוסה תעלה יותר מאשר הזמנת חובבן או מתלמד, ובתמורה אנו צפויים לקבל עבודה איכותית יותר, ראש שקט לתקופה הקרובה, ולעתים גם אחריות תקופתית.

 

תקופת הזמנת השירות

מחיר איתור נזילות בדירה ישנה, יושפע גם מהעונה שבה אנו מזמינים את השירות. הזמנת איתור נזילות בעונת תחילת החורף הוא יקר יותר, מכיוון שזוהי העונה העמוסה בענף.

 

שירותים נלווים שאינם כלולים

חשוב לזכור שהצעת מחיר איתור נזילות בדירה ישנה מתייחסת לאיתור עצמו, ובמידה ונדרוש שירותים נוספים – הדבר צפוי להשפיע על המחיר שנשלם.

 

המכשור הדרוש לאיתור

המחיר יושפע גם מסוג המכשיר שבו ישתמש המומחה לצורך איתור הנזילות בדירה שלנו.

 

מחירון איתור נזילות בדירה ישנה כללי

איתור נזילות בדירה ישנה מחיר מ-₪1200
איתור נזילות בדירה מחיר מ-₪1200
איתור נזילות מים מחיר מ-₪1200

 

לאיתור נזילות בדירה ישנה חייגו 055-978-0890 ☎️

ע"י אמצעים מתקדמים דוגמת מצלמות טרמיות, סיבים אופטיים ועוד.

נגיע בהקדם האפשרי בהתאם לעומס.

חשבון מים מנופח, טפטופים, עובש, וסימנים נוספים.

מחיר תיקון נזילות יתחיל מ-₪1200 ועשוי להשתנות בהתאם לפרמטרים שונים.

דילוג לתוכן